  • 171. Data: 2003-02-20 12:29:51
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Gnat" <g...@m...com> wrote in message
    news:b32du4$stk$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

    > Nie ma to jak nietrafione porównanie. Polecam się samemu przeczytać i
    > zastanowić

    Przeczytalem, zastanowilam sie...
    Moze mnie pan oswiecic ?

    Przeciez kobieta np moze ni wychodzic wieczor z domu, moze wynajac ochrone,

    Boguslaw

  • 172. Data: 2003-02-20 12:30:49
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik tomek jasinski napisał:
    > Drobne pytanie, czy użytkownik dialera ma OBOWIĄZEK znać licencję tego
    > programu przed jego uruchomieniem, czy nie ma takiego obowiązku?

    Nie ma obowiązku. Ale uruchamiając dialer, nie wyrządza sobie ani nikomu
    żadnej krzywdy. Nie płaci za to żadnych pieniędzy. Aha, jak już
    uruchomi, to może sie zapoznać z licencją i zadecydowac, czy sie
    połączyć chce czy nie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 173. Data: 2003-02-20 12:36:07
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > Na jakiej podstawie zaklada Pan, ze kazdy powinen NIE UFAC panu ?

    nie zakładam.

    > Takie okienko wyskakuje wielokrotnie i uzytkownik inejest informatykiem,
    > zeby wiedziec kiedy naprawde jest to grozne..

    blablabla, i co, akurat ja mam odpowiadać za wszystko co robią wszyscy
    poczatkujący internauci? Idąc dalej tokiem Pańskiego rozumowania - jeśli
    napisze mu wielkimi czerwonymi literami, że połączenie jest za 3,66 PLN
    za minute, a on akurat nie będzie umiał czytać? Czy użytkownik ma
    obowiązek umieć czytać?

    > Prosze sobie odpowiedziec samemu - hint - prawo o ruchu drogowym...

    odpowiedziałem. Tak samo, użytkownik komputera powinien mieć o jego
    działaniu chociazby elementarną wiedze.

    > Jest pan pewny ?(patrze jeszce raz na przyslane "okienko")

    jestem

    > ja wiem, ale skad on biedny ma DOKLADNIE widziec co to uruchomienie "pliku"?

    a skąd ma wiedzieć, że jeśli komuś da w morde, to postępuje źle?
    Beznadziejny tok rozumowania. Idąc dalej można dowieść wszystkiego. Np
    skąd ktoś ma wiedzieć, że jak podrze banknot 100 zł to potem nie przyjmą
    mu go w sklepie?

    > Mam odpowiedz.. prosze nie brac jej osobiscie...
    >
    > Kazdy oszust tak pyta.....
    > i jescze pyta, czy wyglada na oszusta ...

    tak, oczywiście. Ale nadal nie odpowiedział Pan na moje pytanie. Jeśli
    naprawde użytkownik nie wie co to jest "pobieranie programu" i nie
    potrafi sie posługiwać komputerem, to jak wejdzie na strone erotyczną,
    jak kliknie, jak sie połączy z internetem?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 174. Data: 2003-02-20 12:38:26
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > Wiec czy kobieta w miinijest winna, ze ja gwalca ?

    nie jest, ale to akurat zły przykład.

    > Co wiecej, uwazam ze prawo powinno dozwalac odstrzelic drania zdalnie...

    zgadzam sie.

    > Bo to nie wasza sprawa co potrafi gosc, ktory siada przy klawiaturze.

    nie nasza, ani nie Pańska.

    > Niema "ustawy o uzywaniu kmputera" nakladajacy na korzystajacego
    > okreslone wymogi dot. umiejetnosci

    no właśnie, nie ma też ustawy, która nakazuje sprawdzania umiejętności
    użytkownika przed wejściem na strone erotyczną

    > Sprobojcie to na innych stronach takich, by nie moc nazwac bezkarnie
    > debilami
    > tych, co je ogladaja - wtedy uwierze ze macie czyste intencje..

    Połączenie przez dialer było wykorzystywane np przy dostępie do strony
    programu "BAR" (tv polsat). Jakoś nikt nie miał zastrzeżeń.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 175. Data: 2003-02-20 14:01:03
    Od: " marecki" <p...@N...gazeta.pl>

    witam,
    tak sie przygladam tej rozprawie, i mysle ze kazdy ma swoja racje z tym ze:

    Elita.pl <b...@e...pl> napisał(a):
    ..sposób działania tych dialerów to EWIDENTNE oszustwo.
    oczywiscie jest oszustwem jesli jestes naiwny (czytaj frajer) i dales sie na
    to naciagnac, natmoast jesli na tym zarabiasz (a to nie sa male pieniadze) to
    jest to jak najbardziej legalne :-)

  • 176. Data: 2003-02-20 14:09:42
    Od: tomek jasinski <t...@p...warszawa.sdi.tpnet.invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 20 Feb 2003 13:02:43 +0100, doszła do
    mnie wiadomość od scream <s...@...pl>, w której czytam:

    >czy osoba chcąca prowadzić samochód ma obowiązek znać przepisy drogowe?
    >tak, ma.

    Czy użytkownik dialera ma obowiązek wiedzieć, że dialer wdzwania się w
    alternatywny numer dostępowy, oraz znać koszt minuty połączenia z tym
    numerem ? Ma taki obowiązek, czy go nie ma ?
    Proszę o precyzyjną odpowiedź, TAK, ma taki obowiązek albo NIE, nie ma
    takiego obowiązku.

  • 177. Data: 2003-02-20 14:32:22
    Od: scream <s...@...pl>

> [...]
    > alternatywny numer dostępowy, oraz znać koszt minuty połączenia z tym
    > numerem ? Ma taki obowiązek, czy go nie ma ?

    ma taki obowiązek zapoznać się z regulaminem, gdzie jest to wszystko
    wyjaśnione.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 178. Data: 2003-02-20 15:05:40
    Od: " marecki" <p...@N...gazeta.pl>

    > Nie. Ale numery 0700 należą do TP SA, do TP SA należą serwery
    > i stoją w ich firmach.
    > Reszta zajmuje się tylko dostarczeniem treści i jej obsługą.
    > To na TP SA spoczywa całkowita odpowiedzialność za systemowe
    > i techniczne działanie tej usługi.
    nie wiem gdzie stoja czyje serwery i caly ten sprzet do obslugi, ale podam
    dobry przyklad: posiadanie narkotykow w duzej ilosci jest karane, zalozmy, ze
    policja znajduje je w samochodzie w czyims garazujezeli to ty wypozyczyles
    samochod i ty masz umowe na wynajem garazu to tylko ty jestes winien.
    wlasciciele zarowno auta jak i powmioszczenia nie wiedza co ty w nim masz. a
    wg twojej teori oni tez "powinni byc rozstrzelani" :)

  • 179. Data: 2003-02-20 15:06:10
    Od: " marecki" <p...@N...gazeta.pl>

  • 180. Data: 2003-02-20 15:25:37
    Od: tomek jasinski <t...@p...warszawa.sdi.tpnet.invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 20 Feb 2003 15:32:22 +0100, doszła do
    mnie wiadomość od scream <s...@...pl>, w której czytam:

    >ma taki obowiązek zapoznać się z regulaminem, gdzie jest to wszystko
    >wyjaśnione.

    Jak rozumiem, dialer jasno informuje o tym obowiązku zanim klient
    zdecyduje się go użyć (wdzwonić za jego pomocą)?
    --
    #PZWMDK#Warszawa#0607506003#8356981#