  • 81. Data: 2003-02-18 22:09:33
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    lola grabowska wrote:
    > To raczej ty sie slinisz ogladajac moje cycuszki online :) Ops... chyba , ze
    > wolisz chlopcow...(sa tez gejowskie live chaty) :>

    Napisałem "siląca się" to nie przejęzyczenie, sprawdź sobie w słowniku,
    jeśli nie wierzysz ;)

    Co do Twoich cycuszków online to wybacz, ale jarają mnie tylko te, które
    mogę capnąć organoleptycznie. :)

    > Mt 5:28 "A ja wam mówię: każdy, kto patrzy pożądliwie na niewiastę, już
    > popełnił z nią grzech cudzołóstwa w sercu swoim."

    Proponowałbym na przyszłość szersze ujmowanie tematu, no i pewną
    znajomość biblistyki. Dzięki temu w przyszłości nie będziesz bardziej
    jezusowa niż sam Jezus.

    > nadal "wzorowy katoliku" uwazasz, ze nie popelniasz grzechu ?

    Skąd wywróżyłaś sobie moją przynależność religijną?

    > Tak uwaza Kosciol dopiero od 10 lat... a do tej pory ?

    A masz w komputerze datę sprzed 10 lat ??

    > też, by w okresie tego nałogu jak najczęściej przystępować do komunii

    Nałogu!? Buacha cha cha cha, dobre ! :))

    > Kinga Wiśniewska-Roszkowska pisze w swych publikacjach, by księdzu Okońskiemu
    > nie wierzyć; onanistów nazywa &#8222;odstępcami od porządku moralnego&#8221;,

    Może powinna zapoznać się choćby z Katechizmem Kościoła Katolickiego i nie być
    bardziej papieska od papieża?

    > masturbacji i innych czynników psychicznych, &#8222;które mogą zmniejszyć, a nawet
    > zetrzeć winę moralną&#8221;.

    No ale wina moralna to nie grzech :)

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 82. Data: 2003-02-18 22:17:36
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > pinkdialer (nie ma nawet ukrytej informacji o koszcie)
    > 0 700 588771 (Maxcom)
    > 0 700 980059 (Maxcom)
    >
    > mam wymieniać dalej?

    wymieniaj, bo jak na razie nie podałes mi żadnego przykładu
    nie prosiłem o numery telefonów
    prosiłem o konkretne przykłady dialerów.

    > Jak cholera logiczne, sęk w tym, że nie informuje użytkownika "muszę rozłączyć
    > połączenie by wejść na nowe płatne .... |

    "zostaniesz połączony z numerem 0700xxxxxx" - użytkownik musi wykazać
    odrobine logiki ze swojej strony

    > Zmienia domyślne połączenie z internetem z numeru np. 0202122 na 0-700

    polskie dialery tego nie robią.

    > Aaa! Pokaż mi dialer gdzie jest słowo: regulamin i podane niżej
    > warunki ?

    Każdy jeden dialer. Jest napisane "klikając przycisk Połącz oświadczasz,
    że akceptujesz niniejszy regulamin". Skoro ktoś to przeczyta, to do
    reszty regulaminu też dotrze.

    > No i? Odkładam co wziąłem i wychodzę ze sklepu.
    > Widzisz problem bo ja nie.

    no więc o co sie czepiasz?

    > Ale nie w głowie i nie w świadomości.

    idąc do sklepu tez nie masz "w głowie i świadomości" ceny masła.

    > Pisałem wielokrotnie. Ostrzeżenie w postaci czerwonej płachty na cały
    > ekran. Ostrzeżenie po wywołaniu połączenie - też czerwone kulfony na cały
    > ekran: UWAŻAJ! Połączenie płatne 4 złote za minutę!

    hahahah :))))
    dobre!
    to może na drzwiach sklepów wieszać czerwone "płachty" z napisem "NIE
    WCHODŹ TU"?

    > Aplikacja zaś zamykalna i usuwalna w standardowy sposób, nie stylizowana
    > na okienko IE.

    jest zamykalna i usuwalna w standardowy sposób.

    > Bez oszukańczego pola wyboru "łącz w przypadku błędu".

    ono nie jest oszukańcze, ono po prostu powoduje, że dialer łączy sie
    jeszcze raz po rozłączeniu.

    > W paru przypadkach bez wątpienia, w pozostałych być może.

    no jasne :) życze sukcesów..

    > Tutaj nie ma żadnej umowy. Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi się, że
    > umowy powyżej pewnej kwoty (2500 zł??) wymagają formy PISEMNEJ.
    > Gdzie ludzie, którym przyszło 7500 złotych mają tą formę zachowaną!?

    trafiłes kulą w płot. Maksymalny koszt połączenia dialerem wynosi 109 zł
    80 gr. Tak więc nie musi być pisemnej umowy. Biore pod uwage jednorazowe
    świadczenie danej usługi. To o czym piszesz (7500 zł) to wielokrotne
    korzystanie.. Żeby nabić rachunek na 7500 zł ktoś musiałby się łączyć
    ponad 68 razy po 30 minut.

    > Nie masz. Ale wtedy zostajesz zwykłym anonimem, któremu brak nawet
    > tej odrobiny cywilnej odwagi by pokazać twarz popierającą wygłaszane
    > zdanie.

    a Twojego zdjęcia nie widziałem.. więc i swojego nie musze ujawniać.
    Pozatym, nie wydaje mi sie, żeby to było niezbędne w tej dyskusji.

    > Tak.

    po co Ci mój adres?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 83. Data: 2003-02-18 22:19:53
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > I teraz udowodnij sędziemu, że Wasze dialery są tak a nie inaczej skonstruowane
    > po to by chronić użytkowników przed błędami, a nie po to by ich dymać.
    > Życzę powodzenia!

    to nie my mamy cokolwiek udowadniac, nie my mamy udowadniać swoją
    niewinność, tylko Ty masz udowodnić naszą wine ;)

    > Co podpisuje? od kiedy to kliknięcie jest u nas podpisem?
    > O jakiej umowie gadasz??

    o regulaminie. Jest napisane, że klikając "Połącz" akceptuje regulamin.

    > Fajowo. To może jeszcze mi powiesz jakiemu wg Ciebie celowi służy
    > to utrudnienie?

    utrudnienie? Jedne programy deinstaluje sie tak, inne inaczej.

    > Po co? Dowiesz się z mediów.

    wolałbym prosto od Ciebie, chce miec informacje z pierwszej ręki. To jak?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 84. Data: 2003-02-18 22:30:08
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > oszczerstwo, pomówienie

    > anonim? myślisz, że jesteś anonimowy? mylisz sie.
    Chcesz uczyc starego wyjadacza? Ze co ze mam ip?;-) Jestem anonimowy spox.
    Szukaj igly w stogu siana, a poza tym moj komp jest tak zawirusowany ze kto
    mi udowodni ze ktos nie zrobil wlamki i nie pisal w moim imieniu? Wiesz ja
    to juz po prostu zlewam te wirusy, ip i w ogole wszystko, a jak pojdziesz do
    sadu to zleje Cie smiechem.

    > kondolencje
    Czemu. Mialem piekne dziecinstwo, a do tego dostatnie.

    > to pokaż, gdzie jestem niekulturalny i wyzywam ludzi, tak jak ty to robisz

    Ty ludzi rzniesz na kase w sposob ktory mi sie nie podoba wiec nie szanujesz
    innych ludzi, zwlaszcza swoich klientow, ktorzy nie wiedza ze za te pare
    minut u Ciebie, ogladajac te zaspane panienki zaplaca jak za zboze. To
    chyba nie ma duzo wspolnego z kultura. Mam nadzieje ze panienki skonczyly 18
    lat?
    Wstaw odpowiedni baner z ostrzezeniem o kosztach polaczen i zobczymy jak Ci
    spadna obroty, a spadna Ci obroty bo zostana klienci ktorzy faktycznei chca
    korzystac z Twojej uslugi i stac ich na to, i do tego ich to bawi za te
    cene....
    pzdr
    Shepa

  • 85. Data: 2003-02-18 22:30:14
    Od: "wika28" <w...@N...gazeta.pl>

    Adam Frajtak <n...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Nie prawda to nie dotyczy tylko modemów idea płatnych stron nie powstala na
    > potrzeby erotomanow sa poprostu platne serwisy internetowe za korzystanie z
    > ktorych trzeba placic i palca zarowno modemowcy jak i osoby laczace przez
    > sdi dsl i inne
    >
    > --

    stałe złącze też??? jakim cudem???

  • 86. Data: 2003-02-18 22:31:57
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Shepa napisał:
    > Facet co Ty myslisz ze ja nie mam co robic tylko latac po sieci z dowodami?

    no wiesz, skoro już coś mówisz, to myślałem, ze możesz to poprzeć
    jakimiś przykładami.

    [ciah]
    > Podaj jeszcze swoj adres domowy i nr telefonu. Moze Ci ktos nastuka jak nie
    > rozumiesz ze robisz ludzi w balona....:-)

    zupełnie Cie nie rozumiem. Chcesz mnie pobić? Za co? A jak ja pobije
    Ciebie, w obronie koniecznej oczywiście?

    > Gosciu jakie "problemy". Ja mam stale lacze, a jak chce sobie cos poogladac
    > to wiem gdzie i jak i nie potrzebuje za to placic. Mam to za darmo i duzo
    > lepsze.

    gratuluje. Czy lepsze, nie wiem.

    > Wez skoncz z tymi "wroca starzy". Co Ty myslisz ze ja jestem jakis oszolom
    > ktory krylby sie z czyms takim?

    po części tak wynika z tego co piszesz..

    > Sam piszeszI, ze sposob deinstalacji jest zalezyny od dialera. No wiec ja
    > mialem do czynienia z dialerami ktorym musialem usuwac rowniez zapisy w
    > regedit.[ciah]

    a może to nie były polskie dialery? Bo o polskich tu rozmawiamy.

    > Od kiedy posiadaja licencje i kto je sprawdza?

    od dawna, sprawdza je np TPSA

    > Podaj mi linka do stron
    > reklamowych Twoich materialow, jak znajde cos to bede wiedzial gdzie znalezc
    > wlascicieli.

    nie podam, bo są to strony płatne. Wejdź (kup membershipa, połącz sie
    dialerem, nie wiem) i sobie zobacz.

    > Dowody? Przestepstwo? Zastanow sie i nie rozsmieszaj mnie.

    zastanowiłem sie. Mówisz że sa kradzione. Nie masz dowodów. To zwykłe,
    perfidne pomówienie.

    > Czekam na pozew. Jedyna rzecza na ktora mozesz ode mnie oczekiwac to darmowa
    > rolka papieru toaletowego. A tak przy okazji Ty tez stoisz za nagabywaniem
    > ludzi na gg do wchodzenia w erotyczne materialy?

    nagabywanie ludzi na gg? Pierwsze słysze. Zdarzał sie kiedyś jakiś spam
    na gg, ale nikt mnie do niczego nie nagabywał nigdy.

    > Nie wiem czy to zrobilem, nie pamietam juz o co Ci chodzilo, mam nadzieje ze
    > sprawa i dla Ciebie jest jasna. A co do stronek przeslij mi linka na priv.

    nie zrobiłes. A linków nie prześle, bo musiałbym wydać swoje pieniądze i
    kupić dostęp do strony. Sam to zrób.

    PS. Owszem, są dialery dzwoniące na Antyle, jednak nie są to polskie
    dialery - a o takich tu mówimy!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 87. Data: 2003-02-18 22:34:23
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    Użytkownik "lola grabowska" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To prawda Shepku :> Wy faceci myslicie tylko jednym organem jak wchodzicie
    > przez dialer do mnie :> I bynajmniej nie jest to mozg :)
    Alez Lolus ja chcialbym myslec tylko tym organem i bynajmniej nie mozgiem,
    zycie staloby sie o wiele prostsze;-)
    Shepa

  • 88. Data: 2003-02-18 22:35:56
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Shepa napisał:
    > Chcesz uczyc starego wyjadacza? Ze co ze mam ip?;-) Jestem anonimowy spox.

    wiele osób tak myślało, i sie przeliczyli..

    PS. Widze, że nie dojdziemy do consensusu :)
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 89. Data: 2003-02-18 22:39:09
    Od: " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl>

    pinkdialer (nie ma nawet ukrytej informacji o koszcie)
    0 700 588771 (Maxcom)
    0 700 980059 (Maxcom)

    skarbie ty muj kochany
    gdzie ty taki dialer znalazles bez regulaminu?
    Jak juz to mozesz mi go pokazac?
    albo podeslac na c...@p...com

  • 90. Data: 2003-02-18 22:41:23
    Od: "Shepa" <s...@w...pl>

    > wiele osób tak myślało, i sie przeliczyli..
    W tej kwestii ja nie mysle ja wiem.
    Shepa