    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Thu, 20 Feb 2003 13:18:18 +0100

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b32g92$3lq$1@news.onet.pl...

    > czy ma Pan wątpliwości oglądając np takie okienko?
    > http://scream.civ.pl/okienko.gif
    >
    > Ja wątpliwości nie mam.

    Ja tez.
    Na jakiej podstawie zaklada Pan, ze kazdy powinen NIE UFAC panu ?

    Takie okienko wyskakuje wielokrotnie i uzytkownik inejest informatykiem,
    zeby wiedziec kiedy naprawde jest to grozne..

    > czy osoba chcąca prowadzić samochód ma obowiązek znać przepisy drogowe?
    > tak, ma.

    Prosze sobie odpowiedziec samemu - hint - prawo o ruchu drogowym...

    > może, ale nie musi.

    WOLNO MU ? czy nie...

    > informuje się go o tym począwszy od okienka przeglądarki a na samym
    > programie skończywszy

    Jest pan pewny ?(patrze jeszce raz na przyslane "okienko")
    ja wiem, ale skad on biedny ma DOKLADNIE widziec co to uruchomienie "pliku"?
    CZy usi wiedziec, ze to mu zmieni SYSTEM ?
    Czy nie moze zakladac, ze to mu "uruchomi" pokaz tresciw tym pliku ?

    > mam pytanie. Czemu na siłe chce pan zrobić idiotów z użytkowników
    internetu?

    Mam odpowiedz.. prosze nie brac jej osobiscie...

    Kazdy oszust tak pyta.....
    i jescze pyta, czy wyglada na oszusta ...

    Boguslaw