  • 1. Data: 2016-03-18 02:37:49
    Temat: Re: Rzeplińskiego
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.03.2016 o 00:40, Bruno pisze:
    /.../
    > Znowu coś ci się Smoczu wydaje i dorabiasz do tego ideologię. Poczytaj o
    organizacji Trybunału i o jego uprawnieniach oraz skąd się bierze Prezes Trybunału.
    > Pogadamy jak skończysz.

    Wypowiedź moje jest nie o tym, co Rzepliński musi ale co Rzepliński
    może. Linia ideowa obecnie jest taka, że Rzepliński se może wypisywać co
    chce i ma to być zamieszczone w owym monitorze. Może zatem się ogłosić
    cysorzem. Może ogłosić, że czwarta nad ranem jest niekonstytucyjna i
    już. I kto mu co zrobi?

  • 2. Data: 2016-03-18 07:15:35
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 03/18/2016 10:37 AM, Smok Eustachy wrote:
> [...]
    > chce i ma to być zamieszczone w owym monitorze. Może zatem się ogłosić
    > cysorzem. Może ogłosić, że czwarta nad ranem jest niekonstytucyjna i

    No wiesz, to podobnie jak Sejm, Prezydent, jakikolwiek minister itp., w
    ramach swoich uprawnień.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 3. Data: 2016-03-18 13:32:19
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.03.2016 o 07:15, Tomasz Chmielewski pisze:
    /.../

    > No wiesz, to podobnie jak Sejm, Prezydent, jakikolwiek minister itp., w
    > ramach swoich uprawnień.

    Moją główną tezą jest, że konstytucja celowo wygląda jak wygląda żeby
    się dało kręcić wałki, derogować i konwalidować. Miało to służyć
    prawnictwu, różnym Zollom, Rzeplińskim i magistrom Stępniom. TYmczasem
    pisiory ich ograły. Polecam np:
    http://smocze.opary.salon24.pl/701578,ci-konwaliduja
    -a-tamci-deroguja

    Stosowna wiedza w Narodzie jest. Myślicie że na lekcjach WOSu nie bło
    powszechne pytanie: a jak prezydent nie przyjmie ślubowania to co? A jak
    Trybunał przegnie z tymczasową niezdolnością to co? A ślubowanie poselskie?

  • 4. Data: 2016-03-18 16:09:59
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 03/18/2016 09:32 PM, Smok Eustachy wrote:
> [...]
    > się dało kręcić wałki, derogować i konwalidować. Miało to służyć
    > prawnictwu, różnym Zollom, Rzeplińskim i magistrom Stępniom. TYmczasem

    Ograły, łamiąc prawo? O_o

    Wiesz, konstytucja jest jaka jest, i została uchwalona przy rekordowej
    (jak na nasze warunki) frekwencji. Taka była wola społeczeństwa i należy
    to uszanować.

    Ale póki nie ma woli społeczeństwa do jej zmiany, to łamanie jej jest
    łamaniem obowiązującego w naszym kraju prawa.

    Czy jak prawo podatkowe mi się nie podoba, to mogę nie płacić podatków?
    Chyba jednak muszę, ale moim prawem jest głosować na partię, która to
    prawo uczyni lepszym.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 5. Data: 2016-03-19 00:42:51
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../

    > Ograły, łamiąc prawo? O_o

    Zarzut mityczny a poza tym jak coś to w mniejszym stopniu niż tamte.

    > Wiesz, konstytucja jest jaka jest, i została uchwalona przy rekordowej
    > (jak na nasze warunki) frekwencji. Taka była wola społeczeństwa i należy
    > to uszanować.

    Dużo więcej zagłosowało niż na reżim Kaczora?

    > Ale póki nie ma woli społeczeństwa do jej zmiany,

    nie ma?
    to łamanie jej jest
    > łamaniem obowiązującego w naszym kraju prawa.

    Krytycznie oceniasz Rzeplińskiego jak widzę.

  • 6. Data: 2016-03-19 01:28:20
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 03/19/2016 08:42 AM, Smok Eustachy wrote:
    > /.../

    > Zarzut mityczny a poza tym jak coś to w mniejszym stopniu niż tamte.

    > Dużo więcej zagłosowało niż na reżim Kaczora?

    > nie ma?

    Czy koalicja PiS + Solidarna Polska + Polska Razem + Prawica
    Rzeczypospolitej + Ruch Katolicko-Narodowy ma większość konstytucyjną?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptravaler.com

  • 7. Data: 2016-03-19 01:59:36
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 19.03.2016 o 01:28, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Czy koalicja PiS + Solidarna Polska + Polska Razem + Prawica
    > Rzeczypospolitej + Ruch Katolicko-Narodowy ma większość konstytucyjną?

    To nie są pojęcia tożsame.

  • 8. Data: 2016-03-19 03:31:02
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 03/19/2016 09:59 AM, Smok Eustachy wrote:

    > To nie są pojęcia tożsame.

    Rozjaśnij, o co ci chodzi?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 9. Data: 2016-03-19 04:23:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 19.03.2016 o 03:31, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Rozjaśnij, o co ci chodzi?

    Demokracja jest przedstawicielska ale nie aż tak. Możesz być za
    Zjednoczoną Pawicą ale przeciw zmianie konstytucji. Możesz być przeciw
    pisiorom ale za zmianą konstytucji i to w różne strony.

    Twórcy powinni wyznać społeczeństwu jaki gniot spłodzili i wtedy
    referendum.

  • 10. Data: 2016-03-19 04:34:57
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 18.03.2016 o 16:09, Tomasz Chmielewski pisze:
    /.../
    > Ograły, łamiąc prawo? O_o

    Sprawa jest prosta: masz pytanie: czy nowa kadencja może stwierdzić
    błędność uchwały poprzedniej kadencji?

    I. Nie może. Czyli kadencja wie, że może przepchnąć dowolny wałek i nikt
    z tym nie będzie mógł nic zrobić.

    II Może i mamy przypadki:
    1. Nowa kadencja słusznie kasuje niesłuszną uchwałę starej kadencji.
    2. Nowa kadencja niesłusznie kasuje słuszną uchwałę starej kadencji.
    3. Nowa kadencja niesłusznie kasuje niesłuszną uchwałę starej kadencji.

    I choćby się pięciu Zolli zebrało z pięcioma Rzeplińskimi i magistrem
    Stępieniem to nic sensownego tu nie wymodzą. Bo tak muszą zachachmęcić,
    żeby oni mogli skasować a ich nie mogli. Dlatego to wszystko wygląda tak
    jak wygląda.
    Owszem, mając sejm, prezydenta i senat można ustawą skasować wybory,
    trybunał demokrację itp. Ale Trybunał jest tu groźniejszy bo wystarczy 3
    sędziów żeby to zrobić a jak będzie problem to 8.