  • 1. Data: 2004-04-16 16:11:37
    Temat: zwolnienie lekarskie a urlop okolicznosciowy.
    Od: "Tomek" <nash_@(no_spam)tenbit.pl>

    Witam serdecznie!!!
    mam takie dosc ciekawe pytanie. sytuacja przedstawia sie tak ze 17 (jutro)
    biore slub cywilny i z tej okazji na poniedzialek i wtorek (19 i 20)
    wypisalem wniosek na urlop okolicznosciowy i wszystko bylo fajnie ale tak
    sie zdazylo ze 13 wyladowalme u lekarza i dostalem zwolnienie do 23 wlacznie
    wiec do pracy wraca w poniedzialek 26. czy ten urlop okolicznosciowy mi
    przepada czy nalezy mi sie dalej i na jakiej podstwie jesli mozna bo moja
    kadrowa nie do konca chyba sie w temacie orientuje wiec wole zapytac
    bardziej zorientowanych.
    pozdrawiam i dzieki za wszelki podpowiedzic!!!!

    --
    Tomek
    n...@t...pl

  • 2. Data: 2004-04-16 18:16:09
    Od: atatar<a...@i...pl>

    Urlop Ci się nadal należy, bo w końcu go faktycznie nie wykorzystałeś.
    Zwolnienie lekarskie przerywa wszelkie urlopy w tym wypoczynkowy czy
    okolicznościowy, który zawsze mozesz "odebrać" sobie po ślubie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-04-18 19:07:14
    Od: MEva <x...@x...pl>

    16 Apr 2004 18:16:09 GMT, na pl.soc.prawo, atatar napisał(a):

    > Urlop Ci się nadal należy, bo w końcu go faktycznie nie wykorzystałeś.
    > Zwolnienie lekarskie przerywa wszelkie urlopy w tym wypoczynkowy czy
    > okolicznościowy, który zawsze mozesz "odebrać" sobie po ślubie.

    Urlop okolicznościowy przepada i nie ma nic wspolnego ze zwykłym urlopem
    wypoczynkowym. Przysługuje na daną okoliczność w czasie jej trwania a nie
    np. trzy lata póżniej. Dokladne wyjaśnienie sytuacji opisano pare dni
    wcześniej.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)