  • 1. Data: 2005-09-30 10:52:21
    Temat: Skrzywdzono ponad 80ro niepełnosprawnych dzieci,
    Od: Skrzywdzona matka, niepełnosp<i...@w...pl>

    Uwaga PRAWNICY, czytelnicy.
    Posiadam dokumenty, z których wynika, że :
    -1. wykorzystano moją społeczną, charytatywną pracę na rzecz
    niepełnosprawnych dzieci,
    - 2. oszukano, oraz wykorzystano Członków założycieli Stowarzyszenia Dzieci
    Niepełnosprawnych Ruchowo "SPRAWNOŚC",
    - 3. zniszczono dokumenty, które były sporządzone w dniu pierwszego
    walnego zebrania załozycielskiego,
    - 4. sporzadzono inne FIKCYJNE dokumenty, gdzie jest - PODROBIONY
    nie tylko mój podpis,
    - 5 . na podstawie innych przerobionych, oraz fikcyjnych dokumentach
    zarejestrowano powyższe stowarzyszenie,
    - 6. nie było żadnych zebrań, spotkań z członkami załozycielami - od -
    21 stycznia 1992 roku - do - 11 grudnia 1998 roku, a -
    - 7. ponownie bez wiedzy członków, bez uchwały członków, bez walnego, czy
    innego zebrania z wszystkimi członkami założycielami - zarejestrowano
    ZARZĄD - w - Sądzie Wojewódzkim w Poznaniu - dnia - 5 lipca 1993 r.
    Sygn.akt INS Rej. ST 491/92
    - 8. zarejestrowany zarząd dalej nie zorganizował żadnego spotkania z
    członkami stowarzyszenia, gdyż w aktach stowarzyszenia - nie ma :
    żadnej listy obecności z zebrań, nie ma żadnej listy - opłat
    członkowskich,
    nie ma żadnych protokołów z posiedzeń zarządu, nie ma żadnych
    rocznych sprawozdań finansowych,
    - 9. ZARZĄD - pobierał środki finansowe : np. -w - 1994 roku - z -
    Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Cz.....
    Znak pisma : MOPS/R/30/94 z dnia - 1994-6-17 - dla czwórki rodziców
    niepełnosprawnych dzieci - stowarzyszenie uzyskało - kwotę 10.340.000zł.
    a - w - aktach stowarzyszenia - nie ma żadnych rozliczeń z tej kwoty
    - 10. Z akt stowarzyszenia : UCHWAŁY następnego ZARZĄDU z dnia -
    8 kwietnia 1999 roku - ewidentnie wynika, że - przez - SZEŚĆ lat -
    nie było - żadnych deklaracji, opłat członkowskich, nie było - żadnych
    członków stowarzyszenia - a -
    - 11. dnia - 22 grudnia 1994 roku - ZARZĄD uzyskał pieczątkę stowarzyszenia,
    oraz numer REGON
    570168347 z Wojewódzkiego Urzędu Statystycznego w- Pile.
    - 12. zarząd, którego nie powołano UCHWAŁĄ członków - był- zarządem
    samozwańczym -
    dla stowarzyszenia - które - w tym czasie -nie miało - żadnych
    członków -założył - konto bankowe w - Pomorskim
    Banku Kredytowym w Cz...
    ul. Kościuszki 61 a, skr. poczt. 55.
    - 13. na konto bankowe przez następne lata - były przekazywane środki
    finansowe, ale nadal ZARZAD -nie sporządzał - rocznych sprawozdań
    finansowych,
    - 14. do Wojewódzkiego Urzędu Statystycznego w Pile, ul. Al. Niepodległości
    od 1994 roku - do - grudnia 1998 roku - były - wysyłane sprawozdania -
    w których - stowarzyszenie podawało - 18 tu członków.

    Tak więc : na przeobionych, oraz fikcyjnych dokumentach, gdzie jest
    podrobiony nie tylko mój podpis - w dniu 6 lipca 1992 roku - zarejestrowano
    stowarzyszenie.
    Na podstawie uzyskanych dokumentów - z - Starostwa Powiatu, oraz -
    uzyskanych dokumentów - z -
    Sądu Rejonowego XXII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego
    61 - 752 Poznań, ul. Grochowe Łąki 6, pod Sygn. akt :
    PO XXII Ns Rej. KRS 492/04/107 - wynika, że :

    - bezprawnie, bez mojej wiedzy, bez walnego zebrania, bez UCHWAŁY
    Członków załozycieli - zostałam - WYELIMINOWANA - z - ZARZĄDU,

    - zniszczono dokumenty stowarzyszenia - z - dnia
    21 stycznia 1992 roku, a sporządzono zupełnie inne,

    - przerabiano dokumenty stowarzyszenia, na kopiach są zupełne inne
    dokumenty, których - NIE SPORZĄDZONO - na pierwszym Walnym Zebraniu
    założycielskim,

    W Sądzie Wojewódzkim w Poznaniu, , oraz w Wojewódzkim Urzędzie, Wydziałe
    Spraw Obywatelskich złożono FIKCYJNE dokumenty - z - podrobionymi -
    podpisami.

    Zarejestrowany ZARZĄD popełnił wiele nieprawidłowości, ignorował przepisy
    prawne zawarte w zarejestrowanym STATUCIE stowarzyszenia.

    Skrzywdzono, oszukano ponad - 80 ro niepełnosprawnych dzieci, oraz członków
    założycieli.
    Od grudnia 1991 roku - do - września 1999 roku - KRZYWDZONO -
    niepełnosprawne dzieci , pozbawiono swoich praw.

    W sierpniu 2002 roku były wybory do władz miasta, oraz powiatu, a ?

    - Zarejestrowany SAMOZWAŃCZY Prezes bał się, ze utraci miejsce w Radzie
    Miasta.
    Wiedział, że były przetrzymywane dokumenty stowarzyszenia, NIKT z
    nowego ZARZĄDU nie był - na - SESJI w radzie Miasta, a stowarzyszenie - nie
    uzyskało - ŻADNEJ DOTACJI, nie miało - biura, telefonu, NICZEGO oprócz
    niepełnosprawnych dzieci, opłat członków stowarzyszenia, czyli składek, które
    opłacali rodzice niepełnosprawnych dzieci.
    Bano się, że ujawnie prawdę, więc ?

    W sierpniu 2002 roku działacz " BEZPIECZNEGO POWIATU " przyznał sie - do -
    zniesławień - pod moim adresem.
    BEZZASADNE zniesławienia spowodowały - ZUPEŁNY brak - POMOCY
    finansowej dla stowarzyszenia.
    Napisane apele, pisma trafiały - do - KOSZA, lub - udzielano - ODMOWNEJ
    pomocy dla stowarzyszenia. Stowarzyszenie do końca 2003 roku - nie otrzymało
    ŻADNEJ pomocy finansowej.

    Ja - jako - pomysłodawca, inicjator, organizator, współzałożyciel Stowarzyszenia
    Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo "SPRAWNOŚC" , oraz pomysłodawca,
    inicjator, organizator, współzałożyciel nie tylko stowarzyszenia, ale - salek
    rehabilitacyjnych dla niepełnosprawnych dzieci i innych prac na rzecz
    niepełnosprawnych dzieci z mego miasta zamieszkania-
    RATUJĄC stowarzyszenie - przed - LIKWIDACJĄ - działałam - za swoje WŁASNE
    pieniadze, kosztem swego ZDROWIA, czasu, kosztem swoich dzieci, rodziny.

    Niepełnosprawne dzieci miały różnego rodzaju okolicznościowe wspólne
    spotkania, gdzie była RADOŚĆ dzieci, była wycieczka do Poznania, gdzie byli -
    w - Palmiarni, Teatrze Animacji, oraz był dla dzieci i rodziców goracy
    posiłek
    z niespodzianką. Były wielokrotnie wystawiane prace stowarzyszenia, które
    prowadziłam za swoje WŁASNE pieniadze.

    NIKT nie zliczył moich wydanych pieniedzy, by uratowac stowarzyszenie.
    Pozostały dokumenty, zdjęcia, rachunki itd.

    W czerwcu 2003 roku zrezygnowałam z funkcji prezesa, ale - dalej działałam.
    W listopadzie 2003 roku - nie powiodło sie przekształcenie stowarzyszenia.

    NIKT nie chciał pełnić żadnej funkcji, NIKT nie chciał wydawac swoich
    pieniedzy, tak, jak, to ja czyniłam.
    Nikt nie chciał narażac sie - na - BEZZASADNE zniesławienia, a ZUPEŁNY brak
    POMOCY finansowej spowodował - LIKWIDACJĘ stowarzyszenia.
    Stowarzyszenie Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo "SPRAWNOŚC" zostało
    w - 2004 roku - WYREJESTRWANE - z - Krajowego Rejestru Sądowego w
    Poznaniu.

    SAMOZWAŃCZY prezes, który oszukał, wykorzystał niepełnosprawne dzieci,
    członków załozycieli, oszukał różne urzędy, instytucje - pozwał mnie do Sądu.
    PUBLICZNIE w lokalnych mediach - oskarżył mnie - o - zniszczenie
    stowarzyszenia itd.

    Posiadam kronike w której mam oryginały dot. powstania stowarzyszenia,
    oraz salek rehabilitacyjnych. W dokumentach są pisma samozwanczego
    prezesa, oraz innych osób.
    Posiadam akta stowarzyszenia, oraz UZYSKANE dokumenty dot.
    stowarzyszenia - z - Sądu Rejonowego w Poznania, oraz UZYSKANE
    dokumenty dot. stowarzyszenia - z - Starostwa Powiatu, oraz inne wazne
    dokumenty.

    ZNISZCZONO, zaprzepaszczono moja wieloletnia społeczną, charytatywna
    pracę na rzecz niepełnosprawnych dzieci, INNI przypisali sobie wszystkie
    moje wysiłki, mój tród.

    Potrzebuję POMOCY - PRAWNIKA, chcę - ujawnić PRAWDĘ.
    Dosyć KRZYWD wszystkich, ponad 80 niepełnosprawnych dzieci, dosyć
    krzywd moich dzieci, rodziny.

    Czekam na oferty współpracy, oferty pomocy prawnej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-30 17:54:19
    Od: "echo" <a...@a...pl>

    Użytkownik <Skrzywdzona matka>; "niepełnosp" <i...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:dhj5d4$lb7$1@opal.futuro.pl...
    > Uwaga PRAWNICY, czytelnicy.
    > Posiadam dokumenty, z których wynika, że :
    > (........)
    > Czekam na oferty współpracy, oferty pomocy prawnej.

    Nie jestem prawnikiem, ale obawiam sie ze masz male szanse znalezc tutaj
    kogos kto Ci pomoze

    Udalo mi sie przeczytac prawie w polowie. Zastanawiam sie czy ktos z
    grupowiczow mial choc troche wiecej cierpliwosci. Oczekujesz pomocy- wiec
    szanuj czas innych. Podobna tresc mozna bylo napisac konkretniej, pozbawic
    ja slow pisanych duzymi literami i innych sugerujacych emocje, a tym samym
    skracajac calosc o 80%. Moim zdaniem takie epolety swiadcza o braku szacunku
    dla czytelnikow....
    Twoj problem ma duze szanse pozostac niezauwazonym....
    Czekasz na oferty wspolpracy, pomocy- to malo konkretne.....
    Albo chcesz prawnika za ktorego mozesz i chcesz zaplacic, albo chcesz
    bezplatnych porad(sporo organizacji pozarzadowych swiadczy takie uslugi). W
    obu tych przypadkach musisz podac miesto w ktorym mieszkasz... Wiele osob na
    tej grupie prosi o konsultacje w kwestiach prawnych. Jednak podobnie jak na
    innych grupach obowiazuja tutaj zasady zwane netykieta , ktora znajdziesz np
    tutaj http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    Zastanow sie czego oczekujesz od grupy, skonkretyzuj oczekiwania i nie
    opisuj w tak zlozony i emocjonalny sposob problemu- to nie
    psychoterpia......

    pzdr
    Echo

  • 3. Data: 2005-09-30 20:23:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <Skrzywdzona matka>; "niepełnosp" <i...@w...pl> napisał
    w wiadomości news:dhj5d4$lb7$1@opal.futuro.pl...

    Nie chce mi się przez to przekopywać. Ale już na początku piszesz, że
    sfałszowano podpisy. To się przedawnia po 20 latach, więc od 1992 roku
    jeszcze się nie przedawniło. Złożyć zawiadomienie o przestępstwie.

  • 4. Data: 2005-10-03 09:38:09
    Od: Skrzywdzona matka, niepełnosp<i...@w...pl>

> [...]
    > sfałszowano podpisy. To się przedawnia po 20 latach, więc od 1992 roku
    > jeszcze się nie przedawniło. Złożyć zawiadomienie o przestępstwie.

    Witam, Dziękuje za wiadomośc. Nie wiedziałam, ze sprawa jest jeszce do
    wygrania. Tak , mam dowód, że - podrobiono nie tylko mój podpis.
    Mam wszystkie kopie -fikcyjnych dokumentów, które zostały złożone do Sądu
    Wojewódzkiego w Poznaniu.
    Mam akta stowarzyszenia, w których sa przerobione dokumenty.
    Mam wszystkie oryginały, które były ręcznie napisane w dniu mego
    pierwszego walnego zebrania, na nich - jest - nie tylko moje pismo, ale
    innych osób. Można porównać charaktery pisma.
    Moge udokumentować co uczyniłam dla niepełnosprawnych dzieci - od - 1979
    roku - do - końca listopada 2003 roku.... itd.
    Mogę udokumentować, kto w 2002 roku - sie przyznał do bezzasadnych
    zniesławień pod moim adresem, które było powodem braku zaufania dla
    działalności stowarzyszenia. Zniesławienia były powodem do zupełnego braku
    pomocy finansowej dla stowarzyszenia.
    Mam zebraną dokumentacje , mogę udokumentować - co uczyniłam dla
    niepełnosprawnych dzieci - od - 1988 roku - do - końca 2003 roku.
    Mam dokumenty wydanych moich kosztów finansowych - w -
    2002/2003 /2004/2005 roku na działalnośc związaną z stowarzyszeniem.

    Brakuje mi tylko KOGOŚ, co pomoże mi - poprowadzic sprawę sądową, którą
    wytoczył mi - samozwanczy prezes.
    Podaje nr. tel: (067) 255 41 83 - prosze o pomoc prawną.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-10-03 09:38:40
    Od: Skrzywdzona matka, niepełnosp<i...@w...pl>

  • 6. Data: 2005-10-03 09:39:16
    Od: Skrzywdzona matka, niepełnosp<i...@w...pl>

  • 7. Data: 2005-10-03 15:17:58
    Temat: Re: Skrzywdzono ponad 80ro niepe?nosprawnych dzieci,
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Skrzywdzona matka wrote:

    > Brakuje mi tylko KOGOŚ, co pomoże mi - poprowadzic sprawę sądową, którą
    > wytoczył mi - samozwanczy prezes.
    > Podaje nr. tel: (067) 255 41 83 - prosze o pomoc prawną.
    Skoro masz te kwity to tylko poproś o adwokata z urzęu na najbliższej
    rozprawie i wszystko ok.

    MZ

  • 8. Data: 2005-10-04 09:45:02
    Temat: Re: Skrzywdzono ponad 80ro niepeÂłnosprawnych d zieci,
    Od: Skrzywdzona matka, niepełnosp<i...@w...pl>

    To nie takie proste.
    Od sierpnia 2002 roku próbuje ujawnić prawdę.
    Miejscowa Prokuratura w wrześniu 2004 roku - umorzyła sprawę, uznała ją za
    przedawnioną.

    Nie wiem, kto za tą sprawą stoi, ale wiem, że bardzo skutecznie wszystko
    zatuszowano.
    Czarnkowska Prokuratura doskonale wiedziała, że - zostały zniszczone
    dokumenty stowarzyszenia, doskonale wiedziała, że są przerobione, oraz
    fikcyjne dokumenty z podrobionym nie tylko moim podpisem.
    Czarnkowska Prokuratura - doskonale wiedziała , że zarejestrowano
    samozwańczy zarząd, który - oszukał :
    Sąd Wojewódzki w Poznaniu, oszukał Wojewódzki Urząd Statysyczny w Pile,
    oszukał miejsowe urzędy, instytucje, wiadomo było, że popełniono wiele
    nieprawidłowości.
    Czarnkowska Prokuratura doskonale wie , że od stycznia 92 roku do grudnia
    1998 roku nie było żadnych spotkań, czy zebran z członkami załozycielami
    stowarzyszenia.
    Czarnkowska prokuratura doskonale wie, że to ja byłam pomysłodawcą,
    inicjatorem, organizatorem, współzałozycielem stowarzyszenia, że
    wykorzystano moja społeczna pracę, wykorzystano niepełnosprawne dzieci,
    wiadomo było - kto, oraz kiedy przyznał sie do zniesławień pod moim
    adresem .
    Czarnkowska prokuratura doskonale wie, że - w- 2002/2003 roku ratując
    stowarzyszenie przed likwidacją - wydawałam na działalnośc stowarzyszenia
    swoje własne pieniądze.Z miesięcznej emerytury 513 zł. dla stowarzyszenia -
    wydałam ponad dwa tysiace złotych. Miała moje sprawozdania z
    działalności stowarzyszenia, wie co zdobyłam dla stowarzyszenia w maju 2003
    roku...itd

    Dziwny jest fakt, że Sąd w Pile od - samozwańczego prezesa nie żąda
    żadnych dokumentów, które by świadczyły, że ja zniszczyłam jego pracę,
    naruszyłam jego dobra osobiste.

    Ja wiem, że niepotrzebnie poświęciłam swoje zdrowie, własne dzieci - by -
    pomagac innym.
    Skrzywdzono nie tylko niepełnosprawne dzieci, ale skrzywdzono mnie, moje
    dzieci, moją rodzine.

    Jak widac - nie wystarczy mieć dowody, że zostały zniszczone dokumenty, że
    podrobiono mój podpis, że na podstawie fikcyjnej , oraz przerobionej
    dokumentacji zarejestrowano stowarzyszenie itd.

    -> http://usenet.pomocprawna.info