  • 1. Data: 2004-04-16 16:43:46
    Temat: zamiana mieszkania komunalnego-kiedy możliwa
    Od: Ina<g...@p...onet.pl>

    Zwracam się do grupy dyskusyjnej z problemem dot.zamiany
    mieszkania komunalnego z prawem najmu.Mieszkam na parterze z
    małym dzieckiem które często choruje i ma alergię.W mieszkaniu jest
    niesprawna wentylacja, wilgoć i bardzo trudno je ogrzać.Obecnie jestem
    w takiej sytuacji że nie mogę przedstawić wymaganych dokumentów
    stwierdzających moje dochody ponieważ ja nie pracuję a mój mąż
    pracuje dorywczo bez umowy o pracę i wymaganego dochodu co
    najmniej 1500 zł.Korzystam z MOPS-u i otrzymuję dotację
    mieszkaniową z urzędu.Mieszkanie nie jest zadłużone.Czy w obecnej
    sytuacji jest możliwa zamiana mieszkania z parteru na piętro z
    podobną stawką czynszową.Bardzo proszę o pomoc, w Urzędzie Miasta
    poinformowano mnie że to nie możliwe.

    -> http://usenet.pomocprawna.info