  • 1. Data: 2022-10-19 07:49:06
    Temat: No i kto ma dluzszego??
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Saudi Arabia sentences U.S. citizen to 16 years in prison for tweets:
    www.washingtonpost.com/opinions/2022/10/17/almadi-se
    ntenced-tweets-saudi-arabia/

  • 2. Data: 2022-10-19 09:33:58
    Temat: Re: No i kto ma dluzszego??
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 19.10.2022 o 07:49, ąćęłńóśźż pisze:
    > Saudi Arabia sentences U.S. citizen to 16 years in prison for tweets:
    > www.washingtonpost.com/opinions/2022/10/17/almadi-se
    ntenced-tweets-saudi-arabia/

    A w Polsce Pan Amarykan może sobie co chce, kraść, gwałcić, mordować i
    włos mu z głowy nie spadnie.

    Taka rola poddanych Wielkiego Brata.

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 3. Data: 2022-10-19 12:30:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-19-października-2022 o 09:33, Wiesiaczek pisze:
    > Taka rola poddanych

    A ty się na poddaństwie bardzo dobrze znasz.

  • 4. Data: 2022-10-19 17:29:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2022 o 09:33, Wiesiaczek pisze:

    > A w Polsce Pan Amarykan może sobie co chce, kraść, gwałcić, mordować i
    > włos mu z głowy nie spadnie.

    A jak kacapy u ciebie w nowej ojczyźnie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!