  • 1. Data: 2005-09-30 10:27:08
    Temat: Rachunek zbiorowy TPSA
    Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_>

    Witam,

    W maju zalozylem sobie usluge DSL 2000+, poniewaz to byla polowa maja
    TPSA miala przyslac rachunek za koncowe dni maja juz z rachunkiem za
    czerwiec - w sumie abonament 540 zl co miesiac + kwota instalacyjna ok
    700 zl. Niestety nic nie przyszlo, nie przyszedl rachunek ani za
    instalacje, ani ze maj ani za czerwiec ani za lipiec, sierpien ! Jak
    internet nie dzialal, dzwonilismy do Pana z tpsa i zglaszalismy
    normalnie problemy, zawsze naprawiali, usterki byly po ich stronie,
    kulturka. Dzis przyszedl rachunek zbiorowy ! Z terminem platnosci do
    wczoraj ! Łącznie na 2200 zł. Kwota sie zgadza za te miesiace, mimo ze
    byly dni ze nie mielismy od 17 do 6 rano internetu. Kwestia w tym czy
    TPSA moze wyslac taki rachunek, slyszalem cos o max 3 miesiacach w
    stecz, tu by to bylo sierpien, lipiec, czerwiec, hm...no wiec niby tak
    maga, ale czy na pewno, troche mnie zaskoczyl ten rachunek, umowa byla
    taka ze co miesiac przychodzi rachunek na 540 zł, nie ze co 3 miesiace
    na 2200 zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Posesjusz

  • 2. Data: 2005-09-30 10:42:45
    Temat: Re: Rachunek zbiorowy TPSA
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 30 Sep 2005 12:27:08 +0200,
    Posesjusz <p...@w...pl_spam_> screamed:
> [...]
    > maga, ale czy na pewno, troche mnie zaskoczyl ten rachunek, umowa byla
    > taka ze co miesiac przychodzi rachunek na 540 zł, nie ze co 3 miesiace

    TP może wysłać taki rachunek. Nie powinien Cię zaskoczyć - w końcu sam
    dobrze wiedziałeś, że nie płacisz za dsl. Należało co miesiąc odkładać
    kwotę na konto. Czysty zysk.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 12:41:40 user up 10750 days, 0:36, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I came; I saw; I fucked up.

  • 3. Data: 2005-09-30 10:44:27
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > byly dni ze nie mielismy od 17 do 6 rano internetu. Kwestia w tym czy
    > TPSA moze wyslac taki rachunek, slyszalem cos o max 3 miesiacach w
    > stecz, tu by to bylo sierpien, lipiec, czerwiec, hm...no wiec niby tak

    Moze przysłać za 3 lata wstecz.

  • 4. Data: 2005-09-30 10:50:15
    Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_>

    Witaj Artur,

    Dnia 30 września 2005 (12:42:45)
    Na temat "Rachunek zbiorowy TPSA"

    > TP może wysłać taki rachunek. Nie powinien Cię zaskoczyć - w końcu sam
    > dobrze wiedziałeś, że nie płacisz za dsl. Należało co miesiąc odkładać
    > kwotę na konto. Czysty zysk.

    Ok, ale ten termin platnosci do wczoraj tez mnie zaskoczyl :) Kase
    odkladalem do szafki nie do banku, ale juz sie ludzilem ze inaczej ja
    sprocentuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Posesjusz

  • 5. Data: 2005-09-30 11:28:04
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_> napisał w wiadomości
> [...]
    > maga, ale czy na pewno, troche mnie zaskoczyl ten rachunek, umowa byla
    > taka ze co miesiac przychodzi rachunek na 540 zł, nie ze co 3 miesiace

    Dzisiaj w prasie przeczytałam, że facet ze słupska w marcu podpisał umowę na
    neostradę i nie dostawał rachunku. Dzwonił, chodził do telepunktu, a
    rachunku nie było, choć już trzy miesiące korzystał. W końcu odłaczyli mu
    neostradę i dali komu innemu mówiąc, że numer był wolny. Do tej pory nie
    dostał rachunku i nie ma internetu. Umowę ma na 12 miesięcy, nie chcą z nim
    jej rozwiązać, bez dodatkowych opłat. Nawet dziennikarze nie wiele
    zdziałali.