  • 81. Data: 2005-04-17 17:21:44
    Temat: Re: Skorumpowany sędzia - co robić?
    Od: e...@o...pl

    > Nerki i kregoslup sa w ciele. Sprzeciw oddalony! ;)

    Złe rozumowanie, niestety

    bo
    Prezes jak rdzeń kręgowy jest sądzie (w kręgosłupie).

    kręgosłup jest w ciele, ale nerki są osobnym organem, np.
    kręgosłup i nerki są w ciele
    tak jak
    prokuratura i sąd itp. stanowią organy zajmujące się wymiarem sprawidliwości
    (choć różnymi aspektami, jak nerki i kręgosłup mają różne zadania)

  • 82. Data: 2005-04-17 19:48:04
    Temat: Re: Skorumpowany s?dzia - co robiae?
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    R De napisał(a):

    > Słowo "poprawne" ma w tym wypadku znaczyć tyle, co właściwie, zgodnie z
    > prawem. Nie oczekiwałem rozstrzygnięcia na moją kożyść, bo to akurat
    > było mało prawdopodobne, ale uwzględnienia wszystkich za i przeciw.
    > Taka specyficzna sprawa.

    czyli sad wydal odpowiedni wyrok, ale nie podoba ci sie sposob w jaki do
    tego doszedl?

    to o co wlasciwie ci chodzi?

    pozdr.

    m.

  • 83. Data: 2005-04-18 06:31:55
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Otto Falkenstein napisał(a):

    > Rzygać mi się chce jak coś takiego czytam. Co to znaczy
    > "zdecydowanie do wygrania"? Zdecydowanie do wygrania w czyim mniemaniu?
    > A ten "bezsensowny i nieprawdziwy bełkot" to niby na czym miał polegać?

    a ty masz problemy z czytaniem czy moze jestes kolejnym wcieleniem
    nostradamusa?
    mi tez chce sie rzygac jak czytam takie pierdoly
    ja rozumiem ze musicie trzymac sie razem, ale skad wiesz jak bylo
    naprawde, w malych miejscowosciach bywa roznie i nie jednokrotnie mozna
    o tym poczytac w gazetach i zobaczyc w tv

    wiec zamiast ferowac wyroki bez zapoznania sie z faktami poradzisz co
    mozna w takiej kwestii robic