  • 51. Data: 2005-10-07 10:54:45
    Temat: Re: Sąsiadka
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeśli ma zgłosić nieistniejące przestępstwo, to może to zrobić zawsze -
    > nawet nie wychodząc z mieszkania. Przecież nie ma różnicy, nie?

    nie zrobi, ... ale w omawianym przypadku sama moze w to uwierzyc.

  • 52. Data: 2005-10-07 17:09:46
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl> napisał w wiadomości
    > a niech czytaj co mi zrobia ?
    > - to nie ja ją zepchłem

    Ale byłeś świadkiem przestępstwa i publicznie złożyłeś donos na sprawcę.

    > - ona nie ma do nikogo pretensji

    Ale nie przedawniło się jeszcze?
    A gdyby wiedziała, że ma szanse na odszkodowanie...

    > - sasiad to nawet juz tu nie mieszka bo jest za granica (podobno Anglia
    to > piekny kraj)

    I nieodległy.

  • 53. Data: 2005-10-07 21:51:54
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(a):

    > Dysortografia za twoich czasów też była, tylko nikt jej nie diagnozował
    > i tyle.

    I w związku z tym, że nikt nie diagnozował, z wyjątkiem jakichś dwóch
    opornych elementów cała klasa składająca się z 30 osób pisała poprawnie? A
    teraz (gdzie to było? Świnoujście?) mamy gminy z circa 40% dysortografów? To
    może lepiej nie diagnozować, co?

    --
    JoP

  • 54. Data: 2005-10-07 23:00:16
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A musisz cokolwiek udowadniać? Po co? Błąd może się każdemu
    > zdarzyć. Mi też się zdarza, a jakoś nie mam jeszcze opinii
    > nieoczytanego nieuka ;) No, sądzę że nie mam... ;>

    Ciezka, wrodzona dysleksja i dysgrafia, klaniam sie. Dzieki ciezkiej pracy
    dzis nie robie bledow, poza drobnymi interpunkcyjnymi i inwersjami, ktorych
    nie potrafie sie pozbyc. Nie dam sobie wmowic, ze "kont" jest czymkolwiek
    innym, jak efektem wrodzonej odpornosci na chloniecie wiedzy, skrzetnie
    wspomaganej brakiem motywacji do zmiany tego stanu rzeczy ;>

    A Ty, Cyber Girl, jezeli czasami popelniasz blad... daj sie poprawic. Nie
    szkodzi tez powtorzyc sobie kilkanascie razy i zapamietac ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 55. Data: 2005-10-07 23:02:51
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Dysortografia

    Maury jedne no! NIE MA czegos takiego, jak dysortografia. Dysgrafia i
    dysleksja. Dysortografia, to termin wykombinowany przez nieukow dla nieukow!
    Zapomnijcie o tym wreszcie... Kiedys ta dyskusja juz byla zreszta.
    Ortografia, to zespol zasad poprawnej pisowni. Nie jest cecha, a wiec nie
    stanie sie nia takze poprzez dodanie przedrostka "dys-".

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 56. Data: 2005-10-07 23:03:36
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Nie można.
    > I to jest cały dowcip.

    Mozna, jestem chodzacym tego dowodem.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 57. Data: 2005-10-09 16:45:51
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>

    > Ale byłeś świadkiem przestępstwa i publicznie złożyłeś donos na sprawcę.

    uuu donos - a to ci licho - tylko ze jak zawsze w tym kraju moge powiedziec
    ze jakosm sie odmieniło i zmieniam zeznania

    > Ale nie przedawniło się jeszcze?
    > A gdyby wiedziała, że ma szanse na odszkodowanie...

    i co penie podskoczysz do niej i ja poinformujesz :)
    no usenetu to onaraczej nie czyta :)

    > to > piekny kraj)
    >
    > I nieodległy.

    ekstradycja :)
    jasne
    tylko jak on ma na nazwisko ??
    bo zabij mnie nie pomietam
    wiem ze mieszkał w naszej klatce
    ale pod którym numerem to juz nie :)
    boze kto to był ?

    takie sobie gdybanie
    jeszcze kilka miesiecy i sasiadka zdechnie - i bedize swiety spokój - rak ja
    meczy - sama sie dorobiła paląc jakąs trawe czy papierosy - jak padnie
    bedzie 100% spokoju