  • 1. Data: 2005-09-30 11:31:15
    Temat: Nie widział meczu i dostanie odszkodowanie
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    06.html

    Ciekawe czy w Polsce też by dostał ? :-)

    Piotr K.

  • 2. Data: 2005-09-30 13:24:51
    Temat: Re: Nie widział meczu i dostanie odszkodowanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Piotr K. napisał(a):
    06.html

    > Ciekawe czy w Polsce też by dostał ? :-)

    No ciekawe co teraz zrobia jak cala reszta narodu ruszy do sadow...
    Bo IMO to niechybnie ich przemysl energetyczny zbankrutuje w jeden dzien
    przez ten jeden mecz...

  • 3. Data: 2005-09-30 21:33:48
    Od: aqua <g...@w...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    06.html

    > No ciekawe co teraz zrobia jak cala reszta narodu ruszy do sadow...
    > Bo IMO to niechybnie ich przemysl energetyczny zbankrutuje w jeden dzien
    > przez ten jeden mecz...

    Moze powinien? U mnie przerwy nie zdarzaja sie prawie nigdy. Raz na pare
    lat wichura pozrywa linie tu i tam, ale jest to kwestia konserwacji.
    Ewentualnosc wichury da sie przewidziec.

    Konsument zawierajac umowe dostawy energii ma prawo oczekiwac
    nieprzerwanej dostawy. Tylko w Polsce przyzwyczajono ludzi, ze przerwy
    sa i tak musi byc. A nie musi.

    Dodam, ze u mnie dostawca placi szybciutko i bez zadnego wezwania za
    wstepnie znane szkody, np za zywnosc ze sklepowych lodowek.

    W koncu dlaczego w 21 wieku klient zakladu energetycznego ma oczekiwac
    przerw w dostawie? Gdzies na odleglej wyspie na Filipinach, moze tak.
    Ale w Europie?

  • 4. Data: 2005-09-30 22:16:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    aqua napisał(a):

    > Moze powinien? U mnie przerwy nie zdarzaja sie prawie nigdy. Raz na pare
    > lat wichura pozrywa linie tu i tam, ale jest to kwestia konserwacji.
    > Ewentualnosc wichury da sie przewidziec.

    No ale co komu przyjedzie z przewidzenia wichury? Przeciez ZE w zebach
    przewodow nie bedzie trzymal ;) A meczu tez sie nie przelozy raczej.

    > Konsument zawierajac umowe dostawy energii ma prawo oczekiwac
    > nieprzerwanej dostawy. Tylko w Polsce przyzwyczajono ludzi, ze przerwy
    > sa i tak musi byc. A nie musi.

    No nie wiem... ja tam do przerw jestem zupelnie nieprzyzwyczajony. :)

    > Dodam, ze u mnie dostawca placi szybciutko i bez zadnego wezwania za
    > wstepnie znane szkody, np za zywnosc ze sklepowych lodowek.

    No to ok, ale za mecz tez placi? ;)

    > W koncu dlaczego w 21 wieku klient zakladu energetycznego ma oczekiwac
    > przerw w dostawie? Gdzies na odleglej wyspie na Filipinach, moze tak.
    > Ale w Europie?

    No wiadomo... IMO wysokosc odszkodowania powinna precyzowac umowa.

  • 5. Data: 2005-09-30 22:26:23
    Od: aqua <g...@w...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > No ale co komu przyjedzie z przewidzenia wichury?

    Co? Dotrzymanie umowy dostawy energii. To tak na poczatek.

    > Przeciez ZE w zebach
    > przewodow nie bedzie trzymal ;) A meczu tez sie nie przelozy raczej.

    Na rynku sa takie cudenka ze potrzeba naprawde wichury zdarzajacej sie
    raz na 100 lat, zeby zrobic zamieszania. W koncu Ze pobiera minimalna
    oplate stala ("czy sie stoi, czy sie lezy..."), wiec nie moga
    argumenotwac braku srodkow na konserwacje.

    > No nie wiem... ja tam do przerw jestem zupelnie nieprzyzwyczajony. :)

    > No to ok, ale za mecz tez placi? ;)

    Narazie nie. Ale dobra mysl. Niedawno Sony zawarlo igode w pozwie
    zbiorowym o oszustwo z recenzjami filmow. Placili lapowki za falszywe
    recenzje w gazetach. Cwany prawnik pozwal zarzucajac szkode polegajaca
    na niekorzystnym rozporzadzeniu mieniem (bilet w kinie) i Sony peklo.
    Zamiast pojsc na wyrok zgodzili sie zwrocic pieniadze widzom i dac pare
    groszy na kolejne filmy na glowe. Oczywiscie prawnik dostal honorarium
    wieksze niz bilet na film i w gotowce. ;-)

    > No wiadomo... IMO wysokosc odszkodowania powinna precyzowac umowa.

    Dlaczego? Sama szkoda moze byc rozna, a nawiazka jest dla celow
    wychowaczych i nie da sie przewidziec, jaka wysokosc jest dobra dla
    odstraszenia sprawcy na przyszlosc.