    From: a...@h...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sluchanie muzyki w pracy
    Date: 25 Nov 2006 01:28:50 -0800

    Olgierd napisał(a):
    > To jest akurat największa bzdura. Kary pieniężne można stosować za
    > naruszenie BHP. Pomijam pytanie: 20 zł za słuchanie czy "za posiadanie".
    > Pracodawca za naruszenie podstawowych obowiązków może zwolnić Cię
    > dyscyplinarnie z pracy ale nie może sobie wprowadzać takich "opłat".
    Kurcze oni to wlasnie nazywaja naruszeniem regulaminu BHP, nie wiem ,
    moze krecili jakies lody z regulaminem BHP, no ale chyba sluchawka w
    uszach (jedna, no bo przecierz slyszec otoczenie musze) nie narusza
    przepisow BHP, myle sie?
    pozatym regulamin dotyczy pracownikow linii, ja jestem pracownikiem
    biurowym, ale wiadomo,ze jak taki patrol przypadkiem przejdzie przez
    biuro to z pewnoscia sie przyczepia do mnie, wiec wole podac riposte
    uzasadniajac bezprawiem firmy.