  • 41. Data: 2016-03-20 18:48:26
    Temat: Re: Rzepli?skiego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > /.../
    >>
    > Wcześniej była mowa o profesorach we wątku. Oczywiście żeby byli
    > profesorowie-konstytucjonaliści muszą istnieć
    > doktorzy-konstytucjonaliści a nawet magistrzy-konstytucjonaliści.

    Raz było o konstytucjnalistach, raz o profesorach prawa - bez mieszania
    tych dwóch grup.

    Słyszałem, ze znalazło sie juz kilku profesorów prawa ktorzy uwazaja ze TK
    nei ma racji w sporze, natomiast o konstytucjonalistach jeszcze nie
    słyszałem. Ale pewie 1-2 tez sie znajdzie.

  • 42. Data: 2016-03-20 18:48:26
    Temat: Re: Rzeplińskiego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > /.../
    >>
    > A nie są?
    > Oto krytyczne podsumowanie dyskusji:
    > http://smocze.opary.salon24.pl/702500,cysorz-legistl
    acji

    Wiesz jak to mówią:
    Jeżeli wszyscy sa przeciwko tobie to jest zdrowy rozsadek.
    Ale jak sa w zmowie to juz schizofrenia...

  • 43. Data: 2016-03-20 20:21:03
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.03.2016 o 15:36, Tomasz Chmielewski pisze:

    > A ty w zmowie z kim jesteś?
    Z Misiem Go-Go

  • 44. Data: 2016-03-21 08:29:24
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
    ..
    > Użytkownik Danusia d...@w...pl ...

    > Nie wiem skąd teza o 1000.
    > To ze sedziowie TK przed zasiadaniem w TK nie byli sedziami czy
    > konstytucjonalistami to akurat wynik tego jak sie ich wybiera, prawda?
    >
    > Natomiast dalsza czesc wywodu to zwykłe banialuki - wszyscy sa w zmowie,
    > odrywani od koryta itp - nudne to sie powoli staje.

    Nie są w zmowie, ani w żadnym spisku, to zwykłe brednie.
    Po prostu Ci ludzie przez 8 lat rządzenia PO zawiązali różne
    znajomości, układy towarzyskie i hierarchiczne, w których
    żyło się przyjemnie i bezpiecznie za niezłą kasę. Gdy była
    taka potrzeba to można było wszystko załatwić, nawet udział
    w największych aferach.
    Każdy taki autorytet który za dużą kasę pisał artykuły,
    potwierdzał praworządność i konstytucyjność działań PO
    wie że jeżeli już nie został odsunięty od żłobu to stanie się
    to lada moment.
    Za chwile utraci władzę, kasę, wpływy więc co mu pozostało
    oprócz mowy nienawiści.

    Pozdrawiam

    ---
    Avast.

  • 45. Data: 2016-03-21 09:00:40
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 03/21/2016 04:29 PM, Danusia wrote:

    > Nie są w zmowie, ani w żadnym spisku, to zwykłe brednie.

    Ufff, czyli spisku i zmowy nie ma!

    > Po prostu Ci ludzie przez 8 lat rządzenia PO zawiązali różne
    > znajomości, układy towarzyskie i hierarchiczne, w których
    > żyło się przyjemnie i bezpiecznie za niezłą kasę.

    Czyli jednak zmowa jest?

    > Gdy była
    > taka potrzeba to można było wszystko załatwić, nawet udział
    > w największych aferach.

    I spisek też jest?

    > Każdy taki autorytet który za dużą kasę pisał artykuły,
    > potwierdzał praworządność i konstytucyjność działań PO

    Czyli ogólnokrajowa zmowa i spisek!

    > wie że jeżeli już nie został odsunięty od żłobu to stanie się
    > to lada moment.

    Sugerujesz, że PiS zrobi teraz czystki na uniwersytetach i zwolni
    kilkuset konstytucjonalistów?

    > Za chwile utraci władzę, kasę, wpływy więc co mu pozostało
    > oprócz mowy nienawiści.

    Ktoś ma wyraźnie rozdwojenie jaźni!

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 46. Data: 2016-03-21 11:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Danusia d...@w...pl ...

> [...]
    > to lada moment.
    > Za chwile utraci władzę, kasę, wpływy więc co mu pozostało

    Współczuje.