  • 11. Data: 2006-11-25 09:27:27
    Temat: Re: Sluchanie muzyki w pracy
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 25 Nov 2006 08:49:26 +0100,
    januszek <j...@p...irc.pl> screamed:

    > Och... http://pl.wikipedia.org/wiki/Supersedes

    "Wendkem, nie rybkiem, dać trzeba było."

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 10:28:33 user up 11171 days, 22:23, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Every program is either trivial or it contains at least one bug.

  • 12. Data: 2006-11-25 09:28:50
    Od: a...@h...com

    Olgierd napisał(a):
    > To jest akurat największa bzdura. Kary pieniężne można stosować za
    > naruszenie BHP. Pomijam pytanie: 20 zł za słuchanie czy "za posiadanie".
    > Pracodawca za naruszenie podstawowych obowiązków może zwolnić Cię
    > dyscyplinarnie z pracy ale nie może sobie wprowadzać takich "opłat".
    Kurcze oni to wlasnie nazywaja naruszeniem regulaminu BHP, nie wiem ,
    moze krecili jakies lody z regulaminem BHP, no ale chyba sluchawka w
    uszach (jedna, no bo przecierz slyszec otoczenie musze) nie narusza
    przepisow BHP, myle sie?
    pozatym regulamin dotyczy pracownikow linii, ja jestem pracownikiem
    biurowym, ale wiadomo,ze jak taki patrol przypadkiem przejdzie przez
    biuro to z pewnoscia sie przyczepia do mnie, wiec wole podac riposte
    uzasadniajac bezprawiem firmy.

  • 13. Data: 2006-11-25 09:30:16
    Od: a...@h...com

    Artur M. Piwko napisał(a):
    >ciach
    Czyżby literka "M." oznaczała Małe ?

  • 14. Data: 2006-11-25 09:35:54
    Od: "cassius" <a...@h...com>

    Olgierd napisał(a):
    > Pytanie o legalność tych empetrójek. Pracodawca woli uniknąć pewnie
    > problemów z "tymi sprawami".
    mp3 przechowuje na prywatnym dysku twardym.

  • 15. Data: 2006-11-25 09:47:52
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 25 Nov 2006 01:35:54 -0800, cassius napisał(a):

    > mp3 przechowuje na prywatnym dysku twardym.

    Nie - mp3 słucha się z odtwarzacza.
    Podłączanie prywatnego dysku do służbowego kompa to proszenie się
    o kłopoty.

    IMHO najpierw trzeba się upewnić czy słuchanie mp3 obowiązuje
    wszystkich pracowników czy tylko tych u których to może stwarzać
    zagrożenie (np. operator wózka widłowego). W tym przypadku pracodawca
    powinien ten punkt uszczegółowić.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 16. Data: 2006-11-25 09:55:12
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    a...@h...com wrote:
    > Prezentacja zawiera informacje o zakazach i
    > karach itd. Nie bojcie sie nie ma tam wirusow itp.

    Wszyscy tak mówią ;-)

    -------------------+
    -------------------+

  • 17. Data: 2006-11-25 10:22:48
    Od: "cassius" <a...@h...com>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Wszyscy tak mówią ;-)
    Co tydzien przychodza do wszystkich mailowo gazetka weekly news, moglem
    ja cala wgrac na sendspace, ale mialbym potem klopoty, to jest jedna
    strona z tej gazetki. Mozesz mi powiedziec jaki mialbym cel w tym, aby
    podczepiac wirusa? Nie pracuje w symantecu czy Panda itp!!

  • 18. Data: 2006-11-25 10:59:31
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Jestem programistą i z własnego doświadczenia dowiedziałem się, że muzyka
    jednak rozprasza uwagę. Też szefowi mówiłem, że można bez problemu pisać kod
    mając słuchawki na uszach, ale... Okazało się, że ze słuchawkami na uszach
    idzie mi to jakieś 40% wolniej.

    Niestety mężczyźni nie mają podzielnej uwagi, a to, co mają działa na
    zasadzie wywłaszczania czasu procka :)
    Po tych doświadczeniach sam bym zabraniał słuchania muzyki pracownikom
    umysłowym.

    --
    Lukasz

  • 19. Data: 2006-11-25 11:34:36
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Dodam,ze w rzaden sposob nie zakluca ona mojej pracy, nie oslabia
    > efektywnosci itd.

    Nieprawda, rozprasza cie i nie zdajesz sobie tylko z tego sprawy.
    Sproboj zrobic test ... zapamietaj jaka liczbe w jak najwiekszej ilosci
    cyfr bez muzyki, a potem z muzyka. Zobaczysz ze tracisz z połowę
    efektywnosci.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 20. Data: 2006-11-25 11:43:30
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 25 Nov 2006 01:30:16 -0800,
    a...@h...com <a...@h...com> screamed:
    > Czyżby literka "M." oznaczała Małe ?

    W moich stronach oznacza drugie imię.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 12:44:08 user up 11171 days, 0:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Misfortune: The kind of fortune that never misses.