  • 151. Data: 2003-02-19 18:48:36
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl>

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> napisał(a):

    > " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Slicznie to pan wytlumaczyl...
    > Wiec czy niejest pan pweien ze NIE JEST tak, ze uzytkownik otwiera strone
    > gdzie jest ikonka "wejdz" po kliknieciu ktorej instaluje sie dialer
    > dzwoniacy
    > na 0-700 "sam" lub pytajac po drodze wdziecznie "Do Yoy Realy want..."
    >
    > Boguslaw
    o ile dobrze mi wiadomo to dialery laduja sie tylko w 2 przypadkach
    jezeli sie go pobierze bezposrednio ze strony na dysk
    lub jezeli do ladowania jest uzywana kontrolka activex .. wtedy aby sie
    zainstalowal trzeba zatwierdzic..
    Chyba ze ktos ma ustawiony bardzo niski poziom zabazpieczen to jest mozliwe
    ze sie zainstaluje samo bez pytania.
    Ale to wina uzytkownikow poniewaz w ten sposob mozna dostac np.. fajnego
    trojana ,, co podciagnie troche plikow waznych z kompa lub np bedzie kradl
    wpisywane numery kart kredytowych

  • 152. Data: 2003-02-19 19:03:42
    Od: " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl>

    wiesz
    mi to nie szkodzi . jak zaczniecie tak marudzic ze placi sie 3.6 pln
    za /gdzie mniej wiecej godzina to tyle co dziwka z agencji wiec raczej kwota
    uczciwa/
    Ja wiem ze lepiej pujsc na dziwki bo przede wszystkim przyjemniej
    ale jak ktos woli to moze i z monitorem ..jaki problem.

    to w koncu beda dialery po 12 pln za minute i to calkiem legalnie.
    Wtedy cale to szczekanie bedzie o dupe potluc

  • 153. Data: 2003-02-19 20:35:21
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Tue, 18 Feb 2003 15:11:09 +0100, scream <b2tf1k$b60$1@news.onet.pl>
    napisał/a:

    > może teraz Twoja kolej.. wywiąż się ze swoich zobowiązań i pokaz mi te
    > dialery, które dzwonią same, zmieniają ustawienia w systemie, nie mają
    > regulaminu, itp

    Nie ma sensu dyskutować z tym "biurem Elita"..."Elita" wciska w internecie
    ludziom kit,żeby wpłacali składki na stowarzyszenie,w którym jest
    skarbnikiem.Stowarzyszenie to ma ponoć walczyć w sądach (z TPSA!) o
    odszkodowania dla tych głupków,którzy się łączyli przez dialery 0700...
    Ciekawa jestem ile on forsy z tych składek od naiwnych się nachapie ;-)

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 154. Data: 2003-02-19 20:54:51
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "Elita.pl" <b...@e...pl> ihn
    news:3E4CD59B.486817FB@elita.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Nie, nie poinformował mnie.

    Bo nie mogłeś się doczekać na gołe panienki i nie chciałeś czytać
    dwóch ekranów tekstu? Twoja strata...

    > Sprytnie ukrył tą informację

    Dużo literków było i ciężko się czytało?

    > choć mógł ją rzucić na cały krwisty ekran

    Jakieś konkretne przepisy tego wymagają, by instalowany program
    zawalał mi cały ekran? Zaraz się okaże, że powinien zrobić to w
    określonym odcieniu czerwieni (np. #FF0303), a uczynienie tego w
    nieco innym (np. #FF0202) jest zbrodnią przeciwko ludzkości...

    > dodatkowo zakamuflował całą aplikację tak by wyglądała jak okienko
    > IE

    Rozumiem, że powinien mieć na to zgodę Microsoftu? Wiesz Arnoldzie,
    ale takie okienka (microsoftopodobne) pojawiają się np. na bannerach
    reklamujących najróżniejsze rzeczy.

    Czy STI będzie także pozywać do sądu webmasterów używających takiej
    sztuczki? Jeśli tak, to czy również twórców softu, któzy umożliwiają
    takie działania? Program Banner Maker Pro ma szablon, dzięki któremu
    można robić bannery wyglądające jak okienka MSIE.

    > a plik instalacyjny często nosi nazwę film.exe, porno.exe itp.

    Rozumiem, że prawidłowy plik z dialerem powinien nosić krótką nazwę
    dialerdoogladaniagolychduppodnumerem0-700.exe ?

    > Jestem. Nie zmienia to jednak niczego w kwestii winy TP SA i
    > takiej firmy.

    Czy dobrze rozumiem? Nie przeczytałeś umowy, ale podpisałeś ją w
    ciemno. Skorzystałeś z usługi po określonej w umowie cenie i teraz
    chcesz zrzucić odpowiedzialność za własną lekkomyślność na TPSA?

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 155. Data: 2003-02-19 22:28:03
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Cyngiel wrote:
    > No jasne Misiu.
    [..]
    > za duzo pisania .
    > nie siedzisz w branzy to nie wiesz jakie sa wymagania odnosnie dialerow
    > i jak to sie zmienialo od 2 lat.

    Nigdy nie jest za dużo pisania. Nawet dwugodzinne scenariusze filmów
    są streszczane do jednozdaniówek.

    > Misiu.. chcesz po buzi?

    Pierwszy będziesz Ty.

    > Arus .. Misiu ..

    Sam się prosiłeś.

    Arek

  • 156. Data: 2003-02-19 22:29:49
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Kaja wrote:
> [...]
    > odszkodowania dla tych głupków,którzy się łączyli przez dialery 0700...
    > Ciekawa jestem ile on forsy z tych składek od naiwnych się nachapie ;-)

    Nie pobieramy żadnych składek od osób, którym pomagamy.
    Przeczytaj sobie najpierw naszą umowę zanim kolejny raz zaczniesz
    publicznie kłamać.

    Arek

  • 157. Data: 2003-02-19 23:30:35
    Od: "lola grabowska" <l...@N...gazeta.pl>

    Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > odszkodowania dla tych głupków,którzy się łączyli przez dialery 0700...
    > Ciekawa jestem ile on forsy z tych składek od naiwnych się nachapie ;-)

    Dokladnie Kaju.... ja rowniez juz ostrzegalam wszystkich przed dyskusjami z
    tym oszolomem i naciagaczem.. najwyzsza pora zeby jego ktos podal da sadu za
    naciaganie ludzi obiecujac jakies odszkodowania do ktorych nie maja zadnych
    podstaw. Ten Buzdygan jako dowody przedstawia dialery ktore na laczach
    stalych (a wiec nie ma mozliwosci polaczenia z 0700) nie maja ceny..
    natomiast nie pisze juz o tym, ze jak uzytkownik ma modem to dialer wyglada
    zupelnie inaczej.. ma cene itd.

    To jest zwykle naciaganie ludzi to co robi Buzdygan i jego mala lokalna
    firemka.

    > Pozdrawiam;
    > Kaja

    Pozdrawiam
    Lola

  • 158. Data: 2003-02-20 11:10:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "scream"[...]

    > wie o istnieniu programu, bo sam go ściąga i uruchamia.

    Na jakiej podstawie Pan tak twiedrdzi ?

    Czy uzytkownik koputera ma obowiazek woedzoec co to "program" ?

    Moze wiedziec, ze cos takiego istnieje i ze sa tacy mili panowie
    "serwis" kotrzy programy instaluja....
    CZy ma obowiazek wiedziec, ze jak wyvierze opis "wejdz"
    to zainstaluje "cos takiego jak program" ?

    Boguslaw

  • 159. Data: 2003-02-20 11:15:00
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    " Cyngiel"[...]

> [...]
    > trojana ,, co podciagnie troche plikow waznych z kompa lub np bedzie kradl

    Slicznie topan wyluszczyl, ale czym sie to rozni ot tlomaczenia ze:

    Kobiety gwalcone same sobie sa winne, poniewaz dzieje sie to
    z powodu "niskiego poziomu zabezpienien".

    Boguslaw

  • 160. Data: 2003-02-20 11:25:19
    Od: "Gnat" <g...@m...com>

    > Slicznie topan wyluszczyl, ale czym sie to rozni ot tlomaczenia ze:
    >
    > Kobiety gwalcone same sobie sa winne, poniewaz dzieje sie to
    > z powodu "niskiego poziomu zabezpienien".

    Nie ma to jak nietrafione porównanie. Polecam się samemu przeczytać i
    zastanowić

    ;-)

    --
    Gnat