  • 1. Data: 2005-10-05 11:27:38
    Temat: Okulary - refundacja - czy byla jakas zmiana?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam, czy orientujecie sie moze, czy ostatnio byla jakas zmiana w zasadach
    refundacji przez pracodawce kosztu okularów ochronnych dla pracownika
    zatrudnionego przy komputerze?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 2. Data: 2005-10-05 13:46:28
    Temat: Re: Okulary - refundacja - czy byla jakas zmiana?
    Od: MiL<m...@o...pl>

    Z tego co sie ostatnio dowiedzialem refundacja taka przysługuje pracownikowi,
    któremu lekarz w czasie badań okresowych wpisał do karty że powinien pracować
    w takich okularach. Nie wiem jednak jak to się ma do badań robionych na własną
    rękę.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-10-05 14:42:41
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "MiL" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Nie wiem jednak jak to się ma do badań robionych na własną
    > rękę.

    Spoko, chodzi o okresowe.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)