  • Data: 2018-07-19 19:16:30
    Temat: Re: Skasowali nam lot powrotny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2018 o 09:12, m pisze:

    > Praktyczny przykład - masz sklep,

    Ale tu nie mamy sklepu, a linie lotniczą.

    nowy na osiedlu, przy wartości cukru
    > powiedzmy 5zł, robisz promocję - cukier po 50gr. Liczysz na to że w ten
    > sposób przyciągniesz do sklepu ludzi. Masz na to budżet 500zł, kupiłeś
    > za 500zł 100kg cukru które sprzedasz za 50zł, za 50zł nadrukowałeś
    > ulotek. Liczysz na to że klienci którzy skuszą się tańszym cukrem,
    > jednocześnie kupią teraz i w przyszłości więcej innego towaru i
    > inwestycja 500zł się opłaci.
    >
    > Przychodzi jednak konkurencja i kupuje 100kg na pniu. Jesteś stratny
    > 500zł

    No własnie nie jesteś - bo mówimy o sytuacja, gdy konkurencja kładzie ci
    na stole 50 PLN w pięciogroszówkach i wychodzim nie zabierając cukru:P

    Pomijając już kiepska analogię, to większą antyreklamę robią odwołując
    klientowi rezerwację, niż potencjalne straty z "niezadziałana reklamy"
    bo niby konkurencja wpadła na pomysł płacenia za niewykorzystane usługi.

    Shrek