  • 1. Data: 2006-04-13 22:56:26
    Temat: maksymalna doplata do okularow do komputera (pracodawcy)
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Witam,

    Czy ktos z Was wie moze, ile jest obecnie przewidzianej maksymalnej doplaty
    do okularow, wypisanych z badan medycyny pracy dla pracownika, pracujacego
    przy komputerze? Tzn - ile maksymalnie moze doplacic do nich pracodawca
    (zakladajac, ze chodzi o pracodawce, ktory chce doplacic maks.)? ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 2. Data: 2006-04-14 07:08:22
    Od: Dominik & Co <D...@w...pl>

    Tiger napisał(a):

> [...]
    > przy komputerze? Tzn - ile maksymalnie moze doplacic do nich pracodawca
    > (zakladajac, ze chodzi o pracodawce, ktory chce doplacic maks.)? ;-)

    Hmm, rozporządzenie http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU19981480973
    mówi tylko, że pracodawca ma "zapewnić" okulary...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2006-04-14 09:15:30
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Hmm, rozporządzenie
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU19981480973
    > mówi tylko, że pracodawca ma "zapewnić" okulary...

    i nie każdemu .. a tylko tym, którym wzrok sie pogorszył w wyniku pracy na
    kompie

    przynajmniej ja tak rozumiem praragraf 8 :)))))))))))))))))))))0

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2006-04-14 09:28:00
    Od: "skrzato" <s...@w...pl>

    > i nie każdemu .. a tylko tym, którym wzrok sie pogorszył w wyniku pracy na
    > kompie

    ja nosze okulary od zawsze (chyba ;)), a w pracy dostaje taki dodatek,
    wlasnie w zeszlym tygodniu go odbieralam; acha, pracuje caly czas przy
    kompie i to ma znaczenie;

    pzdr
    skrzato

  • 5. Data: 2006-04-14 10:14:26
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "skrzato" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ja nosze okulary od zawsze (chyba ;)), a w pracy dostaje taki dodatek,
    > wlasnie w zeszlym tygodniu go odbieralam; acha, pracuje caly czas przy
    > kompie i to ma znaczenie;

    w sumie to sprawa lekarza .... i dobre serce pracodawcy ...
    ja wyliczyłem taki dodatek w wysokości 21 zł za szkła i oprawy .....

    tyle pokrywa pracodawca
    oczywiście pracownik może sobie dołożyć i kupić szkła z metalu pamiętającego
    kształt za ... 480 EUR ... w końcu to jego pieniądze i chce wyglącać modnie
    :))

    pozdrawiam
    fart