  • 1. Data: 2021-06-18 11:56:06
    Temat: jak zwykle
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Milicjanci zarzucili Babci Kasi naruszenie nietykalności cielesnej oraz
    znieważenie. 27 kwietnia sąd ją uniewinnił, ale MO się odwołała.

    "Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia ogłosił wyrok uniewinniający. Sędzia
    Justyna Koska-Janusz w uzasadnieniu wyroku stwierdziła, że materiał
    dowodowy dostarczony przez policję wydawał się oczywisty, jednak
    przesłuchanie świadków wykazało zgoła odmienny przebieg zdarzenia.

    Jak podkreśliła sędzia, "rolą policji nie jest legitymowanie obywatela,
    który wykorzystuje swoje prawa". - Nie można dopuścić do sytuacji, żeby
    osoba protestująca była wręcz odzierana z odzieży. Dlatego sąd nie znalazł
    żadnego usprawiedliwienia dla sposobu działań policji - uznał sąd."

    https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/babcia-k
    asia-niewinna-sad-odrzuca-odwolanie-policji/1gqcpz7,
    79cfc278

    No i co dalej? Mgr Przyłębska będzie się musiała pochylić nad sprawą?
    Swoją drogą, podziwiam milicjantów, którzy z dziecinną łatwością
    dostarczają dowody, tyle że świadkowie widzą zupełnie co innego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-06-18 12:12:54
    Temat: Re: jak zwykle [Sędzia ma ZAWSZE rację?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    > Swoją drogą, podziwiam milicjantów, którzy z dziecinną łatwością
    > dostarczają dowody, tyle że świadkowie widzą zupełnie co innego.

    A może dasz link na źródło z większą ilością faktów (np. zeznań świadków)
    a mniejszą ilością (być może) "stronniczych streszczeń"?

    Na grupie PRAWO omijanie szerokim łukiem dlaczego *bardzo dokładnie*
    Wysoki Sąd doszedł do takich "nietypowych dla policji" wniosków
    może sugerować polityczną stronniczość Wysokiego Kobiecego Sądu IMHO.
    Ja *chciałbym* wierzyć że to słuszny wyrok ale bez znacznie większej
    ilości "detal" mam z tym spory kłopot choć (solidną) wiarę w Policje
    straciłem sporo temu.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-06-18 12:23:21
    Temat: Re: jak zwykle
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 18 Jun 2021 12:12:54 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > A może dasz link na źródło z większą ilością faktów (np. zeznań świadków)

    Zwróć się do dudapomocy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-06-18 12:45:12
    Temat: Ziewwwww
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 5. Data: 2021-06-18 13:06:22
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Zwróć się do dudapomocy.

    Humor prawniczy:
    Wysoki Sąd - Pani Sędzia na wysokich obcasach.

    Ja mogę przełknąć bardzo wiele prawnie bez (za) słabo maskowanej
    sugestii podwójnych/różnych standardów dla swoich i reszty.
    Jak dla mnie ty dokładnie taką sugestie wrzuciłeś na grupę p.s.prawo.
    Ja mam nadzieje że wyrok był uzasadniony znacznie lepiej niż
    w onet streszczeniu które wymaga zbyt wiele wiary w Wysoki Sąd.
    Mi łaska aż takiej wiary nie została dana.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2021-06-18 13:14:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 18 Jun 2021 13:06:22 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]
    > w onet streszczeniu które wymaga zbyt wiele wiary w Wysoki Sąd.
    > Mi łaska aż takiej wiary nie została dana.

    Doskonale to wszystko rozumiem, ale psychoterapia poznawczo-behawioralna to
    nie u mnie.

  • 7. Data: 2021-06-18 13:18:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeszcze lepiej, niż zamknięcie na obcasach kopalni i elektrowni?

    -----

  • 8. Data: 2021-06-20 14:35:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2021 o 11:56, Olin pisze:

    > https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/babcia-k
    asia-niewinna-sad-odrzuca-odwolanie-policji/1gqcpz7,
    79cfc278

    Jest już nowy, osmy akt oskarżenia.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-06-21 10:09:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 20 Jun 2021 14:35:04 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jest już nowy, osmy akt oskarżenia.

    Pewnie Babcia Kasie jest z tego gangu:
    https://www.youtube.com/watch?v=axFF0dhrE00