    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rzeplińskiego
    Date: Sat, 19 Mar 2016 00:09:59 +0900

    On 03/18/2016 09:32 PM, Smok Eustachy wrote:
    > W dniu 18.03.2016 o 07:15, Tomasz Chmielewski pisze:
    > /.../

    > Moją główną tezą jest, że konstytucja celowo wygląda jak wygląda żeby
    > się dało kręcić wałki, derogować i konwalidować. Miało to służyć
    > prawnictwu, różnym Zollom, Rzeplińskim i magistrom Stępniom. TYmczasem
    > pisiory ich ograły. Polecam np:

    Ograły, łamiąc prawo? O_o

    Wiesz, konstytucja jest jaka jest, i została uchwalona przy rekordowej
    (jak na nasze warunki) frekwencji. Taka była wola społeczeństwa i należy
    to uszanować.

    Ale póki nie ma woli społeczeństwa do jej zmiany, to łamanie jej jest
    łamaniem obowiązującego w naszym kraju prawa.

    Czy jak prawo podatkowe mi się nie podoba, to mogę nie płacić podatków?
    Chyba jednak muszę, ale moim prawem jest głosować na partię, która to
    prawo uczyni lepszym.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com