  • 1. Data: 2022-10-18 19:58:37
    Temat: Pismaki (a w zasadzie jutuberzy)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Robert strasznie jest cięty na pismaków co piszą o policji. Że
    manipulują sensancji szukają i generalnie policjantów szkalujo (choć w
    zasadzie w 100% okazuje się że pismaki mają rację);)

    No dobra - to mamy trailer więc na 100% zmanipulowany:

    jakiś cieć dzwoni po kulsonów, żeby szybko przyjechały bo ktoś filmuje
    pod oknem zarządu a pieski (w ponoć minutę) wbijają się na bombach w
    stylu GTA.

    https://youtu.be/mGw3rTGxQQE?t=71

    No dobra robert - pisz co "pisamk" ponaciągał, jak się pojawi pełny
    film, to sprawdzimy czy kulsony były wporzo tylko ich audytor
    pomanipulował:P Swoją droga to oni muszą to lubić - pół internetu zna
    kolesia, że dla zasięgu i kasy robi idiotów z funkcjonariuszy policji, a
    ci cały czas do niego lecą, chyba mając nadzieję, że tym razem się uda;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-10-18 22:37:23
    Temat: Re: Pismaki (a w zasadzie jutuberzy)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Oct 2022 19:58:37 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    >
    > jakiś cieć dzwoni po kulsonów, żeby szybko przyjechały bo ktoś filmuje
    > pod oknem zarządu a pieski (w ponoć minutę) wbijają się na bombach w

    Drutex? A juz myslalem, ze zarzad z Nowogrodzkiej ..

> [...]
    >
    > No dobra robert - pisz co "pisamk" ponaciągał, jak się pojawi pełny
    > film, to sprawdzimy czy kulsony były wporzo tylko ich audytor

    Wojne mamy za miedzą - moze takie zgloszenia trzeba teraz powaznie ...
    no ale rozumiem przy magazynie paliw, przepompowni gazu,
    ale do firemki okna robiącej ?

    > Swoją droga to oni muszą to lubić - pół internetu zna
    > kolesia, że dla zasięgu i kasy robi idiotów z funkcjonariuszy policji, a
    > ci cały czas do niego lecą, chyba mając nadzieję, że tym razem się uda;)

    Zaraz zaraz - przeciez nie wiedzą kto filmuje - maja tylko zgloszenie
    od ochrony.
    A w Bytowie tak czesto audytuje, czy pierwszy raz?

    Natomiast:
    -policja podjezdza i tak doskonale wie w ktore miejsce, tzn do ktorych
    osob na chodniku?
    -i jakby niewiele pyta, wie o co chodzi?

    J.

  • 3. Data: 2022-10-19 06:50:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.10.2022 o 22:37, J.F pisze:

    > Wojne mamy za miedzą - moze takie zgloszenia trzeba teraz powaznie ...
    > no ale rozumiem przy magazynie paliw, przepompowni gazu,
    > ale do firemki okna robiącej ?

    Są i nagrania z "obiektów strategicznych", można sobie porównać - ten
    był chyba najbardziej strategiczny;) Znaczy poza pewnym kurnikiem na
    żoliborzu i schodami na poligonie.

    > Zaraz zaraz - przeciez nie wiedzą kto filmuje - maja tylko zgloszenie
    > od ochrony.
    > A w Bytowie tak czesto audytuje, czy pierwszy raz?

    No pewnie pierwszy - dlatego dałem emotek na końcu. Ale w bytowie mają
    internet, to w sumie bez znaczenia czy u nich;)

    > Natomiast:
    > -policja podjezdza i tak doskonale wie w ktore miejsce, tzn do ktorych
    > osob na chodniku?
    > -i jakby niewiele pyta, wie o co chodzi?

    "no ale tak w miarę pilnie , bo ja też nie będę..."

    Czekamy na pełną wersję, ale widać warowanie przez pieski przed oknami
    nomen omen prezesów to nie tylko żoliborska tradycja.

    Przebrzydłe pismaki sensacji szukajo!:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2022-10-22 19:05:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > osob na chodniku?
    > -i jakby niewiele pyta, wie o co chodzi?

    Jest już całość - możesz sprawdzić:P Mnie się nie chce, ale obstawiam z
    góry że żadanej manipulacji w trailerze nie było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!