  • 1. Data: 2006-11-25 02:24:47
    Temat: zakup prasy - reklamacje
    Od: "Krzysiek" <k...@o...pl>

    Witam Grupowiczów,
    gdzie znajdę akty prawne dotyczące sprzedaży prasy,
    oraz prawa do reklamacji zakupionej prasy ?
    ZTCW prasa jest jednym z niewielu produktów
    w przypadku którego stosowane są inne zasady reklamacji.
    Podobno reklamacji prasy w przypadku np. niedziałającej
    płyty CD będącej dodatkiem do gazety nie dokonuje się u sprzedawcy,
    a u wydawcy prasy...
    Jeśli Grupowicze posiadają wiedzę w tym temacie, bardzo proszę o informację.
    dziękuję i pozdrawiam !
    Krzysiek

  • 2. Data: 2006-11-25 13:37:12
    Temat: Re: zakup prasy - reklamacje
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Krzysiek napisał(a):
    > gdzie znajdę akty prawne dotyczące sprzedaży prasy,
    > oraz prawa do reklamacji zakupionej prasy ?
    > ZTCW prasa jest jednym z niewielu produktów
    > w przypadku którego stosowane są inne zasady reklamacji.

    ciekawe

    > Podobno reklamacji prasy w przypadku np. niedziałającej
    > płyty CD będącej dodatkiem do gazety nie dokonuje się u sprzedawcy,
    > a u wydawcy prasy...

    podobno

    KG

  • 3. Data: 2006-11-25 22:01:13
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 25 Nov 2006 14:37:12 +0100, kam napisał(a):

    > podobno

    jestem od wielu lat prenumeratorem CHIPa, 2 razy napisałem do nich, że CHIP
    nie dotarł - przysłali nowy, 3x reklamowałem płytę - bez żadnych pytań
    przysłali nową

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    [google = maszyna, człowiek = inteligentna istota
    pisz uwaznie !! nie połykaj liter !!]