  • 31. Data: 2006-11-25 21:06:10
    Temat: Re: Sluchanie muzyki w pracy
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Fascynujące... Jesteś kalkulatorem? ;->

    Hasła głownie ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 32. Data: 2006-11-25 21:28:22
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Uwagę może rozpraszać także zbyt ładna koleżanka z pracy. Zakazać
    > zatrudniania ładnych, czy przydzielić im jako stój służbowy włosienicę
    > oraz torbę na głowę? ;->

    Daltego regulamin danej placowki czesto okresla jaki stroj jest
    odpowiedni do pracy a jaki nie. Zeby nie rozpraszaly wlasnie...

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 33. Data: 2006-11-25 22:41:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Daltego regulamin danej placowki czesto okresla jaki stroj jest
    > odpowiedni do pracy a jaki nie. Zeby nie rozpraszaly wlasnie...

    ROTFL

    Chyba nigdy nie widziałeś prawdziwej kobiety ;->

    Taka spokojnie będzie bardzo seksownie wyglądać nawet w skromnym i
    konserwatywnym żakieciku.

  • 34. Data: 2006-11-25 23:51:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL
    >
    > Chyba nigdy nie widziałeś prawdziwej kobiety ;->
    >
    > Taka spokojnie będzie bardzo seksownie wyglądać nawet w skromnym i
    > konserwatywnym żakieciku.

    Ale bedzie w zgodzie z regulaminem ;)

    A czyz nie o to nam chodzi ;)

  • 35. Data: 2006-11-26 08:58:31
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl>

    > bede dozgonnie zobowiazany. Prezentacja zawiera informacje o zakazach i
    > karach itd. Nie bojcie sie nie ma tam wirusow itp.

    Jest za info kto jest autorem tego dokumentu :)

  • 36. Data: 2006-11-26 14:00:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Henry (k)* stuknęła w klawisze i oto
    co powstało:

    > Komputer jest własnością pracodawcy i to on decyduje co pracownik
    > może, a czego nie może z nim robić. Jeżeli zabroni przechowywać na
    > nim mp3 i montowania własnego dysku to Ci conajwyżej USB-stick zostaje.

    Akurat nie znamy w sprawie regulaminu korzystania z sieci internet. Ja
    sprawę zrozumiałem: w pracy nie wolno słuchać muzyki, bez znaczenia
    jakie jest jej źródło. Kwestia sposobu korzystania ze służbowego
    komputera, abonamentu na radioodbiornik znajdujący się w pracy oraz ew.
    zagrożenia BHP stąd płynące to kwestie zasadnicze dla sprawy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 37. Data: 2006-11-26 14:11:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Andrzej Lawa* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Twoja praca poleca na zapamiętywaniu liczb?

    Czasem w pracy warto się skupić. Nawet przy kopaniu dołów.

  • 38. Data: 2006-11-27 00:16:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Czasem w pracy warto się skupić. Nawet przy kopaniu dołów.

    Ale jak nie ma muzyczki, to każdy przypadkowy dźwięk mnie rozprasza.

    I co mi zrobisz? ;->

  • 39. Data: 2006-11-27 10:58:13
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 25 Nov 2006 11:36:30 -0800, b...@g...com napisał(a):

    > Ostatnio ktos mi powiedzial,ze kopiowanie mp3 od osob prywatnych i do
    > uzytku prywatnego jest dozwolone, ale watpie,ze to prawda. Masz racje z
    > dyskiem, ale Pendrive'a mam, tylko,ze kurcze firmowego :/
    > Z calej dyskusji mozna wyniesc wniosek, iz przeslany przez moja firme
    > regulamin mozna interpretowac, czego dowodem moga byc wypowiedzi
    > Olgierta, dziekuje za odpowiedzi i wskazowki :)

    Kopiowanie mp3 to inna sprawa - ja mam na dysku pełno mp3 które zrzucam
    ze swoich płyt bo CD leżą w domu, a ja jestem na delegacji z notebookiem
    i z mp3-playerem.
    Ja na Twoim miejscu bym zaczął od zapytania autora tego regulaminu
    o co mu chodziło - może faktycznie chodziło mu tylko o niektóre
    stanowiska a nie całą firmę...

    Pozdrawiam,
    Henry