  • 71. Data: 2003-02-18 20:57:14
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > może teraz Twoja kolej.. wywiąż się ze swoich zobowiązań i pokaz mi te
    > dialery, które dzwonią same, zmieniają ustawienia w systemie, nie mają
    > regulaminu, itp

    pinkdialer (nie ma nawet ukrytej informacji o koszcie)
    0 700 588771 (Maxcom)
    0 700 980059 (Maxcom)

    mam wymieniać dalej?

    > to logiczne, żeby połączyć sie na 0700 musi rozłączyć istniejące połączenie

    Jak cholera logiczne, sęk w tym, że nie informuje użytkownika "muszę rozłączyć
    połączenie by wejść na nowe płatne .... |

    > np jakie przestawia?

    Zmienia domyślne połączenie z internetem z numeru np. 0202122 na 0-700

    > nie ma, bo widocznie nie przeczytał regulaminu

    Aaa! Pokaż mi dialer gdzie jest słowo: regulamin i podane niżej
    warunki ?

    > Idziesz sobie do sklepu, ładujesz do koszyka chleb, masło, wędliny,
    > serek topiony, mleko, itp, potem idziesz do kasy i robisz wielkie oczy
    > "jak to, to za to trzeba płacić? przecież jak wchodziłem do sklepu to
    > nikt nie powiedział!". Nie obchodzi Cie już to, że cena jest na metce
    > która jest przyklejona do produktu?

    No i? Odkładam co wziąłem i wychodzę ze sklepu.
    Widzisz problem bo ja nie.

    > Tak samo i tutaj - ktoś uruchamia dialer, a cene i numer telefonu ma w
    > regulaminie! Nikt nikogo nie "dyma".

    Ale nie w głowie i nie w świadomości.

    > powiedz jak to jest wg Ciebie "uczciwie"

    Pisałem wielokrotnie. Ostrzeżenie w postaci czerwonej płachty na cały
    ekran. Ostrzeżenie po wywołaniu połączenie - też czerwone kulfony na cały
    ekran: UWAŻAJ! Połączenie płatne 4 złote za minutę!
    Aplikacja zaś zamykalna i usuwalna w standardowy sposób, nie stylizowana
    na okienko IE.
    Przyciski jasno informujące skutek ich przyciśnięcia, a nie "wchodzę",
    "dalej" "WEJŚCIE" "Po wciśnięciu tego przycisku będziesz mógł korzystać
    z wszystkich niżej wymienionych zasobów".
    Bez oszukańczego pola wyboru "łącz w przypadku błędu".

    Proste? Proste. Trzeba tylko chcieć uczciwie zarabiać a nie z góry
    nastawiać się na oszukiwanie ludzi.

    > LOL :)) Zapewne przez to, że Arni i jego STI robią szum :)))

    W paru przypadkach bez wątpienia, w pozostałych być może.

    > ależ oczywiście, że _MUSI_! Każdą umowe trzeba czytać przed podpisaniem.
    > Każde prawo, każdą ustawe, wszystko na co masz sie zgodzić, abyś mógł to
    > zrobić świadomie. Tutaj tak samo - klika "połącz" = zgadza sie z umową.

    Tutaj nie ma żadnej umowy. Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi się, że
    umowy powyżej pewnej kwoty (2500 zł??) wymagają formy PISEMNEJ.
    Gdzie ludzie, którym przyszło 7500 złotych mają tą formę zachowaną!?

    > niestety, nie mam obowiązku pokazywania Ci mojego wizerunku.

    Nie masz. Ale wtedy zostajesz zwykłym anonimem, któremu brak nawet
    tej odrobiny cywilnej odwagi by pokazać twarz popierającą wygłaszane
    zdanie.

    > z Warszawy. Adres też podać?

    Tak.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 72. Data: 2003-02-18 21:00:18
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > ale to akurat nie ma tu nic do rzeczy. Zrozum różnice między "coś jest
    > wyłączone spod przepisu prawa" a "dany przepis prawa nie dotyczy danej
    > sytuacji".

    To Twoim zdaniem nie dotyczy. Wzięcie kredytu i jego niespłacenie też
    nie jest przestępstwem. Ale już wzięcie kredytu z intencją jego niespłacenia
    jest przestępstwem. Łapiesz różnicę?
    I teraz udowodnij sędziemu, że Wasze dialery są tak a nie inaczej skonstruowane
    po to by chronić użytkowników przed błędami, a nie po to by ich dymać.
    Życzę powodzenia!

    > to już nie moja wina! Trzeba czytać wszystko co sie podpisuje. Klikając
    > "połącz" jednocześnie akceptuje regulamin. Taki zapis jest w umowie,
    > którą powinien znać.

    Co podpisuje? od kiedy to kliknięcie jest u nas podpisem?
    O jakiej umowie gadasz??

    > można. Trzeba tylko przeczytać w regulaminie jak.

    Fajowo. To może jeszcze mi powiesz jakiemu wg Ciebie celowi służy
    to utrudnienie? Dla wielu tak duże, że wzywają pomoc i płacą
    parę stów za usunięcie tego gówna?

    > no tak. Jak już założysz, to poinformuj mnie.

    Po co? Dowiesz się z mediów.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 73. Data: 2003-02-18 21:04:08
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Albercik wrote:
    > No to odpal sobie cwaniaczku pod linuksem tego dialerka.
    > Mocno sie zdziwisz.

    Co jeszcze sobie mam odpalić pod linksum niecwaniaczku?
    Offica? Maxa? Photoshopa?

    A teraz niecwaniaczku wyjaśnij co ma używany system operacyjny
    komputera do paragrafu 286 kk.

    > I nie mieszaj ludzom w glowach. Jestes najmniej kompetentna osoba do
    > wypowiadania sie w tej kwestii - bo z komputerami to raczej nie
    > jestes za pan brat.

    Co Ty powiesz niecwaniaczku! Wyczytałeś to z fusów, ości czy miałeś
    wizję po szaleju?

    > Jesli chodzi o prawo - to mysle ze znamy sie na nim podobie (brak
    > doswiadczenia zawodowego - a tym bardziej wyksztalcenia w tym kierunku),
    > jednak ja w odroznieniu od Ciebie tyle glupot jeszcze nie napisalem.

    No jak nie, jak tak.
    A ja jak się nie znam to pytam tych co się znają. I dla nich sprawa jest
    jasna jak słońce: sposób działania tych dialerów to EWIDENTNE oszustwo.

    > Naprawde - jesli masz ochote - zainstaluj sobie dialera - i wyciagnij kase
    > od telekomunikacji. Po kilku latach ciagania sie po sadach (bo oczywiscie na
    > pierwszej rozprawie i 100 kolejnych nic Ci w glowie nie zaswita, ze gadasz i
    > wymyslasz glupoty) - napisz na grupie ile kasy straciles przez koszty sadowe

    Zobaczymy. Szczególnie jak TP SA przegra w SN.
    To reszta spraw poleci jak z automatu, a właściciele jej akcji będą mogli
    je sobie wytapetować na ścianie. Opsss... akcje też są niematerialne :((
    No to tylko pozostanie im wspomnienie.

    > Uwazam dyskusje za zamknieta.

    Buacha cha cha !!

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 74. Data: 2003-02-18 21:06:10
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    > to bardzo ciekawe. Możesz mi wyjaśnić w jaki sposób to się dzieje? W
    > jaki sposób przeglądanie danej strony powoduje pojawienie sie ikonki w
    > tray'u/na pulpicie? Proszę tez o podanie przykładów takich stron. Jeśli
    > już o czymś piszesz, to zakładam, że jest to sprawdzona informacja i
    > możesz to udokumentowac w jakikolwiek sposób.
    Facet co Ty myslisz ze ja nie mam co robic tylko latac po sieci z dowodami?
    Porobalo Cie. Jak Ci mowie ze tak bywa to idz popytaj sie na grupach i
    szukaj przykladow. W nieupdateowanym win98 jest luka ktora pozwala na takie
    numery i jest powszechnie wykorzystywana. Znam 4 przypadki na roznych
    kompach i u roznych ludzi, w tym i u mnie, gdybym tego sam nie doswiadczyl
    to nie uwierzylbym i na poczatku tez niedowierzalem znajomym gdy mi mowili
    ze nic nie naciskali, bo sie samo pojawilo po przegladaniu stron
    erotycznych. Skontaktuj sie z jakas polska firma piszaca programy
    antywirusowe. Przeciez podobny mechanizm wykorzystywaly wirusy
    zagniezdzajace sie poprzez outlooka. Tak wiec jest to sprawdzona informacja
    i mam na to swiadkow i sam jestem swiadkiem.

    [ciach]
    > Obok przycisku "POŁĄCZ" jest widoczny regulamin.
    No i co z tego. Ten regulamin powinien wyskakiwac na pulpit i byc wyrazny.
    Szukanie regulaminu w okienku 5x5 cm jest smieszne. Sam po jakims czasie
    zauwazylem u znajomego ze faktycznie cos tam jest napisane. Nawet nie
    czytalem tylko kasowalem badziewie. Rozumiem ze okienko 5x5 cm to dla mojego
    dobra, zeby widzial reszte pulpitu? Jaja se facet robisz, czy udajesz. Robic
    w balona to ja a nie mnie;-)

    > czy możesz to poprzeć jakimiś przykładami? Jeśli nie, to po prostu
    > kłamiesz. Jak już będziesz mi to udowadniać, to "film" z tego, co robisz
    > na komputerze możesz zrobić programem HyperSnap DX (darmowa wersja
    > trial). Uruchom ten program, zacznij nagrywanie, a potem uruchom dialer
    > i sfilmuj jak okienko z regulaminem pojawia sie dopiero po jakimś
    > czasie. Gotowy film umieść np na republika.pl - darmowe konto. Lub
    > prześlij mi na email. Ja umieszcze na swoim serwerze. To jak?
    Ja nigdy nie klamie, a przynajmniej sobie nie przypominam. Nigdy nie dalem
    sie Wam orznac i mnie ta sytuacja nie dotyczy osobiscie. Po prostu wkurzaja
    mnie cwaniackie zagrywki. Rozumiem ze pracy brak i trzeba jakos zarabiac, a
    lepiej zarabiac udajac ze sie pracuje i prowadzi jakas sensowna firme niz np
    napadac na ludzi na ulicy, ale czyste sumienie mialbys, gdyby taki program
    bedacy bramka do tresci przez Ciebie oferowanych wyrzucal na pulpit plansze
    z 3 stopniowym wchodzeniem w usluge. Czyli pytasz "chcesz", "jestes pewien",
    " na pewno?", kazdorazowo z informacja o cenie i za jaki czas. Do tego
    przydaloby sie jakies nieskomplikowane zadanie matematyczne eliminujace
    malolatow ponizej okreslonego wieku. Smieszne? Pare lat temu widzialem takie
    wchodzenie w okreslone tresci - nie przeznaczone dla nieletnich. NO i gdybys
    gosciu w taki sposob podchodzil do swojego interesu to nie moglbym sie do
    Was czepiac. Bylbys ok, a nie jestes. Testowales wchodzenie w te tresci
    przez niedoswiadczonych uzytkownikow? Moge sie zalozyc ze nie. Zreszta
    szkoda mi czasu na pisanine z Toba. Wiem tylko tyle ze gdybym Cie wynajal do
    konkretnego stopowania nieetycznych praktyk ktore sam popelniasz machajac
    swoim regulaminkiem to wiedzialbys dokladnie co jest nie tak z tymi Twoimi
    programikami...Prawda? Prawda...:-)

    > informuje, w regulaminie. Jest tam zawarta cena za minute, numer
    > telefonu, operator...
    Podaj jeszcze swoj adres domowy i nr telefonu. Moze Ci ktos nastuka jak nie
    rozumiesz ze robisz ludzi w balona....:-)

    > oczywiście, że wystarczy. Jest dokładnie opisane w regulaminie. Jeszcze
    > raz napisze:
    >
    > 1. sposób
    >
    > Zamknięcie programu krzyżykiem w rogu okienka trzymając wciśnięty
    CTRL+SHIFT

    > 2. sposób
    >
    > Kliknięcie prawym przyciskiem na ikonce w tray'u, wybranie opcji
    ODINSTALUJ

    > 3. sposób
    >
    > Deinstalacja poprzez usunięcie odpowiedniego programu w menu Panel
    > Sterowania/Dodaj/Usuń programy.
    > Sposób deinstalacji jest zalezny od typu dialera. Jeśli nadal masz z tym
    > problem, napisz.
    > nie trzeba. Widzisz, zwykła zdolność czytania, którą powinieneś wynieść
    > z podstawówki, pomogła by Ci w tej sytuacji i uniknąłbyś kombinowania
    > "zanim wróca starzy i zobacza ikonke".
    Gosciu jakie "problemy". Ja mam stale lacze, a jak chce sobie cos poogladac
    to wiem gdzie i jak i nie potrzebuje za to placic. Mam to za darmo i duzo
    lepsze.
    Wes skoncz z tymi "wroca starzy". Co Ty myslisz ze ja jestem jakis oszolom
    ktory krylby sie z czyms takim?
    Sam piszeszI, ze sposob deinstalacji jest zalezyny od dialera. No wiec ja
    mialem do czynienia z dialerami ktorym musialem usuwac rowniez zapisy w
    regedit. Nie wiesz ze tak jest? To co z Ciebie za spec od dialerow. Twoje
    nie maja? Wystarczy umiejetnosc czytania? Super, ale co z tego, jak dalej
    jest to naciaganie uzytkownikow na niepotrzebne koszty. Oferujesz
    rozbierajace sie panienki -cool- o ile dana osoba zdaje sobie sprawe ze
    zaplaci za to duzo kasy.

    > To już poważne oskarżenie. Kradzione materiały erotyczne? Mocno sie
    > pomyliłeś. Pozatym, takie pomówienie to przestępstwo. Masz jakieś
    > dowody? Wszystkie materiały w platnych serwisach posiadają licencje.
    > Jeśli nie masz żadnych dowodów, oczekuje przeprosin.
    Od kiedy posiadaja licencje i kto je sprawdza? Podaj mi linka do stron
    reklamowych Twoich materialow, jak znajde cos to bede wiedzial gdzie znalezc
    wlascicieli.
    Dowody? Przestepstwo? Zastanow sie i nie rozsmieszaj mnie. Wszystkie
    materialy w platnych serwisach posiadaja licencje? lol
    Czekam na pozew. Jedyna rzecza na ktora mozesz ode mnie oczekiwac to darmowa
    rolka papieru toaletowego. A tak przy okazji Ty tez stoisz za nagabywaniem
    ludzi na gg do wchodzenia w erotyczne materialy?

    > nie standardowego. Jest rozłączany i łączony ponownie za pomoca numeru
    > 0700. _MUSI_ o tym wiedzieć. Choćby przez kliknięcie na "POŁĄCZ".
    A jak niedowidzi?:-) Musi o tym wiedziec? Jestes Pan Bog? Wiesz cieszy mnie
    ze cos tam masz, jakis regulamin, jakis napis polacz, ale martwi mnie ze
    TPSA opcjonalnie nie wylacza polaczenia z 0700. Dlaczego opcja musi byc
    wlaczony dostep na numery 0700. Dlatego ze TPSA na tym zarabia?

    Bo

    > po prostu wyjasniam i wyprowadzam niektóre osoby z błednego rozumowania

    > AFAIK mamy wolny rynek, więc nie wolno zakazywać zarobkowania,
    > szczególnie jeśli jest to legalne.
    Zarobkowania, a to niezle. Niedlugo zaczniesz tlumaczyc wlamy do samochodow
    wolnym rynkiem i checia zarobkowania. W koncu zlodzieje daja prace firma
    ubezpieczeniowym, samochodowym, producentom alarmow, sadownictwu, policji i
    w ogole pewnie wielu innym:-)
    Ale nie przejmuj sie. Ja rozumiem zlodziei, zwlaszcza po wyrokach. Duze
    bezrobocie, nikt nie zatrudni recydiwsty, to co ma zrobic z glodu umrzec?

    > a czy jesteś świadom tego, jak wiele osób powraca - łączy sie ponownie
    > do strony erotycznej? Czy wiesz, że tylko znimomy procent rachunków jest
    > reklamowany w TPSA? Czy wiesz, od jak długiego czasu dzialają dialery w
    > Polsce?
    A skad wiesz bo masz hasla dostepowe przydzielane kazdemu uzytkownikowi? A
    moze sprawdzasz dynamiczne ip?:-)
    Tak bo nikt z moich znajomych ktorym sie przytrafilo nie reklamowal tego,
    gdyz tylko1-3 razy dali sie naciagnac. Potem zgosili sie do mnie ze cos im
    sie przyczepilo na pulpit. Zwlaszcza byli niepocieszeni ze maja w domu male
    dzieci korzystajace z netu, a tu im jakies gole babki wyskakuja na
    monitorze. Przykre bylo w przypadku autystycznego dziecka. Uznali sprawe za
    niebyla i omijaja takie strony. Dialery zauwazylem cos od max 2 lat.
    Najprawdopodobniej od 1,5 roku, ale nie pamietam. Poza tym nie tylko
    dzialaja dialery dzwoniace na 0700 ale rowniez na np Antyle:-)

    > Oczekuje, że zrobisz to, o co Cie prosiłem w tym poście.
    Nie wiem czy to zrobilem, nie pamietam juz o co Ci chodzilo, mam nadzieje ze
    sprawa i dla Ciebie jest jasna. A co do stronek przeslij mi linka na priv.

  • 75. Data: 2003-02-18 21:21:46
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Krzych Baggins wrote:
    > No i czy zrozumiałeś, to co przeczytałeś? Bo jak czytam dalej to mam
    > wątpliwości.

    Przeczytałem i... nie kumam o co Ci chodzi. Nie mam jednak zamiaru
    bawić się w zgaduj zgadula skoro możesz to wyłuszczyć.

    > Manipulujesz danymi, nie pierwszy raz zresztą.

    Jeśli obróbka danymi jest manipulacją nimi to niech Ci będzie.

    > Dostawcą usługi jest firma, która wykupiła od TPSA prawa
    > do używania numeru 0-700/0-701.

    Który należy do TP SA. Zgadza się czy nie ?

    > W tym drugim przypadku rzeczywiście ludzie wdzwaniają się na serwer TPSA.

    W KAŻDYM przypadku ludzie wdzwaniają się na serwer TP SA.

    > Jednakże TPSA w dalszym ciągu nie jest dostawcą usługi kryjącej się
    > pod numerem 0-700/0-701 - zapewnia kierowanie do niej i ewentualnie miejsce
    > na serwerze. Za zawartość serwisu odpowiada abonent - podobnie jak za
    > zawartość strony www odpowiada właściciel tejże strony, a nie właściciel
    > serwera.

    I tak i nie. WP zdaje się niedługo się przekona, że jednak właściciel serwera
    odpowiada jeśli WIE i nie podejmuje kroków.

    Takoż przekona się o tym wkrótce Polisa-Życie TU SA.

    > Nic nie zapomniałem. Rzecz sama wynika z kontekstu wypowiedzi.
    > Co do ewentualnego zysku - nie znasz umowy interconnectowej, więc na jakiej
    > podstawie tak twierdzisz?

    Na podstawie analogii. Ale niech Ci będzie, że Wasza firma na tym wychodziła
    na plus, ale jest tak solidna.

    > Jeśli uda się przy tym zadowolić klienta, to chyba dobrze, nie

    Jasne, że tak.

    > Jeżeli go podpisze - OK, ma wolną rękę. Jeśli nie - jest nakładana
    > stała blokada.

    Yhmm.. uhmm... khm.. aż się boję zapytać.. Bezpłatna?

    > Prawdą jest, że numeracja 0700/0701 należy do TPSA.
    > Prawdą jest, że TPSA oferuje urządzenia IVR do WYDZIERŻAWIENIA w celu
    > świadczenia usług za pośrednictwem numeracji ww.
    [.. i zarabiają na tym ... ]

    Czyli usmarowani są gównem aż po czubki nosa.

    > TPSA bierze od Ciebie za połączenie. I tylko za połączenie.

    Które zostaje wykonane w wyniku oszustwa.
    Można w Polsce legalnie zarabiać na oszustwach?

    > Jeśli boisz się, że ktoś Cię naciągnie poprzez dialer - zablokuj
    > określone kierunki.

    Ale dlaczego ja mam się bać!? Ja się nie chce bać!
    Chcę by policja i prokuratura pilnowała bym nie musiał się bać
    i na miejscu rozstrzeliwała takich, którzy chcą żebym musiał się bać!

    > Sam wyżej wspomniałeś, że płacisz TPSA, i nic Cię więcej nie interesuje.
    > No to interesuje Cię to, czy nie? Zdecyduj się.

    No nie udawaj, że nie rozumiesz hiperboli językowych.

    > Owszem, interesują Cię w tym konkretnym przypadku. Bo dopytujesz się o
    > warunki umowy między TPSA a innym abonentem.

    Nie! Mnie warunki nie interesują. Nie interesuje mnie, że TP SA bierze
    za zestaw numerów 10 000 miesięcznie, a z opłat 50%.
    To ich sprawa.
    Mnie interesuje KTO jeszcze DOSTAJE moje pieniądze.

    > Wiesz - jest takie przysłowie: "Papier wszystko przyjmie".
    > Widzę, że Internet też.
    > Ja też mogę napisać, na przykład, że wiem, kto zabił Kennedy'ego.

    Możesz. Ja tylko stwierdzam fakt. Podali nam jedną z firm, która
    jest zamieszana w ten proceder. Poza oczywiście TP SA i przyssanymi
    do niej Legionami w tej usłudze.

    > Wracając do tematu - mają obowiązek udostępnić Ci TWOJE WŁASNE bilingi - i
    > tyle. Ty oczywiście możesz twierdzić co innego, co i tak nie zmieni faktów.

    Widzę, że upierasz się w zarzucaniu mi kłamstwa. To może się założymy?
    1000 zeta będzie w sam raz czy za dużo, albo za mało dla Ciebie?
    Wyślę Ci notarialnie potwierdzone ksero listu z TP SA wymieniającego
    taką firmę.

    > Czyli jednak nie był to operator? A można wiedzieć, czemu sąd federalny (bo
    > to raczej o sąd, nie o rząd chodzi) nie przyczepił się do operatora, do
    > sieci którego owa firma była przyłączona? Wszak, jeśli interpretować prawo
    > wg Ciebie, operator ów współuczestniczył w przestępstwie?

    Bo operator nie brał udziału w tym procederze, lecz wręcz przeciwnie.

    > Znowu będę pisał wolniej:
    [..]
    > W dalszym ciągu upierasz się, że użytkowany system nie ma znaczenia?

    Chyba się zupełnie nie rozumiemy w tej kwestii.
    Nie chodzi mi o to co może dialer zrobić a co nie jakiemu systemowi,
    lecz to, że posiadanie przez użytkownika Windowsa a nie Linuksa
    w niczym nie usprawiedliwia oszustwa.

    > O, fakt. To jest jedyny słaby punkt mojego przykładu. Reszta się zgadza.
    > Ale widzę, że powoli i okrężną drogą dociera do Ciebie, KTO jest dostawcą
    > usługi.

    Znowu się nie rozumiem. Kto jest BENEFICJENTEM ?
    Kto zarabia na tych oszustwach?
    Kto nie interweniuje mimo setek jeśli nie tysięcy reklamacji i skarg?

    pytać dalej?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 76. Data: 2003-02-18 21:32:56
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    > Oh, dziekuje ci Shepku za komplementy :) Sa gusta i gusciki, jedni wola
    > amerykanskie dziewczyny na liveshowach a inni polskie dziewczyny.
    > Wystepuje na liveshow w Polsce... mam wielu klientow z dialerow i wszyscy
    sa
    > bardzo zadowoleni i czesto wchodza do mnie kilka razy dziennie.
    > Nikt mnie nie nazwal do tej pory szmata... co najwyzej fotomodelka
    erotyczna,
    > ale skoro lubisz ostry sex to rowniez cie zapraszam :) Chociaz mysle, ze
    > ciebie raczej nie stac na taka rozrywke.
    Alez kochanie absolutnie nie mialem Ciebie na mysli. Ja uwielbiam kobiety, a
    zwlaszcza te ktore sie rozbieraja.
    Problem polega na tym gdy jakis domorosly przedsiebiorca erotyczny,
    umieszcza materialy 10-tej kategorii i do tego jeszcze wczesniej gdzies je
    komus ukradnie i opycha je za 3-4 zl na min, co jest potrojnym
    zlodziejstwem.
    Poszukalbym skarbie cos dla Ciebie zeby pokazac przyklady polskich stron
    tego typu, ale zauwazylem ze spowalniaja mi potem system i musze robic
    deinstalke.
    Tu akurat nic nie naciskam, samo ich ogladanie powoduje zmiany w systemie.
    Zapytaj sie kolegi czy to mozliwe. Moim zdaniem tak. Mam 2 HDD i na kazdym z
    nich system operacyjny. Jeden czysty chodzi jak burza a drugi po 5 minutach
    tylko przegladania polskich stronek siada totalnie na stale az do
    przeinstalowania systemu. Nie u Was...fajnie. A co do Twoich zdjec. Nie
    chcialbym Cie namiawiac na fotke z podpisem, zwlaszcza ze moglbym ja zgubic
    wsrod 200 tys innych, ale byloby milo. No i fakt nie stac mnie byloby na to
    zeby wchodzic na Twoje materialy, a do tego placic za to i bynajmniej nie
    chodzi o kase.
    Po prostu mnie to juz nudzi. W ciagu godziny jestem w stanie automatycznie
    sciagnac kilka tys szt.

    > Nie sadze by katolicy wchodzili na erotyczne liveshowy, poniewaz zabrania
    im
    > to religia..."nie patrz pozadliwie na inna kobiete"... tak wiec pomysl
    synu o
    > swoim sumieniu gdy nastepnym razem bedzie cie korcilo ogladac gole pupki w
    > internecie, a jesli jestes katolikiem to na drugi dzien szybko lec sie
    > wyspowiadac ze zgrzeszyles.... Aha... masturbacja tez jest podobno
    grzechem
    > wsrod katolikow :)
    No i tu sie grubo mylisz. Corko do kosciola nie chodze, nie wierze w Boga, a
    grzeszyc lubie o ile nie szkodze tym innym, ...wiesz niektore kobiety sa
    bardzo uczuciowe i szybko sie przywiazuja.

    > Jakie zlodziejstwo ? Klient placi i klient dostaje to co chce, czyli sex i
    > erotyke.
    > Ty jestes zlodziejem gdyz sluchasz zapewne kradzionych mp3 i sciagasz
    > kradzione zdjecia porno z grup dyskusyjnych.
    Slucham, i tu masz racje. Jesli brac to pod uwage w takich kategoriach i
    wiesz nie mam jakos wyrzutow sumienia. Moze selektywnie to odbieram? Wydaje
    mi sie ze rozwiazaniem w dzisiejszych czasach jest pominiecie w dystrybucji
    wielkim kompanii fonograficznych i zejscie z cenami do min. Wykonwacy i tak
    dostana tyle ile zarabiaja do tej pory, bo dostaja od firm jakies marne
    ochlapy.
    Na grupach dyskusyjnych sa rowniez zdjecia niekomercyjne. Wiesz ostatnia
    moda jest publikowanie swoich prywatnych zdjec robionych najlepszymi
    aparatami cyfrowymi i trzeba naprawde niezle wygladac zeby konkurowac z
    kobietami z calego swiata.

  • 77. Data: 2003-02-18 21:42:55
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

> [...]

    to wiem gdzie i jak i nie potrzebuje za to placic. Mam to za darmo i duzo
    Wez skoncz z tymi "wroca starzy". Co Ty myslisz ze ja jestem jakis oszolom

  • 78. Data: 2003-02-18 21:45:33
    Od: "lola grabowska" <l...@N...gazeta.pl>

    Elita.pl <b...@e...pl> napisał(a):

    > Mówisz - rozrywkę? Heh.. nie wyobrażam sobie większej nudy niż
    > panienka siląca się na coś i udająca coś.

    To raczej ty sie slinisz ogladajac moje cycuszki online :) Ops... chyba , ze
    wolisz chlopcow...(sa tez gejowskie live chaty) :>

    > No patrz! To zgubione 11 przykazanie, czy 8,5 ??

    Mt 5:28 "A ja wam mówię: każdy, kto patrzy pożądliwie na niewiastę, już
    popełnił z nią grzech cudzołóstwa w sercu swoim."

    nadal "wzorowy katoliku" uwazasz, ze nie popelniasz grzechu ?

    > Nie jest. Jest "czynem moralnie nieuporządkowanym".
    > Jak już chcesz publicznie brylować to najpierw poducz się trochę.

    Tak uwaza Kosciol dopiero od 10 lat... a do tej pory ?

    &#8222;Kościół, jak wiadomo, uważa onanizm za grzech nieczysty, ciężki, a nawet
    śmiertelny&#8221; - przypomina Kinga Wiśniewska-Roszkowska, seksuolog katolicki.
    Natomiast ksiądz Włodzimierz Okoński (od 29 lat kapłan, od 40 lat lekarz)
    radzi: &#8222;Nie uważaj się z tego powodu za żadnego grzesznika odrzuconego przez
    Boga&#8221;.

    Ksiądz Okoński w swych książkach zapewnia młodych ludzi: &#8222;Chrystus ciebie
    miłuje, jakim jesteś&#8221;; sugeruje: &#8222;Odrzuć ciągłe trwanie w lęku przed
    karami
    Bożymi&#8221;, &#8222;Zostaw problem samogwałtu na boku wobec innych spraw&#8221;;
    ksiądz radzi
    też, by w okresie tego nałogu jak najczęściej przystępować do komunii
    świętej.

    Kinga Wiśniewska-Roszkowska pisze w swych publikacjach, by księdzu Okońskiemu
    nie wierzyć; onanistów nazywa &#8222;odstępcami od porządku moralnego&#8221;,
    ubolewa, że
    katoliccy publicyści w tematyce samogwałtu się zagubili, zaś &#8222;cała erotyczna
    etyka stoczy się na dno permisywnej swobody&#8221;.

    Jednak nowy katechizm katolicki (paragraf 2352), opublikowany przez Watykan
    pod koniec 1992 roku, w nowy sposób spogląda na samogwałt.

    Podkreśla, by osądzając onanistę zdać sobie sprawę z niedojrzałości
    uczuciowej, siły utrwalonych przyzwyczajeń, stanu niepokoju, prowadzącego do
    masturbacji i innych czynników psychicznych, &#8222;które mogą zmniejszyć, a nawet
    zetrzeć winę moralną&#8221;.

    caluski dla wszystkich normalnych
    Lola *)

  • 79. Data: 2003-02-18 21:51:37
    Od: "lola grabowska" <l...@N...gazeta.pl>

    Shepa <s...@w...pl> napisał(a):

    > Uzytkownik nie jest zobowiazany do myslenia.

    To prawda Shepku :> Wy faceci myslicie tylko jednym organem jak wchodzicie
    przez dialer do mnie :> I bynajmniej nie jest to mozg :)

    cmok
    rozbawiona Lola

  • 80. Data: 2003-02-18 22:09:09
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Shepa napisał:
    > A to na podstawie jakiego paragrafu?

    oszczerstwo, pomówienie

    > Anonim anonimowo wyzywa jakiegos anonimowego pajaca

    anonim? myślisz, że jesteś anonimowy? mylisz sie.

    > Mamusia mnie nie uczyla bo nie mam mamusi,

    kondolencje

    > do swoich uprzednio ustalonych tez jak Ty to robisz, a co do kultury to nie
    > mam jej dla Ciebie...oszczedzam na kulturalnych, lubie ja im okazywac, a
    > Tobie nie.

    to pokaż, gdzie jestem niekulturalny i wyzywam ludzi, tak jak ty to robisz

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl