  • 11. Data: 2005-10-05 14:12:56
    Temat: Re: Sąsiadka
    Od: scream <n...@p...pl>

    jaszczur napisał(a):
    > Swojego konta, czytaj czterech ścian, M4 itp...

    kĄta

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2005-10-05 15:54:54
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik scream pisze:

    > kĄta
    Mam papiery na to, pedagogu. :-)

    --
    mj

  • 13. Data: 2005-10-05 16:01:53
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: jaszczur [Wed, 5 Oct 2005 15:54:54 +0000 (UTC)]:

    > Mam papiery na to, pedagogu. :-)

    A ja mam na aspołeczność -- czyli mogę nie przejmować się
    jak Cię walnę w łeb? ;)

    Daj spokój, nie zasłaniaj się jak dziecko papierkiem.
    Byk zdarza się każdemu, ale takie teksty to przesada... ;>

    Kira

  • 14. Data: 2005-10-05 17:49:28
    Od: "MIKI_TK" <m...@p...ITEGOonet.pl>

    Witajcie
    Nagrać kilkakrotnie babę bo jak jej sie pogorszy i wezwie policję a jeszcze
    przyjedzie jakiś cymbał w mundurze który będzie chciał wam wystawić mandat
    będziecie mieli dowód do sądu.
    Oprócz tego jak rzeczywiście sprawa często sie powtarza załóżcie sobie
    zeszyt w którym będziecie wpisywać każdą jej wizytę, z krótkim jej opisem
    (szczególnie z tym jak was obrażała).
    Następny krok to porozumienie sie z właścicielem lokalu/policją (przekazując
    kopię lisy nachodzeń) z prośbą o załatwienie sprawy.
    Jak nie będzie już innego wyjścia podstawcie jej noge na ulicy - w gipsie
    będzie przynajmniej uziemiona na kilka tygodni :))
    Pozdrawiam
    Michał

  • 15. Data: 2005-10-05 18:00:42
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

    Użytkownik "MiL" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy że wieczorem (ok. 21-22) odkręcimy wodę w łazience a ona już
    > jest u
    > nas i zaczyna krzyczeń, wyzywać nas od gówniarzy itp. Mówi nawet że
    > chodzenie
    > po mieszkaniu wieczorem jest nieweskazane bo jej to przeszkadza. To chyba
    > jakas
    > paranoja.

    jezeli rzeczywiscie nie holasujecie, tylko normalnie zyjecie, to po co jej
    wogole otwieracie?

  • 16. Data: 2005-10-05 18:06:13
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 5 Oct 2005 13:42:36 +0000 (UTC), *MiL*
    <news:di0l8c$v9b$1@opal.futuro.pl> napisał(a):

    > To jest nowe mieszkanie w nowym bloku i jesteśmy pierwszymi lokatorami. Mamy
    > umowę na wynajem. Planujemy właśnie nagrać jej występy żeby był dowód na to
    > jaka jest mądra i z kim mamy doczynienia bo jak narazie to ona nas nachodzi i
    > wmawia zebysmy najlepiej sie nie myli i nie chodzili po mieszkaniu.

    Chodźcie po mieszkaniu w kapciach, a nie w butach (!). Na podłogach połóżcie
    jakiś dywan, czy wykładzinę.

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2005-10-05 18:26:21
    Od: "Meklar" <m...@v...pl>

    > Daj spokój, nie zasłaniaj się jak dziecko papierkiem.
    > Byk zdarza się każdemu, ale takie teksty to przesada... ;>

    A moze to jeden z "ludzi stokrotki"? ;)

  • 18. Data: 2005-10-05 18:29:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    jaszczur <m...@c...op.pl> niebacznie popelnil

    > Mam papiery na to, pedagogu. :-)

    Tak łatwo Ci nie przejdzie Bradypusie, aby te "papiery" na *konty*
    miały wartość musisz się okazać jeszcze jednym papierem
    - na niedorozwój umysłowy, na jakieś tępactwo czy opóźnienia
    w rozwoju intelektualnym.

    Przeciętnie inteligentny człek zazwyczaj potrafi sobie skonfigurować
    czytnik z jakimś programem do sprawdzania pisowni.

    A przeciętnie kulturalny człowiek po walnięciu babola zazwyczaj
    pisze krótko:
    przepraszam i dziękuję.

    --
    pozdro
    poreba

  • 19. Data: 2005-10-05 18:35:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jaszczur wrote:
    > Przeglądam pl.soc.prawo

    > Mam papiery na to, pedagogu. :-)

    A papiery zabraniające ci sprawdzania pisowni naciskając F7, czy co tam
    używasz też masz.
    Na usprawiedliwienie lenistwa papierów nie ma.

  • 20. Data: 2005-10-05 21:18:52
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Kira pisze:

    > A ja mam na aspołeczność -- czyli mogę nie przejmować się
    > jak Cię walnę w łeb? ;)
    Ależ proszę, zapraszam na treningi karate do mojego
    klubu, będziemy mogli się kulturalnie powalić w łeb,
    a nawet pokopać. ;-)

    > Daj spokój, nie zasłaniaj się jak dziecko papierkiem.
    > Byk zdarza się każdemu, ale takie teksty to przesada... ;>
    No ale naprawdę mam, a skoro mam to czemu mam się nie pochwalić?

    --
    mj