  • 11. Data: 2006-04-14 10:41:20
    Temat: Re: Smakowitości za kratkami :-))))))
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No Kaju proponuje zejść z posiłkiem do takiego poziomu cenowegi i
    > naprzód. Jedz tak przez rok, aż sąd wyda wyrok: niewinna ciekawe jak się
    > będziesz czuła i co będziesz mogła.

    to jeszcze h. ja bym zadal Panu Gosiewskiemu(czy jak mu tam) pytanie, a
    co jezeli po wykonaniu wyroku smierci sad stwierdzi - niewinny! ???

  • 12. Data: 2006-04-14 10:43:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:

    > Areszt ogłosił właśnie przetarg na dostawę mięsa i wędlin na najbliższy
    > rok. Chce zamówić m.in.: po pół tony kiełbasy krakowskiej, szynki
    > wieprzowej, polędwic kurpiowskiej, miodowej i kanadyjskiej oraz piersi z
    > indyka, a także tonę kiełbasy dębickiej, 3 tony kurczaka faszerowanego i
    > 1,5 t zawijańca drobiowego. Na liście są też skromniejsze pozycje, jak
    > salceson, pasztetowa, kaszanka, parówki, mortadela - informuje "Dziennik
    > Łódzki".

    Błeeeeeeeeeeee... W życiu nie chciałbym trafić do więzienia - tyle
    padliny, że aż mdłości biorą.

    Opcji wegetariańskiej, nie ma? ;-)

  • 13. Data: 2006-04-14 10:48:51
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Opcji wegetariańskiej, nie ma? ;-)

    Trawa na spacerniaku. ;-)

  • 14. Data: 2006-04-14 10:55:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Goomich wrote:
    > You have one message from: Andrzej Lawa
    > <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Trawa na spacerniaku. ;-)

    Znaczy się wirtualna?

  • 15. Data: 2006-04-14 11:01:01
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A czytasz więcej ob. Kaji na grupie?

    Kai, a nie "Kaji".

    > Epatowanie kwotą - no jak dużo ich jest to dużo kosztuje jedzenie.
    > Porównaniem do szpitala - od zawsze więzien dostawał lepiej niż chory.

    Kopnales sie w obliczeniach, bo wyliczyles 1,64 bodajze - ale to tylko kwota
    na dzienna porcje wedliny. Dodaj do tego chleb, kawe albo herbate,
    jakiekolwiek smarowidlo, cos na obiad i masz odpowiednia sume, ktora Ci
    podala Kaja.

    > I czy kupuje a czy b nie ma większego zbaczenia dla podatnika, bo i tak x
    > zł musi zostać wydane.

    Ma znaczenie, bo w sytuacji gdy jest to 900 tys. rocznie w jednym zakladzie
    karnym, to mozna przekierowac dofinansowywanie zywienia w wiezieniach na
    zywienie w szpitalach. Ot co. Chyba taki byl zamysl _Kai_.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 16. Data: 2006-04-14 16:59:08
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Lookasik napisał(a):
    > Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > i przy kazdy skazanym inzynier nadzorujacy i straznik pilunjacy... genialny
    > pomysl a jakie tanie :)

    Kiedyś więźniowie pracowali przy autostradach, torach tramwajowych,
    kopaniu dołów w łańcuchach na nogach.

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2006-04-14 17:14:39
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Kiedyś więźniowie pracowali przy autostradach, torach tramwajowych,
    > kopaniu dołów w łańcuchach na nogach.

    A dzis tez lancuchy sa stosowane, tylko ze wygladaja nieco bardziej
    humanitarnie - i nikomu (a tym bardziej prawom czlowieka) by nie
    przeszkadzalo, gdyby w takich warunkach skazancy pracowali np. przy naprawie
    drog. W stosunku do ekipy "z firmy", w ktorej trzech siedzi i nic nie robi
    (w tym brygadzista) a jeden z wolna macha kilofem - efekty przy zastosowaniu
    jednego nadzorcy - brygadzisty na pieciu skazanych i powiedzmy 4-5
    uzbrojonych straznikow na cala 30-osobowa ekipe skazancow - bylyby duzo
    lepsze (brygadzista nie byl by kumplem i wymagalby naprawde tego, czego
    trzeba wymagac od robotnikow) i co najmniej o polowe tansze. Zareczam.

    Co do Twego argumentu, Marcinie... pamietaj, ze zawsze przy zwyklych
    robotnikach tak samo musi byc inzynier lub siakis brygadzista i zazwyczaj
    wystepuje jeden typ "mysliciela drogowego" na doczepke do ekipy. Oczywiscie
    "myslicielowi" tez sie placi pensje i za te same (albo niewiele wieksze)
    pieniadze mozna byloby miec zwyklego straznika.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 18. Data: 2006-04-14 19:13:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Kaja napisał(a):

    > Kiedyś więźniowie pracowali przy autostradach, torach tramwajowych,
    > kopaniu dołów w łańcuchach na nogach.

    a co ma piernik do wiatraka, ty wkleilas link do artykulu o areszcie
    sleczym a nei wiezieniu. Aresztant powinien miec warunki jak w
    pensjonacie, bo areszt to nei kara a srodek zapobiegawczy .

    P.

  • 19. Data: 2006-04-15 13:02:22
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości
    > a co ma piernik do wiatraka, ty wkleilas link do artykulu o areszcie
    > sleczym a nei wiezieniu.

    Tyle że AŚ to jest nazwa placówek, w których de facto
    wykonuje się też kary pozbawienia wolności. A dla odmiany
    w placówkach o nazwie "Zakład Karny" przebywają też
    tymczasowo aresztowani (poczytaj sobie na
    http://www.sw.gov.pl/index.php/jednostki).

    Piotr

  • 20. Data: 2006-04-18 09:22:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w placówkach o nazwie "Zakład Karny" przebywają też
    > tymczasowo aresztowani (poczytaj sobie na

    no to nawet gdy 50 % bedzie wiezniow, to drugie 50% ma glowdowac bez
    wyroku bo kirze sie nie podoba ze nie jedza gowna ?