  • 1. Data: 2004-04-16 16:55:18
    Temat: Skasowane pliki ciąg dalszy...
    Od: "C&C" <c...@w...pl>

    Jakiś czas temu pisałem na grupie o sytuacji jak to naprawiałem komputer
    sąsiadce po sąsiedzku bo uszkodziła dysk a komputer był jej potrzebny do
    pracy itd... a ona w podziekowaniu powiedziała że popełniłem przestępstwo bo
    zgineło jej kilka plików. Myślałem że sprawa przycichła ale dzisiaj dostałem
    wezwanie w tej sprawie na komendę jako świadek i nie wiem czego mogę się
    spodziewać czy rzeczywiście nie ma żadnego paragrafu pod który można by
    takie coś podłożyć?? Proszę o odpowiedzi z góry ogromne dzięki. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-16 17:36:16
    Temat: Re: Skasowane pliki ciąg dalszy...
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    C&C wyskrobał(a):
> [...]
    > mogę się spodziewać czy rzeczywiście nie ma żadnego paragrafu pod który
    > można by takie coś podłożyć?? Proszę o odpowiedzi z góry ogromne dzięki.

    Nie ma paragrafu, absolutnie nic Ci nie grozi. Możesz mieć jedynie
    "nieprzyjemności" związane z koniecznością składania wyjaśnień. Myślę, że
    jak powiesz jak było naprawdę i dodasz, że nie robiłeś niczego co było wbrew
    woli tej chorej kobiety, to policja umorzy dochodzenie.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-04-16 17:37:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Bartek Gliniecki napisał:
> [...]
    > jak powiesz jak było naprawdę i dodasz, że nie robiłeś niczego co było wbrew
    > woli tej chorej kobiety, to policja umorzy dochodzenie.

    Karnie nic mu nie grozi, ale cywilnie może beknąć niezłe
    odszkodowanie. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 4. Data: 2004-04-16 17:46:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartek Gliniecki wrote:

> [...]
    > jak powiesz jak było naprawdę i dodasz, że nie robiłeś niczego co było wbrew
    > woli tej chorej kobiety, to policja umorzy dochodzenie.

    Albo rozpocznie postępowanie przeciwko tej kobiecie - w końcu nękanie
    kogoś składaniem bzdurnych donosów to conajmniej wykroczenie.

  • 5. Data: 2004-04-16 17:47:28
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    > Karnie nic mu nie grozi, ale cywilnie może beknąć niezłe
    > odszkodowanie. :(

    oczywiscie beknie, jak "wynajmie" Arka Elite. ale zeby wynajac, musialby
    byc w stanie hipnozy - oczywiscie takiej jak po przeczytaniu pewnego
    slawnego podrecznika -he he

    P@wel

  • 6. Data: 2004-04-16 17:49:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Karnie nic mu nie grozi, ale cywilnie może beknąć niezłe
    > odszkodowanie. :(

    Ale:
    (a) w sprawie cywilnej policja się nie udziela
    (b) żeby się czegoś domagać, baba by musiała najpierw nieźle zabulić
    (c) o ile pamiętam wątek, to ona sobie pliki najpierw sama zmasakrowała

  • 7. Data: 2004-04-16 19:00:28
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Bartek Gliniecki' wyklawiaturzył/a w niusie
    c5p5i1$nr3$...@n...onet.pl taką oto treść:

    | Nie ma paragrafu, absolutnie nic Ci nie grozi. Możesz mieć jedynie
    | "nieprzyjemności" związane z koniecznością składania wyjaśnień.

    Zeznan:-)

    ->piotr

  • 8. Data: 2004-04-16 19:39:21
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c5p5pi$383$1@news.onet.pl

    > Karnie nic mu nie grozi, ale cywilnie może beknąć niezłe
    > odszkodowanie. :(

    > pozdrawiam
    > Arek
    > http://www.elita.pl/arek

    W chorym swiecie buzdygana... http://www.raf256.com/arnold/

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 9. Data: 2004-04-16 20:09:49
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl>

    > W chorym swiecie buzdygana... http://www.raf256.com/arnold/

    ales prawdziwego Trola wynalazl:-))))
    P@wel

  • 10. Data: 2004-04-17 02:24:59
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:c5p5pi$383$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik Bartek Gliniecki napisał:

    > Karnie nic mu nie grozi, ale cywilnie może beknąć niezłe
    > odszkodowanie. :(

    Gdzies ty zdobywal doswiadczenie, na meczach pilki noznej?

    --
    Grzegorz

    It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and
    remove all doubt.