  • 61. Data: 2005-04-17 12:15:20
    Temat: Re: Skorumpowany sędzia - co robić?
    Od: k...@a...pl

    > nic, czepiam się szczegółów
    >
    > KG

    No to patrz: wyżej (Johnson)

  • 62. Data: 2005-04-17 12:17:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@a...pl napisał(a):
    > A co?

    To że twoja wypowiedz była nieprawdziwa.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 63. Data: 2005-04-17 12:31:50
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    bus napisał(a):

    > Jakie spojne? To mlody prokurator ktoremu woda sodowa uderzyla do mozgu.
    > [ciach]

    1. Nie jestem ani sędzią ani prokuratorem

    2. Prosiłem wiele razy i poproszę jeszce raz. Zdecyduj sie na jakis nick
    i trzymaj sie go, Byłeś juz "bus", "ryba", "shareholder", "kalka" i
    wiele innych. mam już dosc rozpoznawania adwersarza tylko po tym, że
    nazywa mnie lubelskim bucem, wykazuje uwielbienie dla wyroków
    strassbourskich, oraz używa okreslenia "prostytutka sądowa". No i
    jeszcze bredzi, a jak mu sie to udowodni to nabiera wody w usta. To do
    tego watku o zakrywaniu twarzy przez policjantów,gdy udowodniłem, że w
    USA tez tak robią.

    A do innych niezainteresowanych dyskusją powyżej wymienionym, poradźcie
    lamie usenetowej (mnie) jaki czytnik wybrać, żeby mozna było blokować
    jego posty po NNTP-Posting-Host: 141.153.* 138.89.* Mam juz dosc
    czytania tych bredni wysyłanych z New Jersey.

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 64. Data: 2005-04-17 12:38:54
    Od: bus <b...@s...com>

    Otto Falkenstein wrote:

    > 1. Nie jestem ani sędzią ani prokuratorem

    Mentalnie to jestes krzyzowka tych dwoch z domieszka intelektu milicanta
    obywatelskiego.

> [...]
    > i trzymaj sie go, Byłeś juz "bus", "ryba", "shareholder", "kalka" i
    > wiele innych. mam już dosc rozpoznawania adwersarza tylko po tym, że

    Czy nick ma jakis wplyw na fakty lub argumentacje?

> [...]
    > jeszcze bredzi, a jak mu sie to udowodni to nabiera wody w usta. To do
    > tego watku o zakrywaniu twarzy przez policjantów,gdy udowodniłem, że w

    Nic nie udowodniles bucu lubelski. W USA tylko SWAT zakrywa, ma
    oznaczenia idywidualne i filmuje swoja robote. Film jest dostepny na
    wypadek procesu przeciwko czlonkom. W Polsce celowo ukrywa sie zeby
    zwolnic od odpowiedzialnosci. Ale w Lublinie tych rzeczy pojac nie
    mozna. Zwlaszcza kiedy jest sie mlodym i glupim prokuratorem.

  • 65. Data: 2005-04-17 12:42:06
    Od: k...@a...pl

    > To że twoja wypowiedz była nieprawdziwa.

    W którym miejscu?

  • 66. Data: 2005-04-17 12:46:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@a...pl napisał(a):

    > W którym miejscu?

    Domyśl się.

  • 67. Data: 2005-04-17 13:04:38
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    k...@a...pl napisał(a):
    > No to patrz: wyżej (Johnson)

    też polecam :)

    KG

  • 68. Data: 2005-04-17 13:22:09
    Od: k...@a...pl

    a) Bo się rpzepisy zmieniły?
    b) bo napisałam SO, a nie przezesa SO

    na inne gdybania nie mam czasu, wystarczy mi, że wiem, co jest prawdą, a
    niedowiarków odsyłam do wyroku

  • 69. Data: 2005-04-17 13:51:28
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik <k...@a...pl> napisał w wiadomości