  • 11. Data: 2016-11-20 09:54:10
    Temat: Re: Rząd oszukał każdego Polaka na 5000 zł
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Również obniżyć kwoty wolnej.

    Dlaczego chciałbys obnizac kwote wolna?

    > I to chyba wyrok był jeszcze za jego
    > kadencji.

    Z konkretna data do kiedy trzeba wykonac.
    Ale: była konkretna obietnica, mamy policzone, sa na to pieniadze, pierwsze
    100 dni... Skad problem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 12. Data: 2016-11-20 10:37:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > A tak już całkiem poza tematem
    >
    > Usłyszałem w tvn24
    >
    > Podobno Tramp powiedział kiedyś że gdyby kandydował to chciałby z parti
    > republikanów bo ich wyborcy są najgłupsi i da się im wmówić wszystko.
    >
    > I tylko jedna uwaga. Tramp tego nie powiedział
    >
    > Mnie jako cokolwiek śledzącego politykę utrwaliła się ta informacja
    >
    > Dlatego z jeszcze większą ostrożnością trzeba podchodzić do tego co nam
    > wpychają do mózgów media i inne portale spod ciemnej gwiazdy.

    Jeden z portali amerykanskich zrobił baniadania na temat prawdziwości
    informacji w internecie w czasie kampani wyborczej w USA.
    Informacje promujace Hilary były w prawie 20% nieprawdziwe.
    Informacje promujące Trumpa były nieprawdziwe prawie w 70%.

    Robiono tez badania, ile nieprawdy jest w wypowiedziach samych kandydatów.
    Ten watek zostawiam do poszukania tym ktorzy zgodnei ze słuszną teza "z" sa
    zainteresowani szukaniem prawdy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 13. Data: 2016-11-20 12:02:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-11-20 o 09:54, Budzik pisze:
    > Dlaczego chciałbys obnizac kwote wolna?
    Rząd powinien pozostawiać w kieszeni swoich ofiar minimalną kwotę
    umożliwiającą przeżycie (od której przecież też płacone są podatki, bo
    mało kto żywi się forsą). Tymczasem biorąc pod uwagę nawet już nie płacę
    minimalną, a minimum socjalne okazuje się, że od zarobków na tym
    poziomie państwo pobiera opłaty. Słusznie, niesłusznie? Niby wszyscy
    korzystamy z usług publicznych, więc może należałoby obłożyć daniną
    wszystkich, łącznie z bezrobotnymi i dziećmi - niech im się dług
    odkłada, kiedyś może będą chcieli gdzieś za granicę wyjechać, to się za
    nimi komornika wyśle :->

    Maciek

  • 14. Data: 2016-11-20 14:01:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Rząd powinien pozostawiać w kieszeni swoich ofiar minimalną kwotę
    > umożliwiającą przeżycie (od której przecież też płacone są podatki, bo
    > mało kto żywi się forsą).

    No ale do tego trzeba podwyzszac kwote wolną...
    A nie obniżac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 15. Data: 2016-11-21 09:24:22
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kwota-wolna-o
    d-podatku-nizsza-o-5-tysiecy-zlotych-od-obiecywanej-
    w-kampanii/7g915ks

    Kwota wolna od podatku w wysokości 8000zł (wzrost o 5000zł) to około 30mld zł mniej
    wpływających do budżetu.
    Suma 500+, wcześniejsze emerytury i leki dla seniorów to razem mniej niż 30mld zł
    rocznie.
    Ciekawie dlaczego TK nie ogłosił tego w czasach gdy rządził Tusk i nie wprowadzał
    żadnych reform.

  • 16. Data: 2016-11-21 11:59:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 20 Nov 2016 02:03:43 +0100, Animka napisał(a):

    > Ale na żarcie ośmiorniczek i innych wymyślnych drogich "specjałów"
    > (tfu!) to sobie nie żałowali. Mogli jeszcze zeżreć sobie całego rekina.

    Na szczęście nowo wybrany prezydent rozpoczął urzędowanie od zupełnie
    innego jadłospisu:
    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,18541313,prezyden
    t-duda-jedzie-na-swieto-kaszy-a-wojewoda-nic-nie-wie
    .html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    prawo Sattingera:
    Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
    do gniazdka.

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 17. Data: 2016-11-22 11:34:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-20 o 02:03, Animka pisze:
    > ośmiorniczek i innych wymyślnych drogich "specjałów"

    Właśnie to jest w tym śmieszne, że ośmiorniczki są tanim daniem.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2016-11-22 12:18:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 listopada 2016 11:34:29 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Właśnie to jest w tym śmieszne, że ośmiorniczki są tanim daniem.
    Ośmiorniczki może i tanie sa ale rachunki U Sowy małe nie były

  • 19. Data: 2016-11-22 12:20:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-22 o 12:18, Kris pisze:

    > Ośmiorniczki może i tanie sa ale rachunki U Sowy małe nie były

    To tym bardziej głupie, że tak się doili za tak proste dania. Jak
    nowobogaccy Ruscy.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2016-11-22 12:21:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Nov 2016 03:18:21 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Ośmiorniczki może i tanie sa ale rachunki U Sowy małe nie były

    Nie widziałem rachunku, ale pewnie i tak wyszło taniej niż nowy sarkofag.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl