  • 1. Data: 2004-04-16 15:56:16
    Temat: Re: leasing-zmiana samochodu
    Od: "Przemek" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    W EFL-u sie nieda w sposób bezpośredni tzn.taki że oddaje im jeden biore
    drugi oni mnie podliczają i płace nowe raty leasingowe. Na nowe autko należy
    zawrzeć nową umowę leasingową a stare trzeba we własnym zakresie albo
    sprzedać albo dokonać cesji umowy na kogoś innego i wziąść od niego
    odstępne. Na stronie EFL jest strona z umowami do przejęcia. Temat znam z
    autopsji :( .

    pozdrawiam Przemek

  • 2. Data: 2004-04-16 21:57:37
    Temat: leasing-zmiana samochodu
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    zakupiłem kilka miesięcy temu w leasingu samochód. Czy jest możliwe, abym
    obecnie podczas trwania umowy leasingowej, zmienił np. model samochodu (z
    benzyny na disla)? Może oddać do salonu obecny samochód, a nowy byłby
    kontynuacją zawartej wcześniej umowy leasingowej?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2004-04-17 08:20:16
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Jarek wrote:

> [...]
    > benzyny na disla)? Może oddać do salonu obecny samochód, a nowy byłby
    > kontynuacją zawartej wcześniej umowy leasingowej?

    Czlowieku, nie pytaj na wszystkich mozliwych grupach na raz!, tylko
    rusz swoje 4 litery, wyciagnij umowe leasingowa i ja przeczytaj
    a potem ew. zadzwon do swojej firmy leasingowej... Kryste...

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 4. Data: 2004-04-17 15:16:09
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

> [...]
    > rusz swoje 4 litery, wyciagnij umowe leasingowa i ja przeczytaj
    > a potem ew. zadzwon do swojej firmy leasingowej... Kryste...

    Jeżeli umiesz czytać, to powinieneś zauważyć, że napisałem jedynie na 2
    grupach (prawo i samochody). Skoro masz tylko tyle do powiedzenia, to siedź
    sam na swoich 4 literach i lepiej się wogóle nie wypowiadaj. bo to strata
    czasu dla ciebie i innych.

    Bez pozdrowień
    Jarek

  • 5. Data: 2004-04-17 17:25:26
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Jarek wrote:

> [...]
    > grupach (prawo i samochody). Skoro masz tylko tyle do powiedzenia, to
    > siedź sam na swoich 4 literach i lepiej się wogóle nie wypowiadaj. bo to

    Nie mow mi tu "umiesz czytac", skoro sam nie potrafisz przeczytac ze
    zrozumieniem wlasnej umowy leasingowej. Masz tam paragrafy dotyczace
    np. wczeszniejszego zakonczenia umowy i wszystko co potrzeba zeby
    wywnioskowac, ze uzywasz *konkretny* PL i ze to na tobie spoczywa
    odpowiedzialnosc za myslenie (lub brak myslenia) przy wyborze i PL.
    Leasingodawca to potem ma gdzies. Chcesz zmienic - znajdz chetnego -
    sprzedaj mu / zrob cesje i leasinguj cos nowego. Tylko znowu nie skrew ;)