  • 81. Data: 2011-07-12 23:32:06
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Nie - temat dotyczy bUlu synka z powodu machania mu przed nosem bonusem i
    > powodu ubytku kasy rodziców - podczas gdy oni cali zadowoleni (jak sam
    > pisze, sprzęt hula), więc ani myślą zwracać.

    temat dotyczy bolu synka bo rodzice nie wiedzieli, ze mozna inaczej.
    rodzice kupili w emocjach a nie po przemysleniu najlepszej opcji.
    synek nie koniecznie negowal zakup w ogole ale moze chcialby pomoc zrobic to
    optymalnie gdyby mu dano na to szanse a nie postawiono przed faktem.
    rodzice sie ciesza ale synek cierpi nie koniecznie dlatego, ze jakiejs tam
    kasy nie dostanie ale moze dlatego, ze chcialby po prostu dla rodzicow
    dobrze.
    przez takie rozumowanie rodzicow potem dzieci splacają ich dlugi tak jak
    mnie to spotka.
    czy potrafisz to zrozumiec tępa babo?!

    > Wnioskowanie jest tutaj proste.

    tak, dla mnie jest proste. ja wole na prawde robic bledy niz pisac
    bezblednie ale miec taki zryty beret jak Ty.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 82. Data: 2011-07-12 23:33:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 23:00, Ikselka pisze:

    > Czyjego? - wyraźnie sygnalizuje, że problem nie dotyczy rodziców, ci bowiem
    > śmigają na odkurzaczu aż miło. Nikt przy zdrowych zmysłach nie używa
    > sprzętu, który chciałby zwrócić - rozmyślić się i zwrócić kupioną rzecz
    > tego typu teoretycznie zawsze można, o ile nie jest używana.
    >
    > A jeśli jest tutaj milcząca sugestia, że rodzice są niepoczytalni - no to
    > sprawa jest prosta i powinien mieć wszelkie pełnomocnictwa. Jak widać
    > jednak ich nie ma, ba, to rodzice machają mu marchewką (bonus) przed nosem
    > i najwyraźniej humor mają świetny :->

    Mieszkanie pewnie duże, synek pewnie podłóg nie umyje i dywanów nie
    odkurzy, więc machają mu teraz przed nosem talerzykiem ufo odkurzającym
    i myjącym. Może to była też jakaś kara dla syna. Nie dostał tego czego
    on chciał.

    --
    animka

  • 83. Data: 2011-07-12 23:34:01
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iR=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fobota=3D2E=3D2E=3D2E=3F=3D?=
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 23:30, miodu pisze:

    > Jest też inna bieda - intelektualna, ale akurat tobie z nią do twarzy.

    O tak. Bardzo!

    --
    animka

  • 84. Data: 2011-07-12 23:38:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 23:35, miodu pisze:
    > On 12 Lip, 23:00, Ikselka<i...@g...pl> wrote:
    > Nikt przy zdrowych zmysłach nie używa
    >

    > Skąd wy ją wzięliście? Takie się rodzą naturalnie, czy to efekt GMO?

    Dla Twojego kaprysu nie zamieni się w chłopa geja, To kobieta. Matka Polka.
    Ty nie miałeś matki chyba? Pies Cię ucotał? A może byłeś zadoptowany
    przez małżeństwo homoksealistów?

    --
    animka

  • 85. Data: 2011-07-12 23:40:25
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Poducz się najpierw ortografii.
    > http://www.pwn.pl/?module=multisearch

    nastEMpna...
    dzizas, co ja tu robie?! musi mi sie chyba nudzic...

  • 86. Data: 2011-07-12 23:40:44
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 23:58, vvvvvv pisze:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > o, to musisz byc niezle przy kasie?
    > czy 30-40% to za mała róznica dla ciebie? :)

    On jest chyba dyrektorem, albo prezesem w jakiejś firmie komputrerowej,
    więc kasę musi mieć.

    --
    animka

  • 87. Data: 2011-07-13 04:26:53
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-07-13 01:23, Użytkownik Animka napisał:

    > Czyli jak ktoś biedak bez kasy, albo ma mało kasy, bo nie kradnie to
    > jest nienormalny?
    > Won z Polski malwersancie!

    Przeczytajcie to jeszcze raz, dla odmiany ze zrozumieniem,
    jeśli jesteście w stanie.

    pozdrawiam

  • 88. Data: 2011-07-13 06:04:09
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 13 Lip, 01:05, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Raczej gej zazdroszczący tego co mają kobiety i dlatego taki cięty.
    >
    > --
    > animka

    No tak, posiadanie waginy i rozrośniętych wymion to powód do dumy.
    Umrzyj, błagam.

    Dlaczego baby na grupach dyskusyjnych są niedorozwinięte? Może mi to
    ktoś wyjaśnić?

  • 89. Data: 2011-07-13 06:52:22
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    >Dlaczego baby na grupach dyskusyjnych są niedorozwinięte? Może mi to
    >ktoś wyjaśnić?

    nie :)

  • 90. Data: 2011-07-13 07:06:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "miodu" <o...@g...com> napisał w wiadomości grup
    5g2000vbr.googlegroups.com...

    > Od momentu gdy frajer twojego pokroju obudzi się z ręką w nocniku
    > zauważając, że wydał na kawałek stali 1362 euro

    widzisz pajacu, nawet nie potrafisz rzeczowo na pytanie odpowiedzieć, a
    próbujesz o wyższą, jak dla ciebie, matematykę zahaczać