  • 1. Data: 2005-10-05 11:44:15
    Temat: Znowu ten abonament...
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Tytuł jest trochę mylący, nie chodzi mi o to czy trzeba w ogóle płacić.
    Mam domek letniskowy a tam oczywiście antenę i TV. Działka nie ma adresu,
    abonament opłacam tylko za TV w mieszkaniu (inne województwo). Chata nie służy
    do żadnej działalności tylko do wypoczynku dla rodziny. Domek pewnie kiedyś
    przekształcę z letniskowego w mieszkalny (niższe podatki).
    Czy będę musiał wtedy płacić 2 abonamenty?

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2005-10-05 11:51:10
    Temat: Re: Znowu ten abonament...
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Czapla napisał(a):
> [...]
    > przekształcę z letniskowego w mieszkalny (niższe podatki).
    > Czy będę musiał wtedy płacić 2 abonamenty?
    Wg mnie jest tak, ze zwykly czlowiek placi jeden abonament bez wzgledu
    na ilosc odbiornikow TV. Natomiast firmy placa abonament za kazdy
    posiadany odbiornik TV.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-10-05 12:24:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    badzio wrote:

    > Wg mnie jest tak, ze zwykly czlowiek placi jeden abonament bez wzgledu
    > na ilosc odbiornikow TV. Natomiast firmy placa abonament za kazdy
    > posiadany odbiornik TV.

    Ogólnie tak. Możesz mieć w domu dwa telewizory.
    Pytanie tylko, co w przypadku, gdy ma się dwa mieszkania.
    Zdaje mi się, że też jeden abonament się płaci, ale w 100% pewny nie jestem.

  • 4. Data: 2005-10-05 16:23:18
    Od: Morgael <m...@g...com>

    witek napisał(a):

    > Ogólnie tak. Możesz mieć w domu dwa telewizory.
    > Pytanie tylko, co w przypadku, gdy ma się dwa mieszkania.
    > Zdaje mi się, że też jeden abonament się płaci, ale w 100% pewny nie
    > jestem.

    Hm... zarz, to jak w zasadzie opłaca się ten abonament. Za obiornik, za
    lokal czy "na głowę" ?

  • 5. Data: 2005-10-07 10:26:32
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Morgael wrote:

    > Hm... zarz, to jak w zasadzie opłaca się ten abonament. Za obiornik, za
    > lokal czy "na głowę" ?

    Dla tych co lubia placic abonament:

    "zarząd TVP postanowił kupić sobie luksusowe limuzyny, w ramach wymiany
    parku samochodowego. Za kupionych ostatnio ogółem 119 różnych pojazdów
    telewizja zapłaciła ponad 16 mln zł."

    http://wiadomosci.onet.pl/1175903,11,item.html

    --
    Przeglad prasy i literatury SF - wrzesien 2005 . http://tiny.pl/q87j
    Oliver Twist - Roman Polanski Piekny Nieudany .. http://tiny.pl/q22b

  • 6. Data: 2005-10-07 15:05:46
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > "zarząd TVP postanowił kupić sobie luksusowe limuzyny, w ramach wymiany
    > parku samochodowego. Za kupionych ostatnio ogółem 119 różnych pojazdów

    W każdej limuzynie zainstalowany zostanie system pozwalający na prowadzenie
    nasłuchu tak jak podczas II wojny światowej (widziałem w filmie o Klosie) i
    namierzanie abonentów, którzy nie płacą abonamentu :-)
    Dzięki temu ściąganie abonamentu będzie szybkie i pewne :-)

  • 7. Data: 2005-10-07 15:18:27
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Wychodzi srednio 135 tys. zł za auto, taniocha :-))
    JaC