  • 1. Data: 2006-11-24 22:36:17
    Temat: Ma ktoś z was Legalisa?
    Od: "m m" <m...@g...pl>

    Potrzebny mi komentarz do art. 160 k.p.a. a podobno w Legalisie to jest.
    Chodzi mi o komentarz po 2004 r.
    Z góry dzięki.

    m...@g...pl

    PS.
    Cyfrę trzy trzeba skasować z mojego adresu.

  • 2. Data: 2006-11-24 23:51:15
    Temat: Re: Ma ktoś z was Legalisa?
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "m m" napisał
    > Potrzebny mi komentarz do art. 160 k.p.a. a podobno w Legalisie to jest.
    > Chodzi mi o komentarz po 2004 r.
    > Z góry dzięki.

    Podejrzewam, że najszybciej znajdziesz w bibliotece. Nie wiadomo zresztą o
    który komentarz chodzi.

    --
    PAVEL

  • 3. Data: 2006-11-25 08:25:21
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Potrzebny mi komentarz do art. 160 k.p.a. a podobno w Legalisie to jest.
    > Chodzi mi o komentarz po 2004 r.
    > Z góry dzięki.

    Jest w każdym większym komentarzu do KPA, bo te przepisy dalej mają
    zastosowanie co do stanów faktycznych sprzed 2004 r.
    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że Twoja prośba jest czynem karalnym -
    podżeganiem do popełnienia przestępstwa.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 4. Data: 2006-11-25 08:59:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Marcin Krzemiński* stuknęła w
    klawisze i oto co powstało:

    Prośba o zacytowanie komentarza??!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2006-11-25 09:10:21
    Od: "xray" <x...@l...pl>

    >Nie wiem czy zdajesz
    >
    > Prośba o zacytowanie komentarza??!

    po mordach, i przestepstwach Rokity to jedno z powazniejszych przestepstw.

    pozdr