    From: "Gnat" <g...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Thu, 20 Feb 2003 12:31:12 +0100

    > Czy uzytkownik koputera ma obowiazek woedzoec co to "program" ?
    >
    > Moze wiedziec, ze cos takiego istnieje i ze sa tacy mili panowie
    > "serwis" kotrzy programy instaluja....
    > CZy ma obowiazek wiedziec, ze jak wyvierze opis "wejdz"
    > to zainstaluje "cos takiego jak program" ?

    Chwila, chwila.. To użytkownik już nie ma żadnych obowiązków tak?

    Stosując "głupawe" porównania jakich pełno w tym topicu: "czy jeżeli
    zaciągnę kredyt w banku to muszę wiedzieć, że mam go spłacać?"

    Sprawa jest prosta. Użytkownik sam ściąga program na swój dysk, sam
    dwukrotnie klika na jego ikonkę, sam klika na przycisk "połącz", "wejdź" czy
    jakkolwiek by się tam nie nazywał. Więc jest to w pełni ŚWIADOME działanie i
    jako takie należy je traktować. A to, że jego wiedza jest na poziomie takim
    iż nie wie że po dwukrotnym kliknięciu na jakąś ikonkę uruchamia program to
    to chyba tylko i wyłącznie jego wina. Więc jakiekolwiek pretensje taki
    użytkownik powinien mieć do siebie. Że się nie douczył w dziedzinie
    podstawowej obsługi komputera oraz że uruchamia programy nie zaznamiajając
    się z jego zasadą działa czy regulaminami.

    --
    Gnat