  • 51. Data: 2012-01-10 07:55:58
    Temat: Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Przy czym generalnie występuje znieczulica.
    Parę lat temu autobus (nowoczesny Solaris lub MAN, żeby nie było) przyciął mi
    rękę łączącą z dzieckiem.
    Byłem na zewnątrz, dziecko w środku, a autobus zaczął ruszać.
    I żaden młody wykształcony skurwysyn z autobusu nie drgnął nawet powieką,
    nikt nie krzyknął ostrzegawczo do kierowcy, nikt nie ruszył w stronę kabiny,
    gapili się jak na "Armagedon" lub "Avatar" tępe głąby w gajerach (akurat taka
    godzina była powrotu z roboty tępych wykształconych po licencjatach na
    przedmieścia do pierwszego M-2 z kredytu).

    -----

  • 52. Data: 2012-01-10 09:25:45
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Ja" <j...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie moralnosc oznacza nie krzywdzenie drugiego czlowieka, i
    > pomaganie, jak sie da.

    No to w zasadzie Ci dziennikarze, którzy kręcili starali się pomóc mu
    najlepiej jak mogli.
    Przecież całe to zdarzenie było obliczone na wywołanie emocji, poruszenie
    opinii publicznej i zwrócenie uwagi na problem.
    Dziennikarze filmując i puszczając nagranie w eter, bardzo temu
    prokuratorowi w tym pomogli. Wszystko zgodnie z Twoją filozofią, więc o co
    się czepiasz? ;-)

  • 53. Data: 2012-01-10 09:42:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-01-09 15:03, Bydlę pisze:
    > Bo chciał. Nawet użył broni palnej w tym celu...
    I mamy argument za ograniczeniem dostępu do broni kolejnej grupie
    społecznej. Jak widać wojsko też do tego przywileju nie dorosło ;-)

    Maciek

  • 54. Data: 2012-01-10 10:10:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ja

    > Taa? Ze zdjec wynika, ze on lezal miedzy biurkiem, a oknem. A chociazby
    > zlapac to biurko i wywalic na bok, zeby lekarz mial lepszy dostep jak
    > przyjedzie. Pomagac mozna na wiele sposobow. Na prawde przydalo by sie
    > wam pare lat w kopalni, gdzie pomoc jest na porzadku dziennym. Zobaczyli
    > byscie, jak sie pomaga w czasie wypadku.

    No nie, kolejny nawiedzony w stylu "jak nie byłeś na pszotku to nie znasz
    rzycia". Jak siedzicie w kopalni to i przechodzicie stosowne szkolenia,
    więc pomagacie bo umiecie, to naturalne. Większość ludzi (w tym ja) nie
    ma pojęcia, jak można pomóc człowiekowi z dziurą w głowie w inny sposób,
    niż dzwoniąc po karetkę. A to chyba zrobiono.

  • 55. Data: 2012-01-10 10:11:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ja

    > gdzie mieszkasz? przy najblizszej zadymie cie odwiedze.

    Groźba karalna?

  • 56. Data: 2012-01-10 10:20:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ja

    > Cale zycie pracowalem w
    > kopalni. I tam mnie uczono jednego - jak jest ranny (a nawet jak
    > podejrzewam, ze jest martwy), to nie mam prawa przerwac ratowania, zanim
    > nie przyjedzie lekarz. Zazwyczaj jestem po stronie dziennikarzy w
    > starciach z urzednikami. Ale tu byla sytuacja, kiedy oni pamietali, ze
    > sa dziennikarzami, ale zapomnieli, ze sa LUDZMI!!!.
    ^^^^
    Niestety pisać Cię w tej kopalni nie nauczyli...

  • 57. Data: 2012-01-10 11:47:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-09 22:15, Użytkownik Shrek napisał:

    > Ja akurat wiem, co ile trzeba w kolesia "dmuchnąć". A po kwadransie, to
    > jak nie będziesz miał pomocnika, to sam padniesz z wysiłku.

    To szkoda że zabierasz głos w wątku w którym rozmawiamy o sytuacji kiedy
    takiej pomocy mają udzielać ludzie tego nie wiedzący, przynajmniej
    od strony zawodowej.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2012-01-10 11:49:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-09 22:13, Użytkownik Shrek napisał:

    > To jakby co innego niż udzielanie pierwszej pomocy.

    Nie jest to dokładnie to samo ale coś bardzo podobnego.
    Gdyby czaszkę rozbił strażak w trakcie pracy to wszystko
    w porządku i ubezpieczenie to pokrywa, ale to był pomagający
    ochotnik i za swój niezamierzony czyn musiał odpowiedzieć
    przed sądem.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2012-01-10 18:23:12
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-10 12:49, RadoslawF wrote:

    > Nie jest to dokładnie to samo ale coś bardzo podobnego.

    Raczej średniopodobnego.

    Shrek.

  • 60. Data: 2012-01-10 18:24:50
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-01-10 12:47, RadoslawF wrote:

    > To szkoda że zabierasz głos w wątku w którym rozmawiamy o sytuacji kiedy
    > takiej pomocy mają udzielać ludzie tego nie wiedzący,

    A co to ma do rzeczy w kwestii odpowiedzialności?

    > przynajmniej
    > od strony zawodowej.

    Od strony zawodowej, to raczej mało kto ma. Ja też raczej średnio.

    Shrek.