  • 1. Data: 2010-01-21 08:43:44
    Temat: [gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
    Od: "LEHKO" <l...@g...com>

    Witam

    Posiadam komputer przenosny, w ktorym uszkodzil sie dysk twardy tzn. nie byl
    widoczny, a ze komputer posiadal jeszcze wazna gwarancje wiec, zadzwonilem
    do producenta, kazali mi wyslac kopie faktury zakupu, wiec tak zrobilem. Na
    drugi dzien przyjechal kurier z wlasnym pudelkiem zapakowal go i lapek
    pojechal do serwisu. Teraz dzwoni do mnie kobieta i mowi ze lapek ma
    peknieta matryce i tego nie usunal w ramach gwarancji tylko za odplata.
    Wyslala mi maila ze zdjeciem zbitej matrycy oraz tresc: " Po otrzymaniu
    Panskiego urzadzenia pragniemy poinformowac, iz zostala wykonana ekspertyza
    poprzedzajaca jego naprawe. Ustalenia w niej zawarte nie pozwalaja na
    dokonanie bezplatnej naprawy objetej standardowa gwarancja ##. W zwiazku z
    tym, aby wykonac naprawe, niezbedna jest Pana/Pani pisemna zgoda na wycene
    naprawy urzadzenia."

    Telefonicznie powiedzialem ze powinni otworzyc paczke przy kurierze i ew.
    spisac protokul szkody, ale mi odpowiedziala, ze na pudelku nie widac sladow
    uszkodzen. Co dalej czynic wszechwiedzaca gvrupo? :-)

    Pozdrawiam
    LEHKO

  • 2. Data: 2010-01-21 11:52:26
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz,
    wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli
    obudowa matrycy (czyli zewnetrzna czesc laptopa)jest cala to nie moglo to
    sie stac w transporcie, tylko przy wypakowywaniu jakic cep od nich walnal
    czyms w matryce. wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z
    odpowiedzialnosci za zbita matryce.

    nagrania z tv przemyslwej maja? musza miec - takie pomieszczenia sa
    monitorowane chociazby z powodu unikniecia kradziezy przez pracownikow lub
    dowodowych jesli w paczce byla cegla a nadawca rzada jej naprawy:)
    sir

  • 3. Data: 2010-01-21 12:49:17
    Od: "LEHKO" <l...@g...com>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hj9f0f$p59$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz,
    >wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli

    <ciach>

    Dziekuje za zainteresowanie, zdjęcie poszlo na prv

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-01-21 23:14:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Michał Gut pisze:
> [...]
    > sie stac w transporcie, tylko przy wypakowywaniu jakic cep od nich walnal

    Znam przypadek laptopa na którego nadepnięto - na zamkniętego od strony
    ekranu. Obudowa nienaruszona, a ekran pęknięty.

    Zresztą oglądanie zdjęć niczego tu nie wyjaśni - czegokolwiek by na ich
    podstawie nie ustalić, to nadal nie będzie dowodu że zrobiono to w
    serwisie, a nie przed wysłaniem.

    > wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z
    > odpowiedzialnosci za zbita matryce.

    Pewnie tak.
    Pytanie jakie było to pudełko - jeżeli zwykły karton na wymiar laptopa,
    to mógł zostać zgnieciony (choćby właśnie nadepnięty) i śladów może nie
    być ani na pudełku, ani na obudowie.

    Jeżeli jakieś zabezpieczone - styropianowe czy coś, to raczej nie ma
    szans. Żeby uszkodzić laptopa w transporcie, to pudełko trzeba by tak
    zmasakrować, że odbierający od razu nabrałby podejrzeń.

  • 5. Data: 2010-01-22 08:05:05
    Od: "LEHKO" <l...@g...com>

    Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym dostac
    material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i troche
    podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do mnie mila
    Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. Jezeli bedzie
    wszystko ok to polecam serwis HP :-)

  • 6. Data: 2010-01-22 08:22:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "LEHKO" <l...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu.
    > Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-)

    No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę
    kosztuje.

  • 7. Data: 2010-01-22 08:36:08
    Od: "LEHKO" <l...@g...com>

    > Użytkownik "LEHKO" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę
    > kosztuje.

    wycenili na 416 netto :-)

  • 8. Data: 2010-01-22 09:19:51
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    LEHKO wrote:

    > wiadomości news:hjbns8$46u$1@inews.gazeta.pl...

    > wycenili na 416 netto :-)

    Tanio, jak na serwis HP.
    80% drukarek z ich oferty nie opłaca się po gwarancji naprawiać w ich
    serwisie, bo roboczogodzina to 450 pln ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2010-01-22 10:59:02
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

> [...]
    > mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu.
    > Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-)

    hehehe wiedzialem:D
    sir:)

  • 10. Data: 2010-01-22 18:09:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Massai pisze:

    > Tanio, jak na serwis HP.

    Jak sami zepsuli, to wycenili tanio.
    Gdybyś Ty chciał pękniętą matrycę wymienić, to pewnie by wycenili drogo :)