  • 1. Data: 2006-11-25 06:52:43
    Temat: Sluchanie muzyki w pracy
    Od: b...@g...com

    Witam!
    Czy pracodawca moze zabronic muzyki?
    Dodam,ze w rzaden sposob nie zakluca ona mojej pracy, nie oslabia
    efektywnosci itd.

  • 2. Data: 2006-11-25 06:53:56
    Temat: Re: Sluchanie muzyki w pracy
    Od: b...@g...com

    > Czy pracodawca moze zabronic muzyki?
    Sluchac mialo byc.

  • 3. Data: 2006-11-25 06:57:24
    Od: b...@g...com

    Zaraz pewnie posypia sie bluzgi za orty, wiec sie poprawie:
    Witam!
    Czy pracodawca moze zabronic sluchania muzyki?
    Dodam,ze w zaden sposob nie zakloca ona mojej pracy, nie oslabia
    efektywnosci itd.

    <nie jestem calkowicie trzezwy co implikuje bledna ocene uzywania "rz"
    "z" "u" "o" :P >

  • 4. Data: 2006-11-25 07:19:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    b...@g...com napisał(a):

    > Zaraz pewnie posypia sie bluzgi za orty, wiec sie poprawie:

    A supersedes nie łaska?

    j.

  • 5. Data: 2006-11-25 07:24:25
    Od: b...@g...com

    januszek napisał(a):
    > A supersedes nie łaska?
    Dziekuje za odpowiedz, tak myslalem.

  • 6. Data: 2006-11-25 07:49:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    b...@g...com napisał(a):

    > Dziekuje za odpowiedz, tak myslalem.

    Och... http://pl.wikipedia.org/wiki/Supersedes

    j.

  • 7. Data: 2006-11-25 08:03:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *bodzio7* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Zaraz pewnie posypia sie bluzgi za orty, wiec sie poprawie: Witam!
    > Czy pracodawca moze zabronic sluchania muzyki? Dodam,ze w zaden sposob nie
    > zakloca ona mojej pracy, nie oslabia efektywnosci itd.

    To zależy gdzie pracujesz. Jeśli w księgarni muzycznej, filharmonii,
    jesteś nauczycielem muzyki w szkole, naprawiasz instrumenty muzyczne -
    niewątpliwie nie może Ci tego zabronić. Jeśli jesteś kierowcą MPK to
    w zasadzie nic mu do tego czy z radyjka słuchasz muzyki czy wywiadów.
    Jeśli jesteś nauczycielem polskiego, pracujesz w banku itd. to nawet
    jeśli uważasz, że Ciebie to nie rozprasza - może rozpraszać Twoich
    klientów.
    W pozostałych sytuacjach nie widzę przeszkód, chociaż regulamin pracy
    może sprawę regulować tak albo inaczej - zawsze dobrze.
    Pamiętaj jednak, że pracodawca płaci abonament *od każdego odbiornika*
    w pracy. Przynosisz sobie radyjko - płacisz abonament.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2006-11-25 08:24:33
    Od: a...@h...com

    Olgierd napisał(a):
> [...]
    > Pamiętaj jednak, że pracodawca płaci abonament *od każdego odbiornika*
    > w pracy. Przynosisz sobie radyjko - płacisz abonament.
    Dziekuje za odpowiedz. Pracuje jako inzynier procesu, muzyki slucham z
    komputera (mp3), niedawno (przed wczoraj) przyszedl mail z nowymi
    zasadami, ktore to mowia,ze zabronione jest sluchanie muzyki i
    kazdorazowe przylapanie bedzie karane kwota 20zl. W sumie to moglbym
    jakis abonament ryczaltowy wykupic, ale chcialem sie dowiedziec jak
    prawo spoglada na takie rzeczy.

  • 9. Data: 2006-11-25 08:30:56
    Od: a...@h...com

    a...@h...com napisał(a):
    > Olgierd napisał(a):
    ciach

    Gdybys mogl spojrzec na ta prezentacje i ocenic pod wzgledem prawnym to
    bede dozgonnie zobowiazany. Prezentacja zawiera informacje o zakazach i
    karach itd. Nie bojcie sie nie ma tam wirusow itp.

    http://www.sendspace.com/file/n6lowh

  • 10. Data: 2006-11-25 08:59:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *arturbogdziewicz* stuknęła w klawisze
    i oto co powstało:

    > Dziekuje za odpowiedz. Pracuje jako inzynier procesu, muzyki slucham z
    > komputera (mp3),

    Pytanie o legalność tych empetrójek. Pracodawca woli uniknąć pewnie
    problemów z "tymi sprawami".

    > niedawno (przed wczoraj) przyszedl mail z nowymi
    > zasadami, ktore to mowia,ze zabronione jest sluchanie muzyki i

    Nienie, mailem to mogą Ci przysyłać przypomnienie, a takie rzeczy się
    wprowadza albo regulaminem pracy albo regulaminem korzystania z sieci
    komputerowej.

    > kazdorazowe przylapanie bedzie karane kwota 20zl.

    To jest akurat największa bzdura. Kary pieniężne można stosować za
    naruszenie BHP. Pomijam pytanie: 20 zł za słuchanie czy "za posiadanie".
    Pracodawca za naruszenie podstawowych obowiązków może zwolnić Cię
    dyscyplinarnie z pracy ale nie może sobie wprowadzać takich "opłat".