eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkasowali nam lot powrotny › Re: Skasowali nam lot powrotny
  • Data: 2018-07-08 23:17:09
    Temat: Re: Skasowali nam lot powrotny
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 8 Jul 2018 12:37:06 -0700 (PDT), universis napisał(a):

    > Moje pytanie NIE JEST w rodzaju czy przewoźnik miał rację postępując w/g swojego
    regulaminu.
    > Ja chcę zapytać czy w/g międzynarodowego kodeksu handlowego - przewoźnik miał prawo
    wprowadzić taki zapis w swoim regulaminie. Według mnie to jest ewidentne działanie na
    szkodę klienta.

    Nie wiem, czy miał prawo, ale Lufthansa ma podobne zapisy w regulaminie:
    jeżeli na jednym bilecie masz kilka etapów podróży i nie zgłosisz się na
    któryś z nich, to wszytkie kolejne mogą zostać anulowane. Zakładam, że jak
    Lufa tak ma to tanie linie tak samo albo bardziej. Raczej mają to
    prawnikami przećwiczone, bo tylu tysiącach pasażerów, ktoś w końcu wygrałby
    odszkodowanie.
    Dlatego też, jak ostatnio kupowałem bilety, żeby polecieć po córkę do
    Londynu, to kupiłem jeden bilet dla siebie do Londynu i drugi dla nas
    obojga z Londynu do Gdańska.
    Tu ktoś opisał takie przypadki:
    http://www.codozasady.pl/czy-linie-lotnicze-moga-anu
    lowac-bilet-powrotny-jesli-nie-odbylismy-podrozy-w-p
    ierwsza-strone/

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1