  • 1. Data: 2004-04-16 17:09:41
    Temat: Spadek poza granicami RP
    Od: "eMeM" <mm!wytnij!@trojmiasto.pl>

    Bede bardzo wdzieczna za pomoc w poszukiwaniu kancelarii prawniczej,
    doswiadczonej w dochodzeniu spraw spadkowych obywateli polskich na terenie
    Ukrainy - Lwowa. Moze Ktos jest zorientowany czy istnieje jakas kancelaria -
    Warszawa, moze inne miasta - specjalizujaca sie w tego typu sprawach.

    MM

  • 2. Data: 2004-04-17 08:56:47
    Temat: Re: Spadek poza granicami RP
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

> [...]
    kancelaria -
    > Warszawa, moze inne miasta - specjalizujaca sie w tego typu sprawach.

    Sugerowalbym raczej znalezienie jakiejs kancelarii na miejscu, we Lwowie.
    Powiem uczciwie, ze znajomosc prawa polskiego i bycie radca prawnym lub
    adwokatem na Ukrainie chyba niewiele znaczy.
    JG

  • 3. Data: 2004-04-20 19:03:05
    Temat: Re: Spadek poza granicami RP--> poszukiwanie kancelarii na Ukrainie/Lwow/
    Od: "eMeM" <mm!wytnij!@trojmiasto.pl>

> [...]
    > Powiem uczciwie, ze znajomosc prawa polskiego i bycie radca prawnym lub
    > adwokatem na Ukrainie chyba niewiele znaczy.

    W takim razie mam pytanie do prawnikow obecnych na liscie, badz osoby, ktore
    przeprowadzaly sprawe spadkowa w tamtych stronach - czy Ktos moze polecic
    jakas kancelarie/prawnika na Ukrainie, najlepiej konkretnie we Lwowie, zeby
    przeprowadzic tego typu sprawe w miare gladko...o ile w tamtych stronach
    jest to w ogole mozliwe...

    MM