  • 191. Data: 2011-08-01 08:23:11
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 08:04:39 -0500, witek napisał(a):

    > jak wyzej. 10 tys.

    > nie.
    > procedura niezgodzenia sie z US jest taka sama.

    Rzecz działa się w przybliżeniu w 1995r.
    Więc zapłaciłem za dużo podatku od uowy kupna motocykla :/
    (wtedy nie było jeszcze chyba PCC, tylko podatek od kupna się płaciło).
    I było tak jak opisałem, an umowie była wpisana kwota wyższa niż oni mieli
    w tych swoich księgach - i "kazano mi" zapłacić podatek z umowy a nie tych
    ich ksiąg. Nie indyczyłem się, bo i tak ta kwota z umowy była niższa niż
    FAKTYCZNIE zapłacona ;)))

  • 192. Data: 2011-08-01 09:00:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Aug 2011, Kamil wrote:

    > (wtedy nie było jeszcze chyba PCC, tylko podatek od kupna się płaciło).

    No to trzeba by mieć ówczesne przepisy.
    Mogły ale wcale nie musiały być podobne.

    pzdr, Gotfryd