  • 1. Data: 2022-10-19 00:54:17
    Temat: Samochodzik sobie stoi...
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    ... na zakazie. Albo w strefie płatnego parkowania i nie płaci.

    Jak często można:
    - wystawiać mu mandat?
    - obciążać "opłatą dodatkową"?

    Raz na każde zaparkowanie? Częściej?

    A jeśli raz, i znowu będzie tam stał za tydzień, to jak odróżnić, czy
    przyjechał na nowo czy ciągle stoi?

    MJ

  • 2. Data: 2022-10-19 15:30:48
    Temat: Re: Samochodzik sobie stoi...
    Od: n...@o...pl

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > ... na zakazie. Albo w strefie płatnego parkowania i nie płaci.
    >
    > Jak często można:
    > - wystawiać mu mandat?
    > - obciążać "opłatą dodatkową"?
    >
    > Raz na każde zaparkowanie? Częściej?

    Raz za każde zaparkowanie, bo jest to jeden czyn.

    A w strefie przeczytać regulamin.

    > A jeśli raz, i znowu będzie tam stał za tydzień, to jak odróżnić, czy
    > przyjechał na nowo czy ciągle stoi?

    Problem SM.

  • 3. Data: 2022-10-19 16:24:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Oct 2022 00:54:17 +0200, Michał Jankowski wrote:
    > ... na zakazie. Albo w strefie płatnego parkowania i nie płaci.
    >
    > Jak często można:
    > - wystawiać mu mandat?
    > - obciążać "opłatą dodatkową"?
    >
    > Raz na każde zaparkowanie? Częściej?

    Mandat to za kazde zaparkowanie sie nalezy.
    Oplata to nie wiem - moze codziennie.

    > A jeśli raz, i znowu będzie tam stał za tydzień, to jak odróżnić, czy
    > przyjechał na nowo czy ciągle stoi?

    No ba - oni ci wystawia mandatow dużo, ty sie bedziesz musial
    tlumaczyc, ze to bylo tylko raz :-)

    J.

  • 4. Data: 2022-10-20 15:16:35
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 19.10.2022 o 15:30, n...@o...pl pisze:

    > Raz za każde zaparkowanie, bo jest to jeden czyn.
    >
    > A w strefie przeczytać regulamin.

    W regulaminie jest "opłata dodatkowa za każdorazowe nieuiszczenie
    opłaty" i nie wiem, jak się liczy ten "każdy raz".

    Jeśli opłata jest parkowanie w dzień, a w nocy nie, to zaparkowanie
    jednym ciągiem na dzień-noc-dzień to jest

    - jeden raz, bo raz zaparkowałem?
    - dwa razy, bo nie zapłaciłem za pierwszy dzień i nie zapłaciłem za drugi?

    MJ

  • 5. Data: 2022-10-20 15:36:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Oct 2022 15:16:35 +0200, Michał Jankowski wrote:

> [...]
    >
    > - jeden raz, bo raz zaparkowałem?
    > - dwa razy, bo nie zapłaciłem za pierwszy dzień i nie zapłaciłem za drugi?

    Przeczytac regulamin?

    Oplata jest wrecz za kazdą minute, wiec nie wiem, dlaczego dzien :-)

    J.

  • 6. Data: 2022-10-20 18:05:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2022 o 15:16, Michał Jankowski pisze:

> [...]
    >
    > - jeden raz, bo raz zaparkowałem?
    > - dwa razy, bo nie zapłaciłem za pierwszy dzień i nie zapłaciłem za drugi?

    Dwa razy, bo jeśli nie zostało ci z poprzedniego dnia to byłeś
    zobowiązany rano do uiszczenia opłaty, więc od 8 liczy się od nowa.
    Przynajmniej jak dla mnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!