  • 1. Data: 2006-04-13 22:19:33
    Temat: akt notarialny na nowe mieszkanie
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopcce>

    W przyszłą środę mam podpisać akt notarialny - nowe mieszkanie z rynku
    pierwotnego
    - czy jest coś na co należy zwrócić uwagę ?
    - podobno są tam zapisy o sklepie i śmietniku - prawd. jest to
    zabezpieczenie developera, który parę rzeczy zrobił inaczej niż to było
    mówione i pokazywane w prospektach
    - co mogę zrobić jeżeli jakieś zapisy mi się nie spodobają a zależy mi
    na czasie, de facto wszystko jest opóźnione a płacę bankowi prowizje za
    każdy miesiąc zwłoki, po drugie 2 niepodpisanie umowy skutkuje
    wypowiedzeniem umowy sprzedaży
    - jakieś kopii umowy tego aktu jeszcze nie mam, pewnie na dzień przed
    podpisaniem dostanę

    ps. dlaczego to tyle kosztuje, za mieszkanie warte ok 250tys koszt ok
    3200 a mieszkań w sumie > 1000 jakies duże zniżki powinny być przy takie
    ilości

    --
    arek at aster dot pl

  • 2. Data: 2006-04-14 06:53:13
    Temat: Re: akt notarialny na nowe mieszkanie
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-13, Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopcce> wrote:

    > ps. dlaczego to tyle kosztuje, za mieszkanie warte ok 250tys koszt ok
    > 3200 a mieszkań w sumie > 1000 jakies duże zniżki powinny być przy takie
    > ilości

    Zniżkę może dać tylko notariusz. Sprawdź jaka jest jego taksa w tym
    przypadku - maksymalna, czy obniżona.

    Renata

  • 3. Data: 2006-04-14 08:05:03
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-04-14 00:19 +0200, Użytkownik Arkadiusz Ryćkowski napisał :
> [...]
    > wypowiedzeniem umowy sprzedaży
    > - jakieś kopii umowy tego aktu jeszcze nie mam, pewnie na dzień przed

    Dostaniesz jak podpiszesz. Wczesniej to Ci go notariuszu siebie powinien
    odczytac.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 4. Data: 2006-04-14 11:39:41
    Od: " Arkadiusz Ryćkowski" <r...@g...pl>

    [edymon] <m...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    [ciach]
    > Dostaniesz jak podpiszesz. Wczesniej to Ci go notariuszu siebie powinien
    > odczytac.

    fajnie a jak mi się coś nie spodoba, to mam w pare minut pod presją
    zadecydować co i jak
    Zresztą dostałem example aktu i na szybko znalazłem np

    Kupujący oświadczył, że jest mu wiadome, iż w lokalu użytkowym nr U-8
    (wyodrębnionym) usytuowanym na parterze budynku,
    opisanego w § 1. i § 2. tego Aktu, funkcjonuje sklep spożywczy, gdzie
    prowadzona jest m. in. sprzedaż napojów alkoholowych,
    zaś towar dostarczany jest samochodami dostawczymi o masie do 12 (dwunastu)
    ton. Powyższy sklep korzysta z odrębnego śmietnika,
    usytuowanego na nieruchomości wspólnej oraz umieścił nieodpłatnie reklamę nad
    lokalem usługowym

    Po co takie rzeczy mają być w akcie ? Ja dla mnie to dupokrytka developera,
    jest to osiedle zamknięte i żadne dostawcze samochody nie miały jeździć, to
    samo dotyczy śmietnika - wybudowanego ad hoc przed oknami - nie moimi na moje
    szczęście
    Czy jak za 10 lat zmieni się lokal na bank to trzeba będzie zmieniać akty
    Zresztą obok będzie drugi lokal

    Nie ma natomiast nic o cenie gruntu żebym mógł skorzystać z ulgi odsetkowej
    nie ma nic o placu zabaw którzy niektórzy mieli wpisane do umowy przedstępnej itp

    P. Arek

  • 5. Data: 2006-04-14 13:52:38
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-04-14 13:39 +0200, Użytkownik Arkadiusz Ryćkowski napisał :

    > [ciach]
    >>
    > fajnie a jak mi się coś nie spodoba, to mam w pare minut pod presją
    > zadecydować co i jak
    >[ciach]

    Dokladnie:-)