  • 21. Data: 2010-01-22 16:30:08
    Temat: Re: Sklep internetowy - towar za 0zł
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 14:20:07 +0100, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > debil.
    Na newsach przyjęło się podpis poprzedzać ciągiem "kreska, kreska, spacja,
    enter". MSPANC

    --
    pozdro
    poreba

  • 22. Data: 2010-01-25 07:42:52
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 16:57:40 +0100, tp napisał(a):

    > Raczej chce wyłudzić towar - stoi w sklepie, że nie nie realizują zamówień.

    A sprawa jest prosta :)
    Człowiek ma to do siebie że może przeczytać stronę i zawarte tam
    informacje. Natomiast roboty, szperacze, wyszukiwarki najniższych cen typu
    "skapiec.pl", "ceneo.pl" i wiele innych - po prostu "zgrabiają" ceny i je
    archiwizują.
    Ten "sklep" swój zamiar i cel osiągnął - jego produkty są "najtańsze" w
    wyszukiwarkach cenowych.
    Ot - agresywny marketing :)

    A teraz zastanów się jełopie gdzie tu widzisz wyłudzenie ze strony
    pytającego?
    Ten sklep nawet kilku takim kupcom wyśle zamówione przez nich towary - i
    tak będzie to bardzo tania kampania reklamowa :)))

  • 23. Data: 2010-01-25 12:44:12
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Paweł pisze:
    > Nie można nic sprzedać za 0 zł
    > Nie da się wystawić faktury.

    Ale czy konsument musi byc tego swiadom?

  • 24. Data: 2010-01-25 20:04:40
    Od: r...@p...onet.pl

    > Ale czy konsument musi byc tego swiadom?

    pewnie tak, na tej zasadzie jak pasażer np kolei,MPK musi znać taryfy i
    przepisy przewoźnika, gdyż w razie kontroli - niewiedza nie ratuje przed kara.

  • 25. Data: 2010-01-25 21:29:54
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    wsa pisze:
    > Witam,
    > właśnie dokonałem zakupu w sklepie internetowym. Kupiłem jeden produkt za
    > cenę 0zł + przesyłka 15zł. Zamówienie jest w trakcie realizacji
    > (potwierdzenie na e-mail).
    >
    > Cena rynkowa produktu wynosi 600zł
    >
    > Jak traktowana jest takie ustawienie ceny w sklepie internetowym i
    > zamówienie towaru oraz potwierdzenie zakupu? Czy mam prawo żądać wysyłki
    > towaru i zakupu po cenie przedstawionej w sklepie internwtowym? ;)

    Pytanie: czy strona internetowa w świetle prawa handlowego jest
    ofertą?

    --
    Łukasz Bąk