  • 21. Data: 2005-10-05 21:50:35
    Temat: Re: Sąsiadka
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik poreba pisze:

    > Tak łatwo Ci nie przejdzie Bradypusie, aby te "papiery" na *konty*
    > miały wartość musisz się okazać jeszcze jednym papierem
    > - na niedorozwój umysłowy, na jakieś tępactwo czy opóźnienia
    > w rozwoju intelektualnym.
    Ciebie chyba skrzywdziła jakaś osoba cierpiąca na dysortografię.

    > Przeciętnie inteligentny człek zazwyczaj potrafi sobie skonfigurować
    > czytnik z jakimś programem do sprawdzania pisowni.
    Vimspell nie znalazł błędu. Mam Ci tłumaczyć dlaczego, i dlaczego
    inny program też błędu nie znajdzie? Przyznaj się teraz do błędu,
    publicznie. Nie zapomnij też podziękować.

    > A przeciętnie kulturalny człowiek po walnięciu babola zazwyczaj
    > pisze krótko:
    > przepraszam i dziękuję.
    Przeciętny kulturalny człowiek, nie wpisałby wyżej wymienionych
    wyzwisk. Ty wpisałeś. Nie sądzę abyś potrafił coś takiego powiedzieć
    mi w twarz, pozbawiony pozornej anonimowości usenetu.

    --
    mj

  • 22. Data: 2005-10-05 21:53:56
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik witek pisze:

    > A papiery zabraniające ci sprawdzania pisowni naciskając F7, czy co tam
    > używasz też masz.
    Drogi Witku, wpisz w swoim programie (czy co tam masz),
    kąta, następnie wpisz konta. Naciśnij F7. Podświetlił się błąd?

    > Na usprawiedliwienie lenistwa papierów nie ma.
    No ba.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 23. Data: 2005-10-05 21:54:25
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Meklar pisze:

    > A moze to jeden z "ludzi stokrotki"? ;)
    Ale o co chodzi?

  • 24. Data: 2005-10-05 22:41:19
    Od: s...@p...onet.pl

    Otwórz jej zupełnie goły i zapytaj o co chodzi.
    Pewnie zacznie plotkować, ale może się odczepi ;)
    Oczywiście wcześniej sprawdź przez wizjer czy stoi sama na korytarzu :P

    A jak chcecie być bardziej hardcorowi stańcie tak razem i powiedzcie że
    przerwała wam stosunek ;P

    Wiem pomysł lekko głupi ale na głupie sąsiadki głupie pomysły ;)

  • 25. Data: 2005-10-05 22:59:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jaszczur wrote:

    > Drogi Witku, wpisz w swoim programie (czy co tam masz),
    > kąta, następnie wpisz konta. Naciśnij F7. Podświetlił się błąd?

    oba podświetla mi jako błąd :).

    > No ba.

    no ba. usprawiedliwienie przyjęte :)

  • 26. Data: 2005-10-05 23:27:14
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>

    tez to miałem
    po jej 3 wizycie - najsciu
    1 rykłem - pomogło na 3-4 miesiące
    2 rykłem - i znów spokój na 3 miechy
    3 raz poprosiłem policje o interwencje (wczesiej ja nagrałem -
    poinifrmowałem ja ze to robie i natychmiast wzywam policje)
    przez 6 miesiecy spokój był
    ale znów sie zjawiła - oczywiscie wieczorem itd. obudziła mi dziecko psa
    zone - chyba telewizor tez mi obudziała - bo sie wyłaczył i właczył :)
    ale brakło w tej chwili pradu a mój schodzacy po schodach sasiad ktory tez
    jej miał dośc zwyczajnie ja zepchnął (było ciemno ona szła do siebie itd.)
    ja akurat dzwoniłem na policje gdy usłyszałem łomot na klatce. tel
    bezprzewodowy (ups rulez) wiec wychodze z latarka i widze jak lezy
    mówie do dyzurnego ze juz sa nie potrzebni lepiej niech przysla karetke bo
    sie babsko posliżło w ciemnym korytarzu i lezy połamana (otwarte brzydkie
    złamanie)
    od tej pory (lezała 7 miesiecy w gipsie bo kregi tez jej poszły - miała
    szczescie ze sie nie zabiła) była juz bardziej zyciowa
    a o fakcie ze pomógł jej sąsiad dowiedziełem sie po roku gdy byłem z nim na
    piwku w barze :)
    póki co od conajmniej 3 lat jej nie widuje wieczarami u mnie a na klatce sie
    kłania :)

  • 27. Data: 2005-10-05 23:28:48
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>

    > oba podświetla mi jako błąd :).

    to jeszce zmien jezyk temu twojemu slownikowi bo w angelskim i niemieckich
    takie wyrazy nie wystepuja

  • 28. Data: 2005-10-06 00:25:16
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 05.10.2005 jaszczur <m...@c...op.pl> napisa?/a:

    > No ale naprawd? mam, a skoro mam to czemu mam si? nie pochwaliae?

    Tak, niezly powod do dumy. Budzi respekt.

    --
    Tomasz Trystula

  • 29. Data: 2005-10-06 01:15:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jaszczur wrote:
    > Przeglądam pl.soc.prawo

    > Mam papiery na to, pedagogu. :-)

    Tłumaczenie: rodzice mu wystawili usprawiedliwienie, że jest nieuk i
    językowa fleja.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 30. Data: 2005-10-06 02:18:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tłumaczenie: rodzice mu wystawili usprawiedliwienie, że jest nieuk i
    > językowa fleja.

    Niekoniecznie.
    Nie widziałeś zeszytów dysortografików.
    Masakra. Ale oni naprawdę nie potrafią inaczej i to nie ich wina.
    Z tym, że powód do dumy to to nie jest.