  • 11. Data: 2004-04-17 09:25:30
    Temat: Re: Skasowane pliki ciąg dalszy...
    Od: sebol <l...@s...pl>

    C&C wrote:

    > Jakiś czas temu pisałem na grupie o sytuacji jak to naprawiałem komputer
    > sąsiadce po sąsiedzku bo uszkodziła dysk a komputer był jej potrzebny do
    > pracy itd... a ona w podziekowaniu powiedziała że popełniłem przestępstwo bo
    > zgineło jej kilka plików. Myślałem że sprawa przycichła ale dzisiaj dostałem
    > wezwanie w tej sprawie na komendę jako świadek i nie wiem czego mogę się
    > spodziewać czy rzeczywiście nie ma żadnego paragrafu pod który można by
    > takie coś podłożyć?? Proszę o odpowiedzi z góry ogromne dzięki. Pozdrawiam

    Oczywiscie ta Pani moze skladac zarzuty ale jest podstawowy problem:
    musi udowodnic kolejno:
    1. ze te pliki istnialy przed oddaniem ci dysku
    2. poinformowala cie ze te pliki nie moga by usuniete
    3. zostaly przez ciebie usuniety celowo

    Co wydaje ze byc nierealne - tym bardziej ze ciezar dowodowy ciazy na
    tej pani.

    Na policji powiedz ze nie przypominasz sobie zebys kasowal te pliki z
    dysku.

    --
    l...@s...pl

  • 12. Data: 2004-04-17 09:51:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Grzegorz" <f...@y...com> niebacznie popelnil

    > "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > Gdzies ty zdobywal doswiadczenie, na meczach pilki noznej?
    Pan tu nowy?
    A witamy, witamy.
    Instrukacja obsługi Arka vel Elity wywieszona na korytarzu
    na lewo od wucetu. Muchi obsrali to i łatwo nie zauważyć ;)))

    --
    pozdro
    poreba, czyżby głupawka łikędowa?