  • 161. Data: 2003-02-20 11:29:23
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    > Na jakiej podstawie Pan tak twiedrdzi ?
    >
    > Czy uzytkownik koputera ma obowiazek woedzoec co to "program" ?
    >
    > Moze wiedziec, ze cos takiego istnieje i ze sa tacy mili panowie
    > "serwis" kotrzy programy instaluja....
    > CZy ma obowiazek wiedziec, ze jak wyvierze opis "wejdz"
    > to zainstaluje "cos takiego jak program" ?

    Uzytkownicy ogolnie moga byc cymbalami ktorzy ledwo umieja poslugiwac sie
    myszka.
    Za to wszystko oczywiscie zaplaci ktos inny - moze serwis - gratuluje
    rozumowania.
    Czlowieku - zakladaj uzytkownikow z ograniczonymi prawami to Ci nic nie
    namieszaja ani oni, ani rozne programy, a jesli 3/4 ludzi korzysta z
    nielegalnych windows 95/98 to niech przynajmniej naucza sie ich uzywac - bo
    nawet sam Microsoft twierdzi ze poziom zabezpieczen w tych systemach jest
    nijaki.
    Mam w takim razie pytanie: Jesli ja nie dalem sie nabrac na taki dialer - i
    nie nabilem nikomu w ten sposob kasy to co, tylko przez swoja asekuracje mam
    byc gorszy? Ja tez bym chcial za darmo wchodzic na te strony z live show, a
    potem strugac debila i robic wielkie oczy.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 162. Data: 2003-02-20 11:31:12
    Od: "Gnat" <g...@m...com>

> [...]
    > "serwis" kotrzy programy instaluja....
    > CZy ma obowiazek wiedziec, ze jak wyvierze opis "wejdz"
    > to zainstaluje "cos takiego jak program" ?

    Chwila, chwila.. To użytkownik już nie ma żadnych obowiązków tak?

    Stosując "głupawe" porównania jakich pełno w tym topicu: "czy jeżeli
    zaciągnę kredyt w banku to muszę wiedzieć, że mam go spłacać?"

    Sprawa jest prosta. Użytkownik sam ściąga program na swój dysk, sam
    dwukrotnie klika na jego ikonkę, sam klika na przycisk "połącz", "wejdź" czy
    jakkolwiek by się tam nie nazywał. Więc jest to w pełni ŚWIADOME działanie i
    jako takie należy je traktować. A to, że jego wiedza jest na poziomie takim
    iż nie wie że po dwukrotnym kliknięciu na jakąś ikonkę uruchamia program to
    to chyba tylko i wyłącznie jego wina. Więc jakiekolwiek pretensje taki
    użytkownik powinien mieć do siebie. Że się nie douczył w dziedzinie
    podstawowej obsługi komputera oraz że uruchamia programy nie zaznamiajając
    się z jego zasadą działa czy regulaminami.

    --
    Gnat

  • 163. Data: 2003-02-20 11:34:38
    Od: "Gnat" <g...@m...com>

    > Ja tez bym chcial za darmo wchodzic na te strony z live show, a
    > potem strugac debila i robic wielkie oczy.

    Właśnie. Jeszcze pozostaje ta kwiestia. Jaki jest poziom umysłowy
    użytkownika który łączy się ze stroną pełną zdjęć (które ktoś musiał
    zrobic/kupic) bądź z live showem gdzie trzeba miec sprzet, dziewczyny itp.
    który myśli, że takie rzeczy dostanie za darmo? Bo moim zdaniem człowiek
    taki jest raczej z dolnej półki ludzi upośledzonych skoro wydaje mu się, że
    ktoś to wszystko zrobił za friko tylko po to żeby on (uzytkownik) mogl sobie
    zrobić dobrze przy komputerze.

    --
    Gnat

  • 164. Data: 2003-02-20 12:02:43
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > Na jakiej podstawie Pan tak twiedrdzi ?

    czy ma Pan wątpliwości oglądając np takie okienko?
    http://scream.civ.pl/okienko.gif

    Ja wątpliwości nie mam.

    > Czy uzytkownik koputera ma obowiazek woedzoec co to "program" ?

    czy osoba chcąca prowadzić samochód ma obowiązek znać przepisy drogowe?
    tak, ma.

    > Moze wiedziec, ze cos takiego istnieje i ze sa tacy mili panowie
    > "serwis" kotrzy programy instaluja....

    może, ale nie musi.

    > CZy ma obowiazek wiedziec, ze jak wyvierze opis "wejdz"
    > to zainstaluje "cos takiego jak program" ?

    informuje się go o tym począwszy od okienka przeglądarki a na samym
    programie skończywszy

    mam pytanie. Czemu na siłe chce pan zrobić idiotów z użytkowników internetu?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 165. Data: 2003-02-20 12:04:36
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > Kobiety gwalcone same sobie sa winne, poniewaz dzieje sie to
    > z powodu "niskiego poziomu zabezpienien".

    czy jeśli zostawi Pan otwarte drzwi do mieszkania i ktoś się do Pana
    włamie, to oskarży Pan producenta drzwi?

    Czemu zakłada Pan, że użytkownik przeglądający strony erotyczne to
    debil, nie wiedzący co to program, nie umiejący posługiwać się
    komputerem i programami?

  • 166. Data: 2003-02-20 12:09:22
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Gnat" <g...@m...com> wrote in message

    > Chwila, chwila.. To użytkownik już nie ma żadnych obowiązków tak?

    Ma... zaplacic za komputer, za oprogramowanie ktore
    jest ZAOFEROWANE do sprzedazy, ma nie krasc,
    i jesczepare inncy rzeczy...

    > Stosując "głupawe" porównania jakich pełno w tym topicu: "czy jeżeli
    > zaciągnę kredyt w banku to muszę wiedzieć, że mam go spłacać?"

    A czy ma byc poinformowany ze
    "rzeczywista stopa kredytu wyliczona wg ustawy z dnia..." wynosi xx. ?

    > Sprawa jest prosta.

    No sprawdzmy czy taka prosta...

    > Użytkownik sam ściąga program na swój dysk,

    Uzytkownik sam berze blankiet "wniosku o pozyczke"

    > sam
    > dwukrotnie klika na jego ikonkę,

    Sam go wypelnia i dwokrotnie czyta...

    > sam klika na przycisk "połącz",

    Sam pisze TAK CHCE wziac kredyt...

    > "wejdź" czy
    > jakkolwiek by się tam nie nazywał.

    No dobra .. podpisuje umowe...

    > Więc jest to w pełni ŚWIADOME działanie i
    > jako takie należy je traktować.

    Lecz na umowie jest napisane. Specjalna stopa kredytu wynosi 2 %

    > A to, że jego wiedza jest na poziomie takim
    > iż nie wie że po dwukrotnym kliknięciu na jakąś ikonkę uruchamia program
    > to chyba tylko i wyłącznie jego wina.

    A ze jego wiedza jest na takim poziomie,z e ne wie, ze specjalna stopa
    kredytu
    po przeliczeniu na "rzeczywista wg ustawy" wynosi 70 % to jego wina
    i jego niskiego poziomu zabezpieczen...

    > Więc jakiekolwiek pretensje taki
    > użytkownik powinien mieć do siebie.

    Tak - moze miec do siebie.

    We wczorajszej GP jest wlasnie art o takim "mistrzu polski".
    Pozyczyl czlowiekowi na 70 % (wg ustawy) informujac
    ze na 10 (wg jego definicji oprocentowania czego niepowiedzial).

    i teraz kredytobiorca pyta, czy moze skorzystac
    z dobrodziejstw ustawy o kredycie konsumenckim...
    Nie moze, bo okres splaty nie przekracza 3 miesiace...

    > Że się nie douczył w dziedzinie
    > podstawowej obsługi komputera oraz że uruchamia programy nie zaznamiajając
    > się z jego zasadą działa czy regulaminami.

    NIE WOLNO PANU wykorzystywac jego niewiedzy. No nieuczciwe
    I mnie wcale nie chodzi o sex-strony (po pierwsze mam stale lacze...)

    Dzis robicie to na "seksie" i skarzacych sie ludzi chcecie zawstydzic.
    to mi przypomona okradanie homoseksualistow - przeciez sie bedzie wstydzil
    poskarzyc,
    lub bicie zony "w d***" przeciez nie bedzie d** pokazywala kolezankom.

    Czy odwazycie sie to zrobic na serwisach z grami on-line ?

    Boguslaw

  • 167. Data: 2003-02-20 12:18:18
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b32g92$3lq$1@news.onet.pl...

    > czy ma Pan wątpliwości oglądając np takie okienko?
    > http://scream.civ.pl/okienko.gif
    >
    > Ja wątpliwości nie mam.

    Ja tez.
    Na jakiej podstawie zaklada Pan, ze kazdy powinen NIE UFAC panu ?

    Takie okienko wyskakuje wielokrotnie i uzytkownik inejest informatykiem,
    zeby wiedziec kiedy naprawde jest to grozne..

    > czy osoba chcąca prowadzić samochód ma obowiązek znać przepisy drogowe?
    > tak, ma.

    Prosze sobie odpowiedziec samemu - hint - prawo o ruchu drogowym...

    > może, ale nie musi.

    WOLNO MU ? czy nie...

    > informuje się go o tym począwszy od okienka przeglądarki a na samym
    > programie skończywszy

    Jest pan pewny ?(patrze jeszce raz na przyslane "okienko")
    ja wiem, ale skad on biedny ma DOKLADNIE widziec co to uruchomienie "pliku"?
    CZy usi wiedziec, ze to mu zmieni SYSTEM ?
    Czy nie moze zakladac, ze to mu "uruchomi" pokaz tresciw tym pliku ?

    > mam pytanie. Czemu na siłe chce pan zrobić idiotów z użytkowników
    internetu?

    Mam odpowiedz.. prosze nie brac jej osobiscie...

    Kazdy oszust tak pyta.....
    i jescze pyta, czy wyglada na oszusta ...

    Boguslaw

  • 168. Data: 2003-02-20 12:21:43
    Od: tomek jasinski <t...@p...warszawa.sdi.tpnet.invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 20 Feb 2003 12:31:12 +0100, doszła do
    mnie wiadomość od "Gnat" <g...@m...com>, w której czytam:

    >Chwila, chwila.. To użytkownik już nie ma żadnych obowiązków tak?

    Drobne pytanie, czy użytkownik dialera ma OBOWIĄZEK znać licencję tego
    programu przed jego uruchomieniem, czy nie ma takiego obowiązku?

  • 169. Data: 2003-02-20 12:22:07
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b32gcj$3lq$2@news.onet.pl...

    > czy jeśli zostawi Pan otwarte drzwi do mieszkania i ktoś się do Pana
    > włamie, to oskarży Pan producenta drzwi?

    Wiec czy kobieta w miinijest winna, ze ja gwalca ?

    Oskarze tego, co wszedl do otwartego domu.

    Co wiecej, uwazam ze prawo powinno dozwalac odstrzelic drania zdalnie...

    > Czemu zakłada Pan, że użytkownik przeglądający strony erotyczne to
    > debil, nie wiedzący co to program, nie umiejący posługiwać się
    > komputerem i programami?

    Bo to nie wasza sprawa co potrafi gosc, ktory siada przy klawiaturze.

    Niema "ustawy o uzywaniu kmputera" nakladajacy na korzystajacego
    okreslone wymogi dot. umiejetnosci
    Sprobojcie to na innych stronach takich, by nie moc nazwac bezkarnie
    debilami
    tych, co je ogladaja - wtedy uwierze ze macie czyste intencje..

    Boguslaw

  • 170. Data: 2003-02-20 12:29:38
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Albercik" [...]

    > Czlowieku - zakladaj uzytkownikow z ograniczonymi prawami to Ci nic nie
    > namieszaja
    Mnie nie namieszaja - spoko......

    Ale probuje zrozumiec tlumaczenia ludzi posadzanych o naciaganie..

    Boguslaw