  • Data: 2018-07-13 05:32:48
    Temat: Re: Skasowali nam lot powrotny
    Od: universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Udało mi się odnaleźć kopię fragmentu regulaminu na któręj opierał się personel linii
    AtlasGlobal podczas wyjaśniania sprawy tej kasacji na lotnisku w Istambule -
    wydrukowali mi tam na miejscu. W tekscie brak kilku znaków - wstawiłem w to miejsce
    ,,xx" , a to za sprawą że te znaki ,,x" w tej xero kopii są od lewego brzega i po
    prostu xero ich nie złapało jak trzeba. Jakby nie patrzeć to i tak wszystko opiera
    się o legalność tego zapisu w świetle prawa brytyjskiego. No i tu jest sedno
    sprawy... . Poniżej esencjalny fragment tego regulaminu :

    Passenger will only be accepted on the flight according to the same flight sequence
    as on the ticket xx case a passenger fails to use a flight of a ticket, the
    passenger will be considered as No-show on the respective flight and no-show rules xx
    apply consequently of a flight is not flown on a ticket, the Airline has the right to
    cancel the consequent flights of the ticket