  • 11. Data: 2021-06-22 20:42:07
    Temat: Re: [SZCZEPIENIA] Zaczyna się...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-22-czerwca-2021 o 14:22, A. Filip pisze:
    > Stomatolog się sam nie zaszczepił czy podważa zaufanie do skuteczności szczepień?

    Stomatolog też człowiek i mógł mieć przeciweskazania ;-)

    Ale... ja podejrzewam że to będzie coraz częściej spotykana wymówka aby
    np. "ukryć się przed pacjentami" ;-) albo nie wykonywać mało
    płatnych/niewygodnych zabiegów... A tępy naród będzie to łykał.

    Ciekawe czy Ci wszyscy obrońcy uciśnionych i dyskryminowanych ;-)
    pochylą się nad niezaszczepionymi i represjami jakie będą przeżywać?

  • 12. Data: 2021-06-22 20:44:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-22-czerwca-2021 o 14:34, Olin pisze:
    > rozbryzgiem z paszczy foliarza-konfederaty.

    Jak postępowy lewacki konował nie ma kompetencji to będzie "bryzgało" a
    swoje BRAKI będzie jak to lewak usprawiedliwiał czymkolwiek. Jak to lewak.

  • 13. Data: 2021-06-22 20:46:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-22-czerwca-2021 o 15:02, Olin pisze:
    > Nie dezynfekuje powietrza w gabinecie.

    To w świetle nwoej "mutacji", która zaprasza do szczepienia, gabinety
    powinny być czym prędzej POZAMYKANE.

    Wszak wystarczy KILKA SEKUND ;-)

  • 14. Data: 2021-06-22 21:22:10
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-06-22 14:34, Olin wrote:

    > Szczepionka chroni stomatologa, ale nie następnego pacjenta przed
    > rozbryzgiem z paszczy foliarza-konfederaty.

    https://www.rp.pl/Ubezpieczenia-i-odszkodowania/3051
    29937-Szczepienia-na-Covid-19-nieobjete-ubezpieczeni
    ami-Sa-traktowane-jako-eksperyment-medyczny.html

  • 15. Data: 2021-06-22 22:21:37
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-06-21 o 18:04, _Master_ pisze:
    > Stomatolog dzisiaj odmówił zdejmowania kamienia z powodu braku
    > szczepienia na covid u pacjenta. "będzie bryzgać" ;-)
    >
    > JA PIER...

    Prawdopodobnie na NFZ.
    Prywatnie się nie pyta.

  • 16. Data: 2021-06-23 07:16:40
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-06-22 22:21, t-1 wrote:

    > Prawdopodobnie na NFZ.
    > Prywatnie się nie pyta.

    Potwierdzam bo byłem u dwóch różnych przez ostatnie dwa tygodnie, nikt
    nie pytał.