  • 1. Data: 2005-04-15 20:22:41
    Temat: prenumerata prasy
    Od: "Jacek- Kuba Dressler" <d...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanie. Jeżeli zaprenumerowałem na rok gazetę, to czy jezeli sa do
    poszczególnych numerów dodawane "bonusy" w postaci płyty z filmem, a w
    kiosku nie ma mozliwości zakupu numeru bez bonusa, to czy wydawca ma
    obowiązek dołączyć tego bonusa do przesyłki? Jeśli tak, to czy są jakies
    przepisy regulujące tą kwestię?

    Pozdrawiam

    Kubeks

  • 2. Data: 2005-04-16 09:35:15
    Temat: Re: prenumerata prasy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek- Kuba Dressler" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kiosku nie ma mozliwości zakupu numeru bez bonusa, to czy wydawca ma
    > obowiązek dołączyć tego bonusa do przesyłki? Jeśli tak, to czy są jakies

    masz dostac taki jaki jest w kiosku ew. cos gratis.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 3. Data: 2005-04-16 13:35:39
    Od: "Jacek- Kuba Dressler" <d...@g...pl>

    > masz dostac taki jaki jest w kiosku ew. cos gratis.
    a jest na to jakiś przepis? Bo ostatnio w kiosku gazeta byla z bonusem, w
    prenumeracie przyszla bez. W dziale wysylkowym powiedzieli, ze
    prenumeratorzy moga sobie zamowic ta plytke za 5PLN + 8PLN kosztow wysylki.
    Chce zlozyc reklamacje i powolac sie na cos.

    Pozdrawiam

    Kubeks

  • 4. Data: 2005-04-16 13:54:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a jest na to jakiś przepis?

    nie wiem, ale inaczej chyba byc nie moze, bo towar nie bylby zgodny z umowa,
    ty
    wykupujesz prenumerate czasopisma takiego jakie sie pojawia w ksioskach.

    no to moze ktos zaraz doradzi.

    P.

  • 5. Data: 2005-04-17 07:06:46
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Jacek- Kuba Dressler napisał(a):

> [...]
    > prenumeratorzy moga sobie zamowic ta plytke za 5PLN + 8PLN kosztow wysylki.
    > Chce zlozyc reklamacje i powolac sie na cos.

    1. Nie wiem czy jest przepis,ale są takie gazety, które drobne przesyłki
    dołączają do koperty z przenumeratą. Przynajmniej można zaoszczędzić na
    przesyłce.

    2. chyba mogą mieć problem ze sprzedażą, bo na gazetowych płytach stoi
    jak wół "nie do sprzedaży bez gazety" tylko, że niektóre gazety mają
    różną cenę z filmem i bez. Może w tym leży problem - czy twoja gazeta
    też różnicuje cenę? Jeżeli tak to płaciż niższą?

    MAc

  • 6. Data: 2005-04-17 07:17:54
    Od: "Kubeks" <d...@g...pl>

> [...]
    > różną cenę z filmem i bez. Może w tym leży problem - czy twoja gazeta
    > też różnicuje cenę? Jeżeli tak to płaciż niższą?
    Ta gazeta nie różnicuje ceny. W kiosku nie kupisz inaczej nic tylko z płytą,
    natomiast, prenumeratorzy dostali egzemplarz bez plytki.

    Kubeks

  • 7. Data: 2005-04-17 10:16:35
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Kubeks napisał(a):

    > Ta gazeta nie różnicuje ceny. W kiosku nie kupisz inaczej nic tylko z płytą,
    > natomiast, prenumeratorzy dostali egzemplarz bez plytki.

    A to sqr..synstwo. Prenumerator zdecydowanie powinien mieć bezpłatny
    dostęp do bonusów - w końcu kredytuje wydawcę.
    1. Napiętnuj i podaj tytuł ;-)
    2. kup płytę, zapłać, zażądaj faktury i zakabluj ich do licencjodawcy ;-)

    Ale jestem świnia
    mac